Sobre els partits d'ahir, dir que Rússia em va decebre MOLTÍSSIM, jo sincerament m'esperava més d'aquest conjunt... La seva defensa, el gran baluart d'aquesta selecció, va ser el Passeig de Gràcia per als jugadors espanyols (anaven i tornaven al seu gust). En atac, tan temut per molts, només destacar el pal que van fer just tres minuts després del primer gol de espanyol, i el gol de l'honra de Pavlyuchenko (m'esperava molt més d'ell). Espanya va realitzar un molt bon partit, amb un esplèndid David Villa en atac i uns Xavi i Marcos Senna incomensurables al centre del camp. Però com ja heu dit molt bé alguns companys per aquí, al Mundial '06 també vam començar molt esperançats amb un contundent 4-0 a Ucraïna, i després, com sempre...
El més important no és com comença, sinó com acaba
De l'altre partit del grup, dir que Grècia va sortir al seu més pur estil: tots enrere i pilotes penjades a Charisteas, per veure si sonava la flauta. Aquesta tècnica és la que els va portar al títol a Portugal '04, però clar, no tots els dies són diumenge... Suècia se les va veure magres per enderrocar el mur grec, però finalment ho va aconseguir amb un GOLÀS de Zlatan Ibrahimovic per tot l'escaire. El segon gol va arribar gràcies a un "barullo" dins l'àrea que finalment va encertar Hansson.
Per a mí, el partit clau del grup serà el proper dissabte, l'Espanya-Suècia.