Jjajajajajaa..
Aixo es un forum no ? els forums estan per opinar, no?
Doncs aixo es el que faig, despres de veure el partit en trec les meves conclusions i les comparteixo amb tots vosaltres, esta clar que no tots pensem el mateix i es genial poder dir el que cada escu te al cap..
Considero que si no hagues sigut perque Juanma ha estat encertat avui, haguesim perdut, pero en cap cas considero que l´equip hagi jugat malament ni que no tingui merit, simplement no he trobat acertat (una vegada mes) el plantejament del mister i molt menys els canvis.
En referencia a Rubi, jajajaaja.. sempre he deixat clar que feia el futbol que m´agrada, pero no per aixo, vol dir que no sepiga veure quan un altre entrenador esta fent una bona feina, no soc tant tancat de ment.
Aprofito per comentar, que estic d´acord amb Toni en que no es bo, ni moment per fer critiques als entrenadors tot i que no hi estigui d´acord, pero com aficionat i soci del sabadell em crec amb el mateix dret que tu a dir el que penso en tot moment i ser respectat de la mateixa manera que jo he respectat sempre als demes.
Salutacions a tots i visca el Sabadell !