Bé com ja sabeu avui l'amic Sabadell Power ha rulat alguns dvds dels anuncis de tv i cine i algun extra més. Jo em vaig comprometre a penjar-ho a l'emule i ja sta rulant allà. He creat una imatge de DVD pq així ningú tingui que anar trastejant amb carpetes (qui ho vulgui grabar a dvd fa una copia d'una imatge de cd amb el nero i ja sta però recordeu que es un DVD, no us hi cabrà en un CD-R). Qui no tingui dvd i ho vulgui veure tb s'ho pot baixar per veure-ho a l'ordinador, simplement ha d'obrir la imatge del dvd amb algun programa de l'estil ULTRA ISO i passar tots els arxius a una carpeta , una vegada això doncs es poden veure els arxius de dins amb algun programa reproductor de DVD (jo utilitzo l'InterVideo WinDVD 6, pero no se si hi haura alguna versió nova, tot i així akesta es la q em va bé a mi).
Jo normalment em conecto al servidor "Razorback 2". Si us plau, demanaria a la gent q s'ho baixi que comparteixi l'arxiu tot el temps possible pq així anirà més rapid. També el q podeu fer es buscarme a l'emule (tinc el mateix nick) i em dieu per allà qui sou i us agregaré com a amic pq vagi la cosa amb més fluidesa. Tb demanaria q no li canviessiu el nom per facilitar l'accés a l'arxiu. I després de tota akesta parrafada us posu el link directe:
ed2k://|file|CE%20SABADELL%20-%20DVD%20SPOT%20+%20EXTRES.iso|1020231680|656020573775E2843AF3B1B145CB5EDF|h=TD6Y4C7V6TOO35XY4IHUGGN2WIURT2L4|/
si no us funciona podeu buscar l'arxiu per l'emule (només heu de buscar CE SABADELL DVD SPOT i suposo que el trobareu