Autor Tema: 1 año del Mallorca B-Sabadell  (Llegit 3886 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: 1 año del Mallorca B-Sabadell
« Respondre #20 el: 09 de Juny de 2008, 21:10:08 pm »
jo aqell dia menrecordo qe estaba escoltan radio sabadell i enxufat al foro explican qe estava menjan en cada moment i tambe menrecordo qe em vaig acabar totes les reserves alimentaries qe tenia per casa dels nervis qe vaig pasar :-[ :laugh:
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #21 el: 09 de Juny de 2008, 21:13:36 pm »
Yo por desgracia no pudé ir a Mallorca, pero los nervios que pase, y la celebración por mi casa, fue espectacular!
Nunca olvidaré ese dia, ni tampoco el dia 24, que subimos de nuevo a Segunda B, después del partido del Caudal.

IMPRESIONANTE!  :)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #22 el: 09 de Juny de 2008, 22:51:51 pm »
El mejor partido que he vivido y mira que ya he visto muchos.....pero este lo recordare toda la vida.....en fin :plora
Millor Seguidor

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #23 el: 10 de Juny de 2008, 14:59:31 pm »
Vaig veure que l'aficio no sabia que dir abans dels penals, no estavem acostumats a cantics per l'ocasio i en aquell moment vaig pensar que s'havia de cantar alguna cosa que animes, pero que al mateix temps deixes clar que passes el que passes, un arlequinat de cor, no abandonaria el seu equip. No ho haviem fet durant una temporada a l'infern, i no ho fariem si la mala sort als penals ens condemnaven durant un altre any als averns de tercera. Es en aquest context de nervis, incertesa pero sobretot maxima fidelitat que vaig parir el 'Pase lo que pase, honor al Sabadell'. Es el meu petit granet de sorra al meu club historic.
Malgrat la distancia... el meu sentiment arlequinat continua inalterable, tot i no anar a la NCA, continuo professant la religio arlequinada, que es l'unica que tinc. La meva Meca es la NCA, el meu profeta sou vosaltres l'aficio i els amics, i el meu llibre sagrat son els nostres 105 anys d'historia! Llarga vida al C.E. Sabadell!
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #24 el: 10 de Juny de 2008, 15:03:53 pm »
Vaig veure que l'aficio no sabia que dir abans dels penals, no estavem acostumats a cantics per l'ocasio i en aquell moment vaig pensar que s'havia de cantar alguna cosa que animes, pero que al mateix temps deixes clar que passes el que passes, un arlequinat de cor, no abandonaria el seu equip. No ho haviem fet durant una temporada a l'infern, i no ho fariem si la mala sort als penals ens condemnaven durant un altre any als averns de tercera. Es en aquest context de nervis, incertesa pero sobretot maxima fidelitat que vaig parir el 'Pase lo que pase, honor al Sabadell'. Es el meu petit granet de sorra al meu club historic.
Malgrat la distancia... el meu sentiment arlequinat continua inalterable, tot i no anar a la NCA, continuo professant la religio arlequinada, que es l'unica que tinc. La meva Meca es la NCA, el meu profeta sou vosaltres l'aficio i els amics, i el meu llibre sagrat son els nostres 105 anys d'historia! Llarga vida al C.E. Sabadell!

Vuelve pronto seamus....   

De aqui a poco también rememoraremos el añito después de Mieres... También habria como para explicar un libro... a que si?    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #25 el: 10 de Juny de 2008, 15:47:55 pm »
Pues hoy 9 de junio de 2008 se cumple 1 año del partido que cambió la historia reciente del club. ¿Os habeis parado a pensar que hubiera pasado si De Navas no hubiera tenido su dia?
Puedo decir, y no me equivoco, que ha sido el partido donde más he sufrido de mi vida. Creo que incluso perdí algún kilo, con tanta calor, la tensión, los nervios...buffff

Por suerte lo pude vivir in situ en el viejo Luís Sitjar, nunca mejor dicho lo de viejo...

Alguno perdimos hasta el avion de vueltaa  :paret :paret
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #26 el: 10 de Juny de 2008, 15:49:03 pm »
ahora enserio fue uno de los peores momentos de mi vida....bff tantos nervios ai...pero al finall mira donde acabamos   :hurra
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #27 el: 15 de Juny de 2008, 04:32:28 am »
Yo no e sufrido tanto como ese dia alli en el Lluis Sitjar, recuerdo k al final de los penaltis me llamo ferni, pero de la alegria k habia alli era casi imposible poder hablar xDDD Lo que me kede con ganas fue pasar alli la noxe y seguir la celebracion a las afueras del estadio, pues el avion salia a las 21h, suerte aun k llegue a tiempo  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #28 el: 15 de Juny de 2008, 12:51:00 pm »
Un día de grandes emociones.
Recuerdo comida con la familia, en la lonja, Arroz con Bogavante y vino blanco (por lo que pudiera ser el partido) en el Caballito de Mar.
Luego, se había de ganar o ganar. Trabajando en Palma, el pitorreo de haber sido eliminados por el Mallorca "B" y continuar un año más en tercera, en el trabajo hubiera sido monumental.
Despues, la mano de De Navas en la prórroga, a chut de Dani Gonzáles, después de irse de un Xavi Roca muy cansado, en fin, sin comentarios........ .... ahí se acababa todo.
La tanda de penalties épica.
Me sentí muy orgulloso de ser del Sabadell, de toda la peña que se desplazó, de lo que empujamos, y del medio penalty que entre todos  paramos.
Muchas gracias al equipo, y muchas gracias a todos, por el día tan especial que viví en el Luís Sitjar.