Be, primer de tot dir que el sabadell a fet un partit PATETIC I LAMENTABLE, de començament a final
la ocasio mes clara que em tingut a sigut un rebuig d' ells en un corner que casi sel foten a porta...
ells o tallaben tot, corrien com lladres, naven a totes, a mes a mes feian MOL BONS CONTRA-ATACS i sense por a equivocarme dire que avui no ens han ficat un 0-5 per el ramon y perque no en saben mes...
de debo, l' any pasat havia vist partits molt dolents... pro en el partit d avui, la impotencia que e sentit desde el minut 30 en endevan no l' habia sentit l' any pasat..
la defensa era un coladero amb totes les de le llei, sens pixaban com vulien i cuan vulien...no hi habia mitj del camp...
SISPLAU MORA, PERQUE COLLONS EM JUGAT TOTA LA ESTONA A PATADON ENDEVAN I CAP EL MADRIGAL?? QUINS COLLONS... SI ESTABA SOL TOTA L' ESTONA
ens han superat en tot, mal que ens pesi... sempre anaban 2 contra 1... corrien molt mes...i han fet alguna que altra jugada bona... ( no em valen les floritures del ivan diaz )
en fi, molt decepcionat perque un equip que a vingut aqui a posar l' autobus ens a donat un autentic BANY tant en fisic com tacticament...
l' arbitre molt dolent pro no a influit en el resultat...
espero que el peralta no ens dongui un altre bany...sino, malament
heu vist com a celebrat l' osasuna la victoria??? segur que saben l' equip que em fet aquest any...hem de tenir en compte que tots aquests equips vindran aqui a tancarse i no deixar jugar al sabadell y que farem molts empats a casa...
ells saben que tenim bon equip, ara falta demostrar-ho
saluts!