Autor Tema: Eurocopa 2008  (Llegit 67722 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Eurocopa 2008
« Respondre #160 el: 10 de Juny de 2008, 22:19:17 pm »
Suecia de momento ya ha hecho los dos goles de la Eurocopa: el golazo y el gol mas *****   :laugh:

Por cierto, sabeis alguna página tipo oficial de la eurocopa donde se puedan consultar las estadísticas de los partidos?  como posesion, eso de kms recorridos que me hace gracia, jugador del partido, etc etc

Y QUE SE SIGA HABLANDO DE FUTBOL !!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #161 el: 10 de Juny de 2008, 23:00:06 pm »
Después de 1 jornada de competición tenemos estas clasificaciones:

GRUPO A
1- Portugal 3 pts
2- Rep . Checa 3 pts
3- Suiza 0 pts
4- Turquia 0 ps

PROXIMA JORNADA:

mañana: 18:00 H Rep. Checa- Portugal  y 20:45 H Suiza- Turquia (CUATRO)

GRUPO B
1- Alemania 3 pts
2- Croacia 3 pts
3- Austria 0 pts
4- Polonia 0 pts

Jueves:  18:00 H Croacia- Alemania y   20:45 H Austria- Polonia (CUATRO)

GRUPO C
1- Holanda 3 pts
2- Rumania 1 pt
3- Francia 1 pt
4- Italia 0 pts

Viernes:  18:00 H  Rumania- Italia  y 20:45 H Francia- Holanda (CUATRO)

GRUPO D
1- España 3 pts
2- Suecia 3 pts
3- Grecia 0 pts
4- Russia 0 pts

Sábado:  18:00 H Suecia- España (CUATRO)  y 20:45 J   Grecia- Russia

Conclusiones:

En el grupo A  de momento me a sorprendido positivamente Suiza apesar de perder contra la Rep. Checa y me a defraudado un poco tanto Turquia como los checos.
De todas formas los checos para mi son los favoritos para ocupar la 1ª posición y según como vaya esta jornada podría ser que Portugal y Suiza se disputaran la 2ª posición en la última jornada.

En el grupo B todo a sido bastante coherente, Alemania es la gran favorita del grupo y Croacia parece predestinada a ocupar la 2ª posición. Sobre las otras dos selecciones solo decir q están haciendo lo q se esperaba...

En el grupo C y dsp d la 1ª jornada parece ser q Holanda tenga q ser la favorita y seguramente deje contra las cuerdas a Francia en esta 2ª jornada.
Luego estará por ver q pasa entre Rumania y Italia,  una victoria d los rumanos y de los holandeses dejaria el grupo prácticamente sentenciado ya q Italia se quedaría sin opciones y Francia prácticamente también.
De momento Italia y Francia han  decepcionando bastante.

En el grupo D, dsp de lo q se a visto hoy parece claro q España y Suecia se rifarán la 1ª posición, el q gane el sábado será el q se lleve la 1ª posición del grupo ya q ