Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
que tal si fem una llista per cada equip, i proposem hores i després decidim algo?NO PENYISTES 1.2.3. [ ... ] LA FORÇA ARLEKINADA1. Navarro ( hora que vulgueu, però al matí )2.3. [ ... ]
Cita de: MILITU en 05 de Juny de 2008, 20:37:06 pmCita de: Mendo en 05 de Juny de 2008, 20:17:08 pmPrimera hora del matí o res de res.Escolta, no foteu gaire interes. Que pasa que nomes mireu per vosaltres o que?? Estem intentant parlar-ho, y sembleu dictadors, només es pot jugar cuan a vosaltres us surti, y els demes que es fotin.Doncns mira, per mi, res de res. Paso de anar de llepa culs. Aviam que diuen els demes.Una cosa es negociar i un altre cosa es dir " si no es diumenge no" " si no es a primera hora res "Doncs apa, que us vagi be.Si no miren nosaltres per nosaltres mateixos, qui ho farà doncs?L'únic que feia era comentar als meus entrenadors que si no era a primera hora del matí no podria assistir. Simplement és això. Són ganes de veure coses on no les hi ha. Evidentment, nosaltres primarem sobre cap altra opció en la que poguem ser més jugadors disponibles ja que tots és impossible reunir-nos perquè tothom té coses a fer a part de jugar a futbol.Si teniu la mínima intenció de crear alguna mena de polèmica em sembla que més val que ho deixem estar.
Cita de: Mendo en 05 de Juny de 2008, 20:17:08 pmPrimera hora del matí o res de res.Escolta, no foteu gaire interes. Que pasa que nomes mireu per vosaltres o que?? Estem intentant parlar-ho, y sembleu dictadors, només es pot jugar cuan a vosaltres us surti, y els demes que es fotin.Doncns mira, per mi, res de res. Paso de anar de llepa culs. Aviam que diuen els demes.Una cosa es negociar i un altre cosa es dir " si no es diumenge no" " si no es a primera hora res "Doncs apa, que us vagi be.
Primera hora del matí o res de res.
De moment dels NO Penyistes som MILITU, Ericvilana92, Guillermo, Vitto52, i em falta la confirmació de Mayolete i Furia!
Cita de: SbdPrimera-Vitto52 en 07 de Juny de 2008, 10:47:13 amDe moment dels NO Penyistes som MILITU, Ericvilana92, Guillermo, Vitto52, i em falta la confirmació de Mayolete i Furia!ok, nosaltres ni q sigui 5 jugadors suposo q tb serem (amb el 100%SBD d suplent 6).En principi quedem demà a les 12.45 H a Olímpia (o algun altre lloc si creieu q tindrem pista)