Autor Tema: Eurocopa 2008  (Llegit 67731 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Eurocopa 2008
« Respondre #380 el: 18 de Juny de 2008, 23:19:49 pm »
Veig molt forta la selecció Holandesa, amb una bona actitud, ja que volen demostrar el seu valor fins i tot en una patxanga (es nota al Van Basten a la banqueta...), però crec que l'equip de Aragonés serà el que s'emporti el gat a l'aigua i acabi emportant-se el campionat. Portugal, com sempre que tenen un bon equip, serà un bluff degut als seus egos dins el vestuari. Quina pena que Croàcia tingui a Edu lesionat, ja que amb ell, per a mi seria la selecció favorita. Itàlia i Alemanya, les decepcions del torneig, encara que hagin passat a quarts, no crec que arribin gaire més lluny i Turquia i Rússia, ja han complert, a partir d'ara, tot el que vingui serà un regal.

De les que s'han quedat per el camí, França era d'esperar amb les paranoïes de Domenech, i Grècia, Txèquia i Suècia clamen un relleu generacional. Polònia i Romania pensava que donarien més guerra i no han demostrat res i Suïssa i Àustria, han complert.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #381 el: 18 de Juny de 2008, 23:50:07 pm »
De moment del que em vist d'Eurocpa està clar q les dos decepcions han sigut França i Rep. Txeca, dos seleccions de les quals s'esperava molt més,especialment dels xecs i q a la primera de canvi han fotut el camp, els francesos amb 1 trist punt.

La selecció més perillosa sense cap dubte ara per ara sembla ser Holanda, encara q molt de compte amb Croacia que també pot donar molta guerra encara.

Italia i Alemania amb problemes pero han passat a Quarts de final hi ha partir d'ara és quan poden ser molt més perillosos.

España i Portugal simplement han complert amb les previsiones i Turquia i Russia serien les 2 seleccions revelació del campionat, curiosament a les dos revelacions ara els toca jugar a Quarts contra les 2 millors seleccions del torneig per el moment: Croacia i Holanda.

Ja cal q vigilin els holandesos amb els rusos que la tornada d'Arshavin en el 11 inicial de moment avui ja ha fet molt de mal.

En fi....... ara comença la hora de la veritat.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #382 el: 18 de Juny de 2008, 23:53:25 pm »
Ferni para mi la revelacion del torneo es Croacia, no solo por ganar los 3 partidos sino que salvo con Austria, ha jugado muy bien a fútbol.

No estoy de acuerdo con lo que dices de Chequia, yo no esperaba mucho más. No tienen el mismo equipo de hace 4 años. Nedved se ha retirado, Rosicky lesionado, Koller en clara cuesta abajo por la edad, Cech no es el mismo desde la lesión en la cabeza...la Euro de este equipo era hacer 4 años y no la aprovecharon.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #383 el: 19 de Juny de 2008, 14:29:15 pm »
Vamos Portugal, No me falles esta noche !!!!!!!!!  :anims :anims
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• President
« Respondre #384 el: 19 de Juny de 2008, 14:55:21 pm »

Lo mismo digo PIPO!!!! Por cierto, ayer Güiza me hizo ganar unos buenos €  :laugh:  :laugh:

Hablando de otra cosa, Ruud Gullit, jugador mítico de Holanda ya ha dicho que a lo mejor fue un error ganar a Rumanía, ven venir que Italia les puede dejar sin final.. :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

friend

• Visitant
« Respondre #385 el: 19 de Juny de 2008, 14:59:26 pm »
si croacia es una de las mejores seleciones de la eurocopa por lo visto asta aora, apaga y vamonos, en el primer partido dio pena, hizo un partido muy flojo, y contra alemania, alemania no esta como para tirar cohetes e hizo un partido correcto q se lo acabo llevando.

por juegoo españa, portugal y holanda son las q mejor futbol han exo i las favoritas a llebarse esta eurocopa.

republica checa ha notado mucho la baja de nedved i rosicky.

• President
« Respondre #386 el: 19 de Juny de 2008, 15:03:43 pm »
si croacia es una de las mejores seleciones de la eurocopa por lo visto asta aora, apaga y vamonos, en el primer partido dio pena, hizo un partido muy flojo, y contra alemania, alemania no esta como para tirar cohetes e hizo un partido correcto q se lo acabo llevando.

por juegoo españa, portugal y holanda son las q mejor futbol han exo i las favoritas a llebarse esta eurocopa.

