Autor Tema: Nandi i Sergio Iglesias  (Llegit 5120 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Nandi i Sergio Iglesias
« el: 28 de Agost de 2005, 23:35:32 pm »
M'agradaria que em donguéssiu la vostra opinió sobre aquests dos jugadors... Nandi no ha començat malament, però ha acabat fent peneta!
I del Sergio Iglesias i vist el que porto vist a pretemporada o es fica les piles o aquest home no pot jugar a 2a B; de moment MOLT fluix i amb majúscules, lent, poc control de bola i passes dolents, a més de psrdre alguna pilota molt perillosa.
La resta de jugadors no m'han desagradat, i crec que si seguim millorant es poden fer coses aquest any. de fet, avui hem seguit el camí de pretemporada, però si he de dir que en ganes i lluita -sobretot al principi- s'ha millorat i MOLT.

ara toca guanyar a Peralta
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Nandi i Sergio Iglesias
« Respondre #1 el: 28 de Agost de 2005, 23:41:59 pm »
Home, el Nandi, ha estat, per a mi, irregular.
Un lateral el que no pot fer és deixar de correr la banda i no passar de mig camp.
Moltes vegades podia haver fet la paret amb el Cañadas i en canvi, al no pujar, no hem obert per l'esquerra la via que teniem a la dreta amb el Marcos (que ha combinat molt bé amb Ivan Diaz).
En tasques defensives, correcte.

I en Iglesias... ha jugat :icon_question: De veritat :icon_question:   :o Doncs no l'he vist :-X
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 28 de Agost de 2005, 23:45:25 pm »
el iglesias m´ha agradat quan a sortit el cañadas i ell s´ha ficat mes cap el mig.
el nandi no m´ha agradat gens ni mica. espero que es posi les piles i que demostri mes que avui  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 28 de Agost de 2005, 23:45:59 pm »
Jo crec que no ha pujat gaire per akests problemes en defensa que hi havia (només 3 defenses nats molta part del partit). A la pretemporada moltes vegades semblava un extrem més q un lateral pq pujava moltíssim ;)

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #4 el: 28 de Agost de 2005, 23:55:06 pm »
A mi el Nandi m'ha semblat el mes fluixet de tot l'equip, amb la qualitat de la resta de jugadors encara es nota mes...esperem que millori a base de partits.

En canvi Sergio Iglesias em sembla que si serà un jugador util, corre i a la primera part quan estava mes cap a la esquerra, s'ha inflat a fer canvis de joc cap a Ivan Díaz a la dreta (un d'ells ha estat esplendid, que el ivan Diaz s'ha anat sol perque el seu defensa no ha arrivat a donar-li de cap).

Donem partits a l'equip que segueixo pensant que tenim un molt bon equip i quan portin mes temps ens faran disfrutar del seu joc  :yes:
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 28 de Agost de 2005, 23:55:56 pm »
nandi fluix i al iglesias sincerament no le vist 1 kop k a fet una falta...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #6 el: 29 de Agost de 2005, 00:15:41 am »
Doncs sincerament a mi l Sergio Iglesias m'agrada, per el que he vist als entrenaments i partits de pretemporada..crec que sera un dels homes importants d'aquesta plantilla..pero estic dacord de que avui ha fet poquet..

Visca el Sabadell i aveure que fem davant el Peralta!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 29 de Agost de 2005, 00:19:24 am »
Home, jo he anat als partits de pretemporada i l'iglesias va estar molt fluixet... fins i tot jo dubtava q fos titular avui...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 29 de Agost de 2005, 00:57:52 am »
Si si, Iglesias MOLT FLUIX, no només avui, sino esque de moment no la toca..... i a pretemporada tampoc..... de moment dels mes fluixets que he vist :icon_exclaim: I com que en teoria aquesta posicio on hauria de jugar que es la organitzar joc és molt important, o millora rapid.... o em sembla que aviat anirà amb els Crivillé, Hammouch, Txiki o Peque....a la grada :icon_exclaim: I home, pel que es pugui veure als entrenaments un no se'n pot guiar massa.....
PErò bé, pel bé de tots esperem k es posin les piles :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #9 el: 29 de Agost de 2005, 01:12:06 am »
Totalment d'acord amb tu, Mutiu. Per mi la sorpresa més grata ha sigut David Medina, un jugador jove però amb MOLTA CLASSE. El partit s'ha perdut quan aquest jugador ha  deixat d'organitzar el joc i ha passat a la defensa per la lesio de Pablo Sanz. Així i tot, ha seguit fent-ho molt be, tant dedefensa central com de lateral.
Medina: titular indiscutible !!
Sergio Iglesias no aporta res de nou.
Nandi no és millor que tXIki.
Pregunta: no penseu que Ivan Diaz va una mica de figura i es pensa que ell sol pot arreglar els partits ?
Tenim plantilla per fer play-off i pujar, però no se si tenim equip per fer-ho.   Anims a tothom !!!!!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #10 el: 29 de Agost de 2005, 07:38:57 am »
El Sergio Iglesias es el motor de l'equip. Avui no sa vist pero a partits de pretemporada ja s'ha vist .

