Autor Tema: Espanya-Perú  (Llegit 789 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Espanya-Perú
« el: 01 de Juny de 2008, 13:52:49 pm »
Veig que no hi ha cap post (o no l'he sapigut trobar  :tongue3:) sobre el partit que va jugar ahir Espanya contra el Perú.

Vaig veure el partit i la veritat és que Espanya, en defensa, fot por. I no ho dic que fot por als rivals: ens fot por a nosaltres mateixos! Marchena i Puyol lamentables, sobretot el primer, en el gol que va marcar Perú... Això el "Sabio" (que de savi no té res...) s'ho hauria de mirar, perquè errades com la d'ahir són les que et fan fora en les competicions...

Per altra banda, destacar l'excessiva duresa que van mostrar els "machu-pichus", i això que es tractava d'un partit amistós... Patades, empentes, cops a la cara... Si cap jugador peruà va ser expulsat fou clarament gràcies al lamentable treball de l'àrbitre macedonià (suposo que aquest deu ser el gentilici de Macedònia  :tongue3:), que va permetre en tot moment el joc brusc de l'equip andí  :ko

:beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Espanya-Perú
« Respondre #1 el: 01 de Juny de 2008, 14:32:17 pm »
És macedoni, el natural de Macedònia. Encara que els grecs no ho acceptarien.

La veritat, és que a poc de jugar l'Eurocopa, no sé com un equip que hi participa s'embolica a jugar contra una selecció de joc tosc, tirant a dur com és el cas de Perú, amb tots els riscos de lesions que pot comportar. Haurien d'haver jugat contra una Eslovènia, Estònia o Finlàndia, d'un tall més esportiu en el joc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #2 el: 01 de Juny de 2008, 16:08:17 pm »
jo la veritat es que no me'l vaig mirar, ja tinc suficient amb que cada dia la de s*****s que es veuen pel carrer que a aquest pas ens fotran fora >:( :veryangry: , com per asobre veure mes per la tele :laugh: :laugh:
« Darrera modificació: 01 de Juny de 2008, 16:21:04 pm per X-Men Aigua »
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #3 el: 01 de Juny de 2008, 16:12:19 pm »
jo la veritat es que no me'l vaig mirar, ja tinc suficient amb que cada dia la de s*****s que es veuen pel carrer que a aquest pas ens fotran fora >:( :veryangry: , com per asobre veure mes per la tele :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

El partit teóricament es jugava a casa dels espanyols però tenint en compte la quantitat de sudamericans que tenim al país ja no sé qui jugava a casa i qui a fora... :Hecho_polvo:
« Darrera modificació: 01 de Juny de 2008, 16:21:50 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 01 de Juny de 2008, 16:13:30 pm »

T'assembles al Ferni :laugh: :laugh: :laugh:
« Darrera modificació: 01 de Juny de 2008, 16:21:28 pm per X-Men Aigua »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #5 el: 01 de Juny de 2008, 16:25:31 pm »
És macedoni, el natural de Macedònia. Encara que els grecs no ho acceptarien.

I tant que no ho acceptarien! No ho accepto ni jo!  :tongue3: Macedònia ha estat territori grec de tota la vida! Que torni Alexandre el Gran!  :reverencia2  :laugh:

:beer2

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #6 el: 01 de Juny de 2008, 16:59:50 pm »
España casi roza el ridiculo si hubiese empatado claro ... ese 2-1 de milagro le salvo de dar el pena, yo creo k este año vamos a ganar la Eurocopa, perdón mejor dicho vamos a kedarnos en cuartos como siempre, no veis la defensa k tenemos y todo, salvo villa y poko más el equipo no me convence, muxo tiki taka y aragonés seguro k está bien  :****
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.