Yo nose que partido viste del Croacia-Alemania, pero los croatas le dieron un baño tremendo a los alemanes que pudo acabar en goleada. Y en el último partido contra Polonia, cierto que Polonia no es nada del otro mundo, pero jugó con Croacia B y también le dio otro repaso. Coincigo contigo en que en el primer partido sino que no jugó bien y les salvó que Austria son muy inferiores.
Los croatas pueden dar la sorpresa, no seria raro verle en semis y luego contra Portugal o Alemania quien sabe.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #387 el: 19 de Juny de 2008, 16:05:26 pm »

Lo mismo digo PIPO!!!! Por cierto, ayer Güiza me hizo ganar unos buenos €  :laugh:  :laugh:

Hablando de otra cosa, Ruud Gullit, jugador mítico de Holanda ya ha dicho que a lo mejor fue un error ganar a Rumanía, ven venir que Italia les puede dejar sin final.. :ostres

los tendrian que dejar fuera los italianos por listos que son  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #388 el: 19 de Juny de 2008, 16:53:22 pm »
hueviera sido muy antideportivo k se dejaran ganar...

il·capo

• Visitant
« Respondre #389 el: 19 de Juny de 2008, 17:25:02 pm »

Wnass friend, asta ke españa no gane una eurocopa no podra ser de las favoritas, ace quarenta años que gano una eurocopa (de echo la unica) o un mundial, o si no mira en 2006, 2002, i otros años ke la primera fase la a exo buenisima, pero despues... al contrario que Italia  , fases pesimas i mira 2006 campeona i otros años

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #390 el: 19 de Juny de 2008, 17:26:50 pm »
il-capo no tiene nada que ver que ya halla ganado titulos para ser favorito favorito es el que mejor juego hace ese año no en toda su historia amigo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #391 el: 19 de Juny de 2008, 20:34:00 pm »
espero k gane portugal hoy, amos portugalete!!!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #392 el: 19 de Juny de 2008, 20:41:09 pm »
espero k gane portugal hoy, amos portugalete!!!

Los de Portugal contra los ********* y señoritos alemanes... no se kién me cae peor.... bueno iremos con los ********* portugueses.
« Darrera modificació: 22 de Juny de 2008, 00:50:53 am per X-Men Aigua »

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #393 el: 19 de Juny de 2008, 21:07:33 pm »
GOOOOOOOOOOOOOOOOOO OL DE ALEMANIAAA

GOOOOL DE SCHWESTEIGER!!! Que bueno es este jugador. Como me gusta.

Ya lo dijo el sabio... el futbol es un deporte de 11 contra 11 donde siempre gana un alemán.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #394 el: 19 de Juny de 2008, 21:12:27 pm »
GOOOOOOOOOOOOOOOL DE ALEMANIAAAA!!!

GOOOOL DE KLOSE!!!

Y que bien la pone... SCHWESTEIGER!!! QUIEN SI NO???

Golazo de Alemania... martillo pilón... que grande es el futbol... minuto 25 de la primera... ALEMANIA 2 - PORTUGAL 0

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #395 el: 19 de Juny de 2008, 21:13:34 pm »
Anda otro más y van dos

PORTUGAL  0  -   2   ALEMANIA

En la segunda parte jugará el mediático portugues que no me acuerdo como se llama ahora.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #396 el: 19 de Juny de 2008, 21:21:53 pm »
Ojala eliminen a Portugal, me reiria tanto! xD
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #397 el: 19 de Juny de 2008, 21:25:57 pm »
Gol de Nuno Gomes se recortan las distancias en el marcador

PORTUGAL  1  -   2   ALEMANIA
Como grande será tú larga existencia

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #398 el: 19 de Juny de 2008, 21:31:30 pm »
Y Cristiano Ronaldo ya lo puede fichar el Madrid ya... menudo ********* cazurro, garrulo y malo... madre mia que malo.
« Darrera modificació: 22 de Juny de 2008, 11:47:59 am per WebTeam SBD »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #399 el: 19 de Juny de 2008, 21:32:44 pm »
DESCANSO en Basilea

PORTUGAL  1  -   2   ALEMANIA