Autor Tema: Pajarillo y sus 2 caras  (Llegit 11880 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Pajarillo corre corre que te pillo
« Respondre #60 el: 17 de de 2008, 22:38:30 pm »

No pretendía aburriros, solamente hacer una llamada a la cordura en este foro.
Un saludo.

una llamada a la cordura       seria  abrochense los cinturones  :laugh: :laugh:

vaja un rotllo que ens has clavat fum !
que passa, t'han regalat una samarreta del Terrassa o què?
va home va que al pajarillo se l'hi ha de fotre canya, en el fons és el que vol, és una mika massok

vinga salut, i vegila el que et prens que llavors t'esbaves amb literatura  :paret

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #61 el: 17 de de 2008, 22:43:25 pm »
Completament d'acord Fum, ja era hora que algú tinguès colllons de dir-ho  :xin-xin

Ser arlekinat és el millor que hi ha al món, peró no és l'únic que hi ha al món, i no ens podem tancar al nostre món d'ilusió i fantasia.

He dicho !!!!   :laugh:

Forero Més Catxondo

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #62 el: 17 de de 2008, 22:47:58 pm »
Home fum, a mi tan me fa el que opini i de l'equip que sigui i mai he dit que no parli ni opini en aquest foro.... ara bé, les rajades que ha fet en altres foros parlant del Sabadell són evidents i crec que amb això ja està tot dit.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #63 el: 17 de de 2008, 22:52:58 pm »
Home fum, a mi tan me fa el que opini i de l'equip que sigui i mai he dit que no parli ni opini en aquest foro.... ara bé, les rajades que ha fet en altres foros parlant del Sabadell són evidents i crec que amb això ja està tot dit.

No estic dient en cap moment que sigui un sant. Es mes, jo tampoc entenc que sent del Terrassa pugui sentir apreci pel Sabadell... pero aixi ho diu ell. Jo nomes dic que ja n'hi ha prou d'insultar-lo gratuitament i impunament. Que se li discuteixin els arguments que aporti amb paraules pero que no se li insulti perque si, perque a alguns ja ens cansa.

I es normal que si es del Terrassa, entre egarencs deixi anar alguna ximpleria.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #64 el: 17 de de 2008, 22:57:47 pm »
xo fum,  això és allò de "qui no vulgui pols que no vagi a l'era"  no pots esperar que tots els respectin, si s'endú alguna clatellada doncs això perquèsi ficava.
A mi m'està bé que participi, però de tant en tant li toco el crustó i quan s'ha donat l'oportunitat doncs també ens he saludat al camp com persones civilitzades, una cosa no treu l'altre.
Per cert, la samarreta és de la teva talla?

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #65 el: 17 de de 2008, 23:00:17 pm »
xo fum,  això és allò de "qui no vulgui pols que no vagi a l'era"  no pots esperar que tots els respectin, si s'endú alguna clatellada doncs això perquèsi ficava.
A mi m'està bé que participi, però de tant en tant li toco el crustó i quan s'ha donat l'oportunitat doncs també ens he saludat al camp com persones civilitzades, una cosa no treu l'altre.
Per cert, la samarreta és de la teva talla?

Jajaja em ve una mica justeta, pero ja em va be... aixi marco... que es veu que amb aquesta samarreta ultimament no es marca gaire...  :-X

Torno a repetir que no dic que no se li toqui el crustó, pero amb motius, com qualsevol altre usuari... a mes el crustó que li toques tu no es el mateix que el d'altres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #66 el: 17 de de 2008, 23:09:20 pm »
Estic d'acord amb el que  dieu els dos, però a mi una persona que diu aquí unes coses i en un altre foro també parlant del Sabadell el deixa per terra, doncs no té CAP credibilitat i té el que es busca.

Si es falta al resepcte no hi estic d'acord, però entenc que la gent li tingui ganes.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #67 el: 18 de de 2008, 17:36:12 pm »
Estic d'acord amb el que  dieu els dos, però a mi una persona que diu aquí unes coses i en un altre foro també parlant del Sabadell el deixa per terra, doncs no té CAP credibilitat i té el que es busca.
:ok
Totalment d'acord. Ací aquest home diu uns coses i en altres foros mos fot a parir.
Jo crec que este tio se'n fot de naltres i a sobre desprès va de víctima.
Sabeu lo que pasa si vos registreu al foro dels aldeanos i se vos nota que sou arlekinats? EXPULSIÓ. Ací haurien de fer el mateix amb ells.

*lataforma
*nificadora
*otalment
*rlequinada

Entesa
General
Anarquista
Revolucionària
Antifaxista
« Darrera modificació: 19 de de 2008, 11:07:20 am per WebTeam SBD »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #68 el: 19 de de 2008, 18:51:19 pm »
Estic bastant d'acord alb el FUM.

Pajarillo i dicvgl, son exemples de dos participants al fòrum, que tot i no ser arlequinats, parlen i debaten temes del club i del futbol en general amb total i absoluta educació.

Un 10 per ells. I això que jo vaig ser expulsat del fòrum dels veïns per defensar a uns arlequinats insultats allà.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #69 el: 19 de de 2008, 19:09:54 pm »
Estic bastant d'acord alb el FUM.

Pajarillo i dicvgl, son exemples de dos participants al fòrum, que tot i no ser arlequinats, parlen i debaten temes del club i del futbol en general amb total i absoluta educació.

Un 10 per ells. I això que jo vaig ser expulsat del fòrum dels veïns per defensar a uns arlequinats insultats allà.

Aixo et passa per entrar en llocs com aquests.. :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 19 de de 2008, 20:13:37 pm »
Aixo et passa per entrar en llocs com aquests.. :ejem

És que era un tema que clamava al cel. Amb fotografies i tot, el que va penjar el tema. Era indignant.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #71 el: 17 de Abril de 2008, 23:20:00 pm »
Doncs jo ho sento, pero despres de veure com aquest paio, en altrs forums deia de ***** desgraciats en amunt a la gent del sabadell, jo no puc perdonar-ho.

A mi això de ******* en la mare que ens va parir a tots i despres venir aqui de chico bueno no em val. Per mi pot fotre el camp, i no ja perqué sigui del terrassa, que això m' es completament igual, sinó perque considero que ens ( us ) está prenen el pel desde el primer dia.