no vaig tenir la possibilitat de sentir en la seva totalitat les reflexions del Xavi Andreu, el poc que vaig tenir ocassió d'ecoltar em va semblar interessant, algú les pot resumir una mica? li quedaría molt agraida
-El soci cal que utilitzi pel proper partit contra l'Oriola les invitacions del carnet, ja que el proper partit és el més important, s'ha de convidar a tothom que es pugui per donar un bon ambient a la NCA. Va dir...Ho sento Soteras perquè el que vols és fer caixa, però cal una Creu Alta amb molta més gent.
- En aquesta mateixa línia va comentar que s'haurien d'abaratir el preu de les localitats...sense perjudicar al soci...Se li podríen donar més invitacions pels propers partits...tot i que el soci del Sabadell ho és per convicció, tradició familiar...i el que realment vol és veure el Sabadell a Segona A...per això ha apostat recolçar l'equip des de principi de temporada.
- Un camp amb 6000 espectadors pot intimidar al contrari i motivar als jugadors locals...
- Som el tercer Club de Catalunya....
Els altres periodistes convidats, P. Figueras, I. Montllor, varen opinar en la mateixa línia.