Autor Tema: donde puedo encontrar ligas amateurs tipo valldorsala?  (Llegit 2456 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Gènere: Masculí
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
donde puedo encontrar ligas amateurs tipo valldorsala?
« el: 07 de Juny de 2008, 00:05:31 am »
haver si alguien sabe donde puedo encotrar informacion sobre ligas tipo valldorsala pero por barcelona, el maresme, badalona...

es que yo llevo casi toda la tarde buscando por hay y no encuentro nada  :dance es que unos compañeros de trabajo (de premia de d'alt y unos de cerdanyola) queremos mirar de apuntarnos en una liga de esas pero para ir a una que este a la misma distancia para todos mas o menos gracias

A si alguien le interesa contra mas mejor
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: donde puedo encontrar ligas amateurs tipo valldorsala?
« Respondre #1 el: 08 de Juny de 2008, 18:11:30 pm »
haver si alguien sabe donde puedo encotrar informacion sobre ligas tipo valldorsala pero por barcelona, el maresme, badalona...

es que yo llevo casi toda la tarde buscando por hay y no encuentro nada  :dance es que unos compañeros de trabajo (de premia de d'alt y unos de cerdanyola) queremos mirar de apuntarnos en una liga de esas pero para ir a una que este a la misma distancia para todos mas o menos gracias

no estan a la misma distancia pero aqui esta la del cercle, la de sant quirze, i la del mercantil F7 i F8.
ligas de futbol sala, esta la del ayuntamiento y la del club
 :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 08 de Juny de 2008, 18:17:39 pm »
En Sant Quirze hay liga? :o
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #3 el: 08 de Juny de 2008, 18:19:28 pm »
kreo ke si kizas me confundo pero creo que algo hacen tambien alli desde que han puesto el cesped artificial ??? :angel:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #4 el: 08 de Juny de 2008, 18:23:53 pm »
en castellar hay una,o en el campo de mercantil tmb!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #5 el: 08 de Juny de 2008, 18:37:00 pm »
kreo ke si kizas me confundo pero creo que algo hacen tambien alli desde que han puesto el cesped artificial ??? :angel:

la liga del cercle sa movio a san quirse entre otras cosas xq stan kambiando el cesped del cercle

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 08 de Juny de 2008, 20:12:40 pm »

En Barcelona conozco la que se hace en las instalaciones de Meiland... ahi hay varias liguillas durante toda la temporada... a parte de la SuperBowl una vez al año.

En Llars Mundet (Escola TARR) tambien hay liguillas de estas... lo que no sé si son privadas...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 08 de Juny de 2008, 20:15:37 pm »
la liga del cercle sa movio a san quirse entre otras cosas xq stan kambiando el cesped del cercle

No encara.

Al Cercle volen fer un camp de futbol, i per això no canviaven la gespa. Ara, ho estan estudiant per fer un pàrquing subterrani i el camp de futbol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...