Ha tingut un mal dia.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #11 el: 29 de Agost de 2005, 10:57:35 am »
A Nandi l'he vist força be, li va faltar pujar una mica més la banda i doblar més a Cañadas... putser no ho va fer per els problemes defensius i no s'atrevia a deixar la defensa... nose i Sergio, doncs el molt fluix :disappointed: amb l'aparença que te hauria de correr més, donar més seguretat al mitg del camp :disappointed: putser la solució seria la recuperacio de Hammouch?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

friend

• Visitant
« Respondre #12 el: 29 de Agost de 2005, 11:01:31 am »
sergio iglesias el veig imprescindible en akest ekip, jo le vist jugar mes de un partit i akest tio es molt bo te molta tecnica, lluita no sarronça, crec q un partit dolent el pot tenir qulasevol pero akest tiu sera molt important per nosaltres, crec q akest quan apareixi en el camp i es deixi notar es veura un altre sabadell!!

i per la part de nandi.... podriem probar a veure q tl com es akest tal gabi?? a mi en nandi no em diu res...molt fluixet

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #13 el: 29 de Agost de 2005, 11:31:31 am »
Al nandi lo siento pero ya lo e cruzificao... un tio k intenta 8 veces el mismo regate i no le sale ni una... encima no defiende, no controla el balon no a centrado ni una... pfff kasi preferia al Dot de lateral izquierdo y mira k io soy el mas critiko con Dot.... y Sergio Iglesias sta falto de forma... a ver si coje la forma rapido xq le necesitamos

Desconnectat PSP

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #14 el: 29 de Agost de 2005, 11:34:27 am »
Doncs jo discrepo de vosaltres... penso que el Nandi va fer un partit molt acceptable, potser és cert que no va pujar massa la banda, i va perdre alguna pilota tonta, però en general crec que va fer un partit molt acceptable, i que quan el Peque i el Pablo es recuperin tindrem una gran defensa.

Pel que fa al Sergio Iglesias, es veu que té molta tècnica, però potser és un pèl lent, crec que si juga tenint al costat al Medina es complementaran molt bé.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 29 de Agost de 2005, 13:08:42 pm »
A mi tb m'agrada el nandi. Quan ha arribat el gol ell tenia a dos jugadors per cobrir i justament akests jugadors estaven al centre de la defensa (o sigui que no eren "seus"). La culpa del gol no ha estat pas seva sinó de q ens han pillat pq hem estat lents al tornar. Dieu alguns q no defensa... però tius, si molts dieu que no puja! Que no li surt ni un regat... però quants ha intentat? Si quan sa lesionat el pablo sanz ja no ha pujat tant i no tocava tanta bola. A més, no li calia pujar per la banda pq després ha entrat el cañadas q sa posat per la banda eskerra. Bé, suposo que no es bó que opinem dels jugadors després d'haver vist només un partit de l'ekip i que a sobre es un partit q sa perdut i estem tots una mica calents. Segur que d'akí unes jornades akests jugadors que tant critikem ens semblen cracks ;)

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #16 el: 29 de Agost de 2005, 13:56:28 pm »
No penso que aquesta sigui la millor manera de començar la temporada..question ant als jugadors.., portem 1 partit de lliga i els jugadors encara no estan en plena forma..Sempre stem igual de pesimistes.. No podem fitxar a cracks perque som un equip de segona b..(encara..) aixi que jo crec que el que em de fer es esperar una mica més abans de jutjar els jugadors..i deixar treballar..Nomes espero que aconsegueixin agafar la forma..que ja sera molt..

Visca el Sabadell

friend

• Visitant
« Respondre #17 el: 29 de Agost de 2005, 14:15:50 pm »
yo tb penso el mateix q l'amic arlekinat100%, nomes portem un partidet, vam veure coses positives i coses negatives, pero sk es el primer partit, una plantilla casi completament nova i amb aspiracions i exigencies q nosaltres mateixos ens em ficat,crec q akesta plantilla te molt a dir i ens donara moltes tardes de gloria, començant per la tarde de dissabte 5, a partir de les 7 i mitja haurem aconseguit els primers tres punts tot i no tenir la millor forma fiisca i acoplament necesari!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #18 el: 30 de Agost de 2005, 00:28:32 am »
Jo el Nandi no le vist capacitat per a jugar en el sabadell, no m'agradat gens, moltes vegades se li escapava el jugador de l'osasuna...I de velocitat no molta la veritat. En canvi al Iglesias si k el veig be.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #19 el: 30 de Agost de 2005, 08:16:29 am »
A mí m'ha agradat molt el nandi de la primera part. és un defensa sobri, que no es complica la vida (cosa que el fa menys espectacular però no menys efectiu, més aviat a l'inrevés) i que em fa la impressió que pujarà la banda únicament quan hi vegi oportunitat de fer-ho amb garanties. De fet em va semblar que té una certa tirada a pujar la banda més del compte. A la segona part i davant la penosa defensa que estaven efectuant, no va tenir més remei que no pujar gaire per no deixar més despoblada encara la defensa.
Recordem que estem a segona-B, no demaneu que tinguem laterals tipus Roberto Carlos eh, no perdem l'oremus. El Nandi serà un molt bon element que complementarà una bona defensa quan estiguin tots recuperats. I del Sergio Iglesias ja he donat la opinió en un altre post: un gran jugador sens dubte, que juntament amb Medina ens donaran moltes tardes d'alegria.
Si algú em sobra d'aquest equip és el Mora, que cada vegada deixa més patent que no té recursos per improvisar quan van mal dades i ni tan sols té recursos per fer un bon plantejament tàctic quan disposa de tots els efectius.
Durant el partit vaig comentar amb el Mutio i el Pansobao que aquesta temporada m'hauria agradat tenir d'entrenador un híbrid del Rubi i del Mora, un tio tipus Quique Sanchez Flores, no sé si m'enteneu, mentalitat ofensiva però sense descuidar el cul i aixó, malgrat el que digueu, sí que serveix a segona B

Un darrer apunt: el Cañadas és el meu ídol, però se li'n va el cap massa sovint, si no deixa de ser tan marrullero el tindrem expulsat sempre, com al començament de la lliga anterior
 :beer :beer :beer
Forero Més Catxondo