Autor Tema: Pajarillo y sus 2 caras  (Llegit 11882 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
Pajarillo y sus 2 caras
« el: 08 de Novembre de 2005, 11:57:23 am »
A mi tu porra me importa un pito.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Alicante-Sabadell próximo encuentro !
« Respondre #1 el: 08 de Novembre de 2005, 12:59:52 pm »
A mi tu porra me importa un pito.

:o
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 08 de Novembre de 2005, 13:09:25 pm »
Em sembla a mi que hi ha gent que ja comença a passar-se una mica eh...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 08 de Novembre de 2005, 13:22:23 pm »
Em sembla a mi que hi ha gent que ja comença a passar-se una mica eh...

Evidentment així no anem pel bon camí.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #4 el: 08 de Novembre de 2005, 13:54:07 pm »
Este pajarillo se rie de nosotros, por lo que la respuesta de wiwo no me parece tan desafortunada. Esto es lo que pone pajarillo en el foro del terrassa
" 13-Porque las 2 veces q he ido a ver el Sabadell han ganado 2-1  ...!! Sí contra el Terrassa y contra el Alcoyano este último finde !! Parece q les doy suerte a esos saballuts jejeje   !! Me parece q no iré + a verlos así seguro q ya no ganan + en casa .... ! Cuando vaya el Zaragoza B a Sabadell iré a animar mi Zaragoza B pq está muy hundido y espero q se salve a costa de los saballuts !!

14-Porque siendo tan malos como son no volverán a pisar la 1ª división ...en infinitos años o nunca ...

15-Porque en el Sabadell solo saben chulear q ganaron al Terrassa esta temporada cuando dan pena verlos jugar jejeje  !!!

16-Porque en la 2ª vuelta el Terrassa le meterá una manita al Sabadell de 5-0 para así compensar el 2-1  !!!

17-Porque los saballuts quieren convertirme a mi , Pajarillo en un saballut + y eso lo voy a evitar a toda costa  !! Ni aunke me regalen un carnet de socio del sabadell lo kerré , en caso q me lo den lo venderé jejeje  !!

18-Porque cada vez q mete el Sabadell un gol al Terrassa duele tanto como si te clavaran una espada en todo el corazón.

19-Porque entrará uno del Sabadell acá a decir la suya como siempre q ven algo relacionado con su sabadell.

20-Porque cada vez q hablo del Sabadell me coje + dolor de cabeza."

Así es este "pajarraco" en su foro. Puedes ser del terrassa, un fanático acérrimo y odiar con todas tus fuerzas al Sabadell, pero lo más bajo es ser un cobarde y un hipócrita.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #5 el: 08 de Novembre de 2005, 14:22:52 pm »

A mi tu porra me importa un pito. -> Por wiwo

Este pajarillo se rie de nosotros, por lo que la respuesta de wiwo no me parece tan desafortunada. Esto es lo que pone pajarillo en el foro del terrassa
Así es este "pajarraco" en su foro. Puedes ser del terrassa, un fanático acérrimo y odiar con todas tus fuerzas al Sabadell, pero lo más bajo es ser un cobarde y un hipócrita.
->Por J.R.G.

Para empezar no te entiendo wiwo , si prefieres q pierda tu Sabadell allá tú. Si un empate a 1 lo ves mal pues yo prefiero sacar 1 pto antes q nada. Yo he puesto un empate q es + posible aunke realmente veo + posible una victoria del Alicante ya q juega en casa y se la juega tb como el Sabadell. Un pokito de por favor y de respeto .... si te caigo mal por ser del Terrassa dimelo directamente y ya me voy de este foro para no crear mal ambiente.

Te contesto J.R.G. q esas razones las he puesto en el título este : " 1000 razones para no ser del SABADELL "  así q los q son del Sabadell no se pueden meter ahí ....ni espiar lo q se pone. Yo como buen egarense q soy he tenido la obligación de poner algunas razones , e incluso tengo + por poner ... ! Ade+ lo puse como 1 razón : esta : 19-Porque entrará uno del Sabadell acá a decir la suya como siempre q ven algo relacionado con su sabadell. Os dais cuenta todo lo q he puesto se acaba cumpliendo ... se cumplirán todas menos la razón 14 y la 16 q son las menos probables pero son posibles. Y ten en cuenta q no me rio de vosotros , en vuestro foro no dire nada malo del Sabadell , en el del Terrassa tengo la obligación moral a poner cosas de esas para q vean los del Terrassa q no spy del sabadell ... solo por eso pero yo no odio al sabadell k kede bien claro.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #6 el: 08 de Novembre de 2005, 15:01:23 pm »

