Autor Tema: Botiga de merchandising arlequinat  (Llegit 717 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Botiga de merchandising arlequinat
« el: 29 de Agost de 2005, 13:56:26 pm »
Per lo que he pogut llegir en un post per aquí al foro, sembla ser que la tenda que hi havia al gol de l'Olimpia restarà tancada.
Jo penso que NO és una bona idea per part dels responsables d'haber tancat el "xiringuito", ja que era la forma MÉS fàcil d'aconseguir qualsevol tipus de material del Sabadell -posters, gorres, clauers, samarretes....- Ara, hauras d'anar a les oficines entre setmana si vols comprar qualsevol tipus d'article. I ara una altra cosa que crec que afavoriria i MOLT, seria que només es pot accedir per la porta de l'Olimpia, i "obligaria" molta gent a passar-hi per davant, i segur que més d'1 o de 2 es parari a mirar i segurament compraria alguna cosa. També estaria bé que es poguéssin repartir paperets -tipu cutre, no faria falta res car- pel camp per informar que hi ha a la venda productes pel Sabadell disponibles.

No sé, que en penseu vosaltres que la tenda s'hagi tancat....almenys de moment. No sé, jo ho trobo un error :icon_exclaim: Veiam si doneu la vostra opinió  ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Botiga de merchandising arlequinat
« Respondre #1 el: 29 de Agost de 2005, 14:10:55 pm »
Jo crec que han tancat fins a tenir el material per vendre.
No és el mateix la rapidesa i el servei que li puguin donar els proveïdors a un gran club que al  :scut, que està a Segona 'B'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...