Autor Tema: L'Arlequinat 2008/09  (Llegit 79859 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Entrevista a Miquel Quereda
« Respondre #220 el: 04 de Febrer de 2009, 08:45:22 am »
Aquest divendres al programa de Radio Sabadell "Las Radiantes" de Manolo Garrido, sortirá una entrevista al nostre estimat amic arlequinat Miquel Quereda (L´Arlequinat), segur que será una bonissima entrevista on parlaran del nostre Sabadell i del programa L´Arlequinat.
El programa l´emeten els divendres de 20:00 a 21:00 h. (despres del anotador vespre) i la redifusió es el diumenge de 10:00 a 11:00 h.
No us el perdeu companys !!!!   :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: Entrevista a Miquel Quereda
« Respondre #221 el: 04 de Febrer de 2009, 20:22:47 pm »
***** aver si no me olvido y lo escucho parece ke sera interesante! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Arlequinat_TV

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
Roberto Morales
« Respondre #222 el: 16 de Febrer de 2009, 14:02:46 pm »
   Avui ens acompanyará el bo d'en Roberto Morales, sense cap mena de dubte está en un gran moment de joc.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Re: Roberto Morales
« Respondre #223 el: 17 de Febrer de 2009, 18:06:19 pm »
Es un cachondo. Ademas lo vote como mejor jugador.  :ok

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re: Roberto Morales
« Respondre #224 el: 17 de Febrer de 2009, 21:32:34 pm »
Es un cachondo. Ademas lo vote como mejor jugador.  :ok

yo tambien  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Xavi Andreu
« Respondre #225 el: 23 de Febrer de 2009, 23:36:24 pm »
Lo de la tertúlia d'avui ha sigut molt positiu. S'hauria de repetir sovint això de portar més d'un convidat , i si a sobre es algú com Xavi Andreu  , amb capacitat per comunicar i expresar-se li dona un dinamisme i un contingut al programa important. I la secció de la noia akesta del micro pel camp avui si ha sigut profitós. Hi havia unanimitat en el tema dels preus i a vere si u veu la directiva i pren nota..

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
Re: Xavi Andreu
« Respondre #226 el: 24 de Febrer de 2009, 13:44:41 pm »
jeje ya que estamos...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #227 el: 24 de Febrer de 2009, 15:46:31 pm »
no vaig tenir la possibilitat de sentir en la seva totalitat les reflexions del Xavi Andreu, el poc que vaig tenir ocassió d'ecoltar em va semblar interessant, algú les pot resumir una mica? li quedaría molt agraida
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #228 el: 24 de Febrer de 2009, 18:05:09 pm »
Es cert, ahir es va veure un programa més divertit...

La directiva es tenia que donar compte de tot això, la gent que entrevistaven a la NCA la majoria eren no habituals i deien que el problema eren els preus...  :whistle:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #229 el: 24 de Febrer de 2009, 23:37:14 pm »
no vaig tenir la possibilitat de sentir en la seva totalitat les reflexions del Xavi Andreu, el poc que vaig tenir ocassió d'ecoltar em va semblar interessant, algú les pot resumir una mica? li quedaría molt agraida

-El soci cal que utilitzi pel proper partit contra l'Oriola les invitacions del carnet, ja que el proper partit és el més important, s'ha de convidar a    tothom que es pugui per donar un bon ambient a la NCA. Va dir...Ho sento Soteras perquè el que vols és fer caixa, però cal una Creu Alta amb molta més gent.

- En aquesta mateixa línia va comentar que s'haurien d'abaratir el preu de les localitats...sense perjudicar al soci...Se li podríen donar més invitacions pels propers partits...tot i que el soci del Sabadell ho és per convicció, tradició familiar...i el que realment vol és veure el Sabadell a Segona A...per això ha apostat recolçar l'equip des de principi de temporada.

- Un camp amb 6000 espectadors pot intimidar al contrari i motivar als jugadors locals...

- Som el tercer Club de Catalunya....

Els altres periodistes convidats, P. Figueras, I. Montllor, varen opinar en la mateixa línia.
« Darrera modificació: 24 de Febrer de 2009, 23:42:02 pm per jo »

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #230 el: 25 de Febrer de 2009, 09:24:00 am »
gràcies!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
Re: Prpopostes per potenciar el programa
« Respondre #231 el: 03 de de 2009, 14:07:37 pm »
Sembla que finalment alguna proposta o desig que ex`pressavem en aquest post s'ha complert. Portem 2 setmanes amb 3 i 2 convidats que fan més amé el debat.
Una proposta que considero que podria ajudar a la econokia del programa i a que participés més gent, seria una idea que crec ja vaig comentar. Oferir els sms per fer preguntes als convidats. Durant la primera part del programa es recullen les preguntes i de totes es trien les 2 que cregui millors l'equip. La gent potser enviaria més sms = més diners.
Que us semblaria?
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #232 el: 04 de de 2009, 17:50:08 pm »
Una pregunta: Que s'en farà del programa al 2010 aprox. quan ja no hagi tv analogica? L'haurem de seguir per Internet :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question:

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #233 el: 20 de de 2009, 11:55:19 am »
Ja ho vaig posar en un altre post, pero m'hi repeteixo:

Estaria bé realitzar un programa on almenys un del invitats fos gent, aficionada del sabadell......que ja sigui per hooby o per distracció dediquen hores de la seva vida al Sabadell, com per exemple: Rebote (com tots els coneixem pels seus dibuixos de cada setmana) o Gonzalo (conegut per tants videos penjats al youtube del sabadell que ens posen la pell de gallina)
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Arlequinat_TV

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
Programa 131
« Respondre #234 el: 23 de de 2009, 16:19:19 pm »
   Hola amics, al programa d'avui  (ja portem 131) a més del resum habitual del partit , tindrem com a convidats a Jordi Besonias i Pere Llonch uns del máxims responsables del fútbol base del nostre C.E.S. , a més també hi será amb nosaltres en Sergio Dorado ,el preparador físic del primer equip que ens parlara dels ánims de la plantilla i com s'afrontarán aquests propers partits ,així com l'estat físic dels jugadors cara a aquestes"finals" que arriban.
   Tindrem també un reportatge molt maco de la Laura Díaz a l'Olimipia amb moltas imatges del acte d'inauguració d'ahir.
Grácies, intentem millorar el programa , peró les cosas no son tan fácls com semblan. 

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
Re: Programa 131
« Respondre #235 el: 23 de de 2009, 18:24:48 pm »
Doncs pinta molt interessant, com de costum.

Ja ho penso que no és fàcil poder arribar al programa 131 i intentar arribar al 200, però has de saber que davant la pantalla sempre hi tindreu a tots els arlekinats pendents del programa.

Les propostes que aporto només són per intentar millorar, mai criticaré la excel.lent feina que feu.

Avui com sempre no m'ho perdré. Dilluns nit = L'Arlequinat.

Moltes gràcies.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #236 el: 23 de de 2009, 19:07:15 pm »
   Hola amics, al programa d'avui  (ja portem 131) a més del resum habitual del partit , tindrem com a convidats a Jordi Besonias i Pere Llonch uns del máxims responsables del fútbol base del nostre C.E.S. , a més també hi será amb nosaltres en Sergio Dorado ,el preparador físic del primer equip que ens parlara dels ánims de la plantilla i com s'afrontarán aquests propers partits ,així com l'estat físic dels jugadors cara a aquestes"finals" que arriban.
   Tindrem també un reportatge molt maco de la Laura Díaz a l'Olimipia amb moltas imatges del acte d'inauguració d'ahir.Grácies, intentem millorar el programa , peró les cosas no son tan fácls com semblan. 
La vaig veure a l'olimpia repetint el que havia de dir 3 cops perque s'entrabancaba  :innocent:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #237 el: 23 de de 2009, 20:17:13 pm »
   Tindrem també un reportatge molt maco de la Laura Díaz a l'Olimipia amb moltas imatges del acte d'inauguració d'ahir.Grácies, intentem millorar el programa , peró les cosas no son tan fácls com semblan. 
La vaig veure a l'olimpia repetint el que havia de dir 3 cops perque s'entrabancaba  :innocent:
Aixo no es diu home!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #238 el: 23 de de 2009, 22:59:41 pm »
Pumukyyyyyyyyyyyyy! Jajajaja!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #239 el: 24 de de 2009, 08:19:12 am »
komo mola ver imagenes del futbol base, el programa ha estado muy y muy bien, lo de PUMUKY a sido glorioso, jajajajajajaja  :dance
Podriais poner alguna seccion de los equipos de futbol base ahora que empieza la recta final de liga.
Felicidades por el programa.  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/