Te contesto J.R.G. q esas razones las he puesto en el título este : " 1000 razones para no ser del SABADELL "  así q los q son del Sabadell no se pueden meter ahí ....ni espiar lo q se pone. Yo como buen egarense q soy he tenido la obligación de poner algunas razones , e incluso tengo + por poner ... ! Ade+ lo puse como 1 razón : esta : 19-Porque entrará uno del Sabadell acá a decir la suya como siempre q ven algo relacionado con su sabadell. Os dais cuenta todo lo q he puesto se acaba cumpliendo ... se cumplirán todas menos la razón 14 y la 16 q son las menos probables pero son posibles. Y ten en cuenta q no me rio de vosotros , en vuestro foro no dire nada malo del Sabadell , en el del Terrassa tengo la obligación moral a poner cosas de esas para q vean los del Terrassa q no spy del sabadell ... solo por eso pero yo no odio al sabadell k kede bien claro.

Te contesto yo a ti, Pajarillo:

Primero: Ese foro del que hablas es público, al igual que éste, y puede leerse por quién quiera, no serás tú quien me lo impida. Si no quereis que se lea, restringid la entrada como el del Sant Andreu.

Segundo: me acusas de espiar vuestro foro por leer algunos de vuestros mensajes. Simplemente cito algo que tú mismo has escrito en vuestro foro, sobre tu misión en éste "SI ESTOY EN SU FORO ES PARA HACER DE ESPÍA Y PARA COMPROVAR CUANDO HABLAN DE NOSOTROS QUE LO HACEN PARA MAL". Sobran las palabras.

Tercero: Yo, al contrario que tú, no he escrito nunca en vuestro foro, ni para bien ni para mal, por lo que tu razón número 19 "Porque entrará uno del Sabadell acá a decir la suya como siempre q ven algo relacionado con su sabadell" no se ha cumplido. Te has colado.

Cuarto: Dices que en este foro no nos perderás el respeto con tus comentarios pero que en el foro egarense tienes la obligación moral de poner cosas contra el Sabadell para que allí vean que no eres del Sabadell y que eres del Terrassa. A eso se le llama doble moral e hipocresia, algo que yo no puedo aguantar en una persona. Y si tienes que criticar al Sabadell para demostar que eres del Terrassa mal vas, y de ello se puede sacar una definición de gran parte de los aficionados del Terrassa, sois simplemente la negación del Sabadell. Sin el Sabadell no seriais nada. Otro ejemplo: el post que habeis creado "1000 razones para no ser del Sabadell", sois la negación del Sabadell. Para que luego digais que en vuestro foro no se habla del Sabadell... Ya lo he dicho, simplemente la negación del Sabadell.
« Darrera modificació: 08 de Novembre de 2005, 15:05:51 pm per J.R.G. »

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #7 el: 08 de Novembre de 2005, 15:10:30 pm »
Doncs a mi la seva porra tambe m'importa un pito, veient com s'intenta riure de nosaltres i a mes ens ataca per darrere, vaya pajarillo...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #8 el: 08 de Novembre de 2005, 15:16:25 pm »
Sh!! No digueu res que ens estem passant.

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #9 el: 08 de Novembre de 2005, 15:18:17 pm »
doncs, yo no sok dakord amb el pajarillo, si ets egarenc , ets egarencv, i si has d pasarte amb el arlekinats ho fas aki i alla(k no hi eastik dakord en fer-ho), pero no ho fas alla i aki amagues la ma, desperes d'haber llençat la pedra, per a mi akesta es una aktitud kobard, i repeteixo k en teoria ets dl mateixoos kolors ke yo, kosa k no emostres , pero la realitat per davant... :ko

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 08 de Novembre de 2005, 15:51:02 pm »
No es pot ser d'una manera aqui i d'un altre alla. Al nostre forum hi ha gent que ha dit aqui que el no vol que baixi el terrassa i que vol que guanyi i no s'ho calla per ser el forum del sabadell  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 08 de Novembre de 2005, 16:01:07 pm »
para que despres digueu que no parleu del sabadell, que som nosaltres els que us tenim enveja, que no os foteu amb el sabadell, que sou els bons de la pelicula, que vaia aficio te el sabadell que la del terrassa es mes "señorial" :clap :clap :clap
jo no se al vostre foro si ia algun del sabadell que estigui resgistrat i ivagi posan misatges com vosaltres 2 per si sumem els missatges entre els 2 en porteu mes de 100! i aixo que paseu del sabadell, que som nosaltres els que empipem, els que en riem, va home! fora de aqui ja! si hi ha estat demostrat que no pot ser això de venir a parla aquí més d'un cop heu dit que si us ho diem que no tornaveu, doncs crec que més de un cop us ho han incinuat i encara esteu aqui?
FORA!!! a tocar els nasos i a riuret del sabadell al teu forum que jo no me registrat al teu ni mi penso registrar per fer el que fas tu!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #12 el: 08 de Novembre de 2005, 16:33:54 pm »
A mi l'amic Veí no em fa cap mal. Crec que ha intervingut en aquest foro de manera bastant correcta i no tinc noticies de que parli allà malament de nosaltres, almenys amb el mateix nick (amb un altre no ho sé). Però lo del Pajarillo clama al cel i mostra una crisi de personalitat bastant alarmant.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #13 el: 08 de Novembre de 2005, 17:09:24 pm »
A mi q opini del Sabadell desdel punt de vista egarenc tant me fot, pq son opinions com altres, pero q vingui aki de bon rotllo i despres a casa seva començi a rajar de nosaltres ... ho trobo una falta de respecte MOLT gran. Pq aixi sembla q estiguis aki per semblar algo q no ets i per enriuret de nosaltres. Aixo no es pot consentir. Aixi q pajarillo, echate el piro.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #14 el: 08 de Novembre de 2005, 17:22:52 pm »
para k veais lo k es pajarillo, mirad lo k a escrito oi en el apartado de sugerencias...pajar illo

Alevín
Alevín

Ingresado: 07 Febrero 2004
Lugar: Spain
Conectado: Desconectado
Escrito el: 08 Noviembre 2005 a las 03:46 | IP registrada    Citar pajarillo
SÍ SÍ SÍ LO DIGO Y LO DIRÉ INFINITAS VECES !!! A LOS SABALLUTS LES METEREMOS UNA MANITA DE 5-0 AL OLÍMPIC !!!! QUE SE ENTEREN QUE NOSOTROS , EL TERRASSA ES INFINITAS VECES MEJOR QUE ELLOS JEJEJE  !!!!! VISCA EL TERRASSA .....!!! OS RECIBIMOS CON LAS MANOS ABIERTAS SABALLUTS , YA DESEO GANAROS ESTE DERBI ..... UI QUE GANAS HAY ....  !!!!!!!!!!

pajarillo
Alevín
Alevín

Ingresado: 07 Febrero 2004
Lugar: Spain
Conectado: Desconectado
Escrito el: 08 Noviembre 2005 a las 03:50 | IP registrada    Citar pajarillo
PARA EL DERBI HARÉ UNA PORRA ESPECIAL EN EL TERRASSA-SABADELL DE LA 2ª VUELTA EN LA SECCIÓN PORRAS , PRONTO SE PODRÁN PONER LOS PRONÓSTICOS .... AUN DEBO PENSARME EL REGALO QUE TENDRÁ EL GANADOR/ES PARA ESE PARTIDO YA QUE SERÉ YO QUIEN LO PROMOCIONE ESE PARTIDO !! SALUDOS EGARENSES .... !!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #15 el: 08 de Novembre de 2005, 17:29:18 pm »
Están de frenopático...  :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 08 de Novembre de 2005, 18:23:28 pm »
pajarillo solicito tu expulsion de este foro, sigo diciendo que se esta riendo de nosotros...i se rie a cuesta nuestra que le acemos caso, porque emos pensado que era una persona buena, i no es un energumeno, i creo que ya está bien, que se vaya i que cada uno siga por su lado :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #17 el: 08 de Novembre de 2005, 19:29:09 pm »
Je Je Menudo pajaro esta echo¡¡¡¡.....pobrecillo a mi me gusta ver como los vecinos demuestran lo k son.
Pajarillo un consejo vete con cuidao pues te van a pillar y te van a meter en la jaula de colchones,a ti y a tu amigo arlekinado.No hagas caso de esas voces k oyes y deja la medicacion k estas tomando inmediatamente¡¡¡¡
Millor Seguidor

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 08 de Novembre de 2005, 20:23:39 pm »
No es pot ser d'una manera aqui i d'un altre alla. Al nostre forum hi ha gent que ha dit aqui que el no vol que baixi el terrassa i que vol que guanyi i no s'ho calla per ser el forum del sabadell  :ko

Això, evidentment anirà per mí... :tongue3:

I si, em reafirmo, no vull que baixi el Terrassa. És més, si pugem nosaltres, també vull que pugin ells.

I jo em reafirmo, aquí o al fòrum del Terrassa. No soc un caragirat com altres.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #19 el: 08 de Novembre de 2005, 20:45:54 pm »
A aixo em referia birrero, precisament a aixo, si es que ser com ets tu no es extraterrestre ni gens paranormal, no deixa de ser una opinio tan respectable com la que més ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!