Autor Tema: L'Arlequinat 2008/09  (Llegit 79875 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Programa 03 de Novembre
« Respondre #140 el: 03 de Novembre de 2008, 15:45:09 pm »
El programa segur que si que ens agradarà, el que hi veurem no tant. A veure que diuen.

Podríeu aprofitar i enviar sms al programa fent veure el gran malestar que hi ha a l'afició arlequinada amb l'equip.

:beer2

y porque dices podriais es que tu no te inclulles? pues tu tmb lo puedes mandar no :beer2 :beer2

Compañero, yo tengo la mala suerte de no sintonizar CCV Sabadell con mi receptor TDT... :no:

no hay que pagar, eh. que es gratis...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #141 el: 03 de Novembre de 2008, 15:53:51 pm »
El programa segur que si que ens agradarà, el que hi veurem no tant. A veure que diuen.

Podríeu aprofitar i enviar sms al programa fent veure el gran malestar que hi ha a l'afició arlequinada amb l'equip.

y porque dices podriais es que tu no te inclulles? pues tu tmb lo puedes mandar no :beer2 :beer2

Compañero, yo tengo la mala suerte de no sintonizar CCV Sabadell con mi receptor TDT... :no:

Pero si vives en el valles en analogico lo puedes sintonizar, todos los que vemos CCV lo sintonizamos por analogico, pues por TDT aun no emite

Pero es que el televisor de mi casa ya no me deja ver canales analógicos, porque es de esos televisores con TDT incorporado...

Xandri

• Visitant
« Respondre #142 el: 03 de Novembre de 2008, 15:55:31 pm »

Pero si vives en el valles en analogico lo puedes sintonizar, todos los que vemos CCV lo sintonizamos por analogico, pues por TDT aun no emite

Pero es que el televisor de mi casa ya no me deja ver canales analógicos, porque es de esos televisores con TDT incorporado...
El mío tiene TDT incorporada y tengo también el analógico... :rolleyes2:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #143 el: 03 de Novembre de 2008, 15:58:35 pm »

Pues será el tuyo, porque el mío va a ser que no...

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #144 el: 03 de Novembre de 2008, 16:22:01 pm »
el programa segur que sera fantastic, el que hem de veure sera depriment ¿ i les excuses del cazorla?  o es igual el que parli que passin als fets

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #145 el: 03 de Novembre de 2008, 22:24:54 pm »
Bé el Sergi donant publicitat al fòrum i dient les coses com son. A mi Cazorla no m'acava de convencer gens. En fi...més del mateix.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #146 el: 03 de Novembre de 2008, 22:25:09 pm »
a sortit mencionat el fòrum!!!  :mml:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #147 el: 03 de Novembre de 2008, 23:55:02 pm »
Sincerament després de veure l'Arlequinat encara estic més decepcionat,Per dir-ho d'alguna manera, de l'equip...Quina pena...quin ridícol.....Com es pot jugar d'aquesta manera?. Com es poden encaixar aquests gols.?. Si semblavem un equip de pati de col.legi...

Ah...i mira que l'arbitre ens ha volgut ajudar...pèrò això encara ha servit per donar més notorietat a les nostres mancances...

I Cazorla...sap en equip juga...?. Sap alguna cosa de la història del nostre Club.?. Justifica l'actitud...doncs mira si no és problema d'actitud és que "son muy malos"....

Veient les imatges...veig encara més clar que la culpa no és del Moya...i a més he trobat molt coherent els seus comentaris...de que vol jugar de tu a tu, però que aquest equip està tocat física i psíquicament...i ara pregunto es varen fitxar a uns jugadors contrastats...però quan es varen fitxar estaven en el seu millor moment.?....Només posaré un exemple perquè tinc arguments i opinions d'afeccionats dels equips dels que varen venir determinats jugadors que venien de fer una temporada nefasta en el seu anterior Club...Bé em centro en el cas que volia preguntar...Aquest jugador desequilibrant que era el plus per dur-nos al Play Off en quines condicions físiques se'l va incorporar.?....O ja estava lesionat...

Ara es demanen responsabilitats al nostre entrenador, però crec que hi ha altres persones molt més responsables del fiasc d'aquest equip!!!!!!.

Senyors de l'àrea esportiva actualment el soci del Sabadell, és intel.ligent...i com diria aquell..."Al sosi no se'l pot enganyar"...I a nosaltres des de fa temps sen's està enganyant. Qui?.....Els de sempre....aquells apoltronats que sembla tinguin el patrimoni del nostre Club...i parlo des del fracàs continuat des de fa moltes temporades....Ah!..i ara les accions són de l a Fundaciói el Sabadell de tots....

No segueixo perquè estic calent...i ojalà m'hagi de tragar les meves paraules....això serà el millor siptome que "lo" d'aquest dies ha sigut un mínim incident...però penso que l'afició del Sabadell comença a estar farta dels esdeveniments dels últims anys des del descens per morosos...

:bandera :bandera :bandera

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #148 el: 03 de Novembre de 2008, 23:55:19 pm »
Bé el Sergi donant publicitat al fòrum i dient les coses com son. A mi Cazorla no m'acava de convencer gens. En fi...més del mateix.

La veritat és que el Sergi molts i molts cops dóna importancia al forum i l'anomena, no només a l'arlequinat.
I crec que és una cosa que l'honra ja que valora les opinions que aquí s'hi donen.

Per molt que a la directiva segurament no li agradi llegir certes coses i en ocasions vulgui "amagar-les", el que aquí es diu i es mou és l'essència i l'opinió d'un grup molt nombrós de gent. Aquí som molts els qui "parlem" i diem el que pensem. Amb 2.000 socis el gruix de gent que escriu en el forum és un % força elevat de la massa social.

Penso que és d'agrair-li que dongui anomenada a un punt tan important -per mi el que més- d'opinió referent al club.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #149 el: 04 de Novembre de 2008, 00:11:11 am »

però que aquest equip està tocat física i psíquicament...i ara pregunto es varen fitxar a uns jugadors contrastats...però quan es varen fitxar estaven en el seu millor moment.?....Només posaré un exemple perquè tinc arguments i opinions d'afeccionats dels equips dels que varen venir determinats jugadors que venien de fer una temporada nefasta en el seu anterior Club...Bé em centro en el cas que volia preguntar...Aquest jugador desequilibrant que era el plus per dur-nos al Play Off en quines condicions físiques se'l va incorporar.?....O ja estava lesionat...

Ara es demanen responsabilitats al nostre entrenador, però crec que hi ha altres persones molt més responsables del fiasc d'aquest equip!!!!!!.

si estan tocats fisicament y psicologicament de qui es culpa??qui cobra per prepararlos fisicament y tacticament??qui cobra per que el equip tregui el millor de si mateix??qui va trucar a sergio iglesias y javi rodriguez per venir al sabadell??

que jo sapiga va ser moya!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #150 el: 04 de Novembre de 2008, 00:14:32 am »

però que aquest equip està tocat física i psíquicament...i ara pregunto es varen fitxar a uns jugadors contrastats...però quan es varen fitxar estaven en el seu millor moment.?....Només posaré un exemple perquè tinc arguments i opinions d'afeccionats dels equips dels que varen venir determinats jugadors que venien de fer una temporada nefasta en el seu anterior Club...Bé em centro en el cas que volia preguntar...Aquest jugador desequilibrant que era el plus per dur-nos al Play Off en quines condicions físiques se'l va incorporar.?....O ja estava lesionat...

si estan tocats fisicament y psicologicament de qui es culpa??qui cobra per prepararlos fisicament y tacticament??qui cobra per que el equip tregui el millor de si mateix??qui va trucar a sergio iglesias y javi rodriguez per venir al sabadell??

que jo sapiga va ser moya!

Sel's va fitxar en òptimes condicions...?. cas de no ser així, cosa que en certesa desconec...llavors la culpa no seria exclusiva del Moya....i molt més de l'àrea esportiva....

:xin-xin

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #151 el: 04 de Novembre de 2008, 00:29:02 am »
pero si moya demana al sergio iglesias y javi rodriguez(els altres casos els desconec)y porten a aquets jugadors que a demanat,no se'ls hi pot dir res a l'area esportiva,y qui va ser el que va dir que olles,montero y compañia no jugarien aquest any amb el sabadell??
jo crec que els jugadors tenen part de culpa,pero moya tambe en te gran part!   :beer2

SOM DE 2a A!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #152 el: 04 de Novembre de 2008, 08:31:13 am »

el mio tmb tiene tdt y analogico  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #153 el: 05 de Novembre de 2008, 11:59:41 am »

Pues el mío no :beer2

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #154 el: 06 de Novembre de 2008, 14:25:08 pm »

Pues el mío no :beer2

pero sempre ho podeu veure per la web de magnetic2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
L'Arlequinat 10 novembre
« Respondre #155 el: 10 de Novembre de 2008, 23:11:49 pm »
Dir-vos que m'ha agradat MOLT L'arlequinat d'avui.....Manolo Gonzàlez, Paco Herrera....Nstalgia ....segurament.

Quin passat !!!!!!! :cheer :oooooo: :balla

Quin present............ ................... ................... .. :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: L'Arlequinat 10 novembre
« Respondre #156 el: 10 de Novembre de 2008, 23:13:24 pm »
Doncs si, ha estat molt bé, portar a en Manolo donant la visió contrària del partit. Crec que amb 2 invitats el programa guanya en dinamisme i debat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #157 el: 11 de Novembre de 2008, 11:09:13 am »
Lo que realmente me ha gustado es que de nuevo haya 2 invitados. Esto le da más agilidad al programa que cuando solo hay un invitado por que aporta puntos de vista diferentes.

Enhorabuena.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #158 el: 12 de Novembre de 2008, 14:06:35 pm »
Estic completament d'acord amb tu Leonderubi.
Sempre havia pensat que amb un unic convidat el programa quedava com fluix. Val que tenia més temps per poder-se explicar i preguntar-li moltes coses, doncs abans amb 4 convidats poc deia el jugador o convidat principal. En canvi aquest dilluns amb 1 convidat i 1 periodista la cosa era més dinàmica i no queia tot el pes del programa en el pobre Sergi que el teniu sobreexplotat.
Crec que tornem a agafar un bon camí.
Tot i així encara que hi sortis un monigote parlant ell sol del sabadell també estaria enganxat cada dilluns a la TV. Visca l'Arlequinat.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #159 el: 12 de Novembre de 2008, 19:12:11 pm »
sembla que l'arlequinat va millorant no? em refeixo que cada vegada es millor no que abans era molt aburrit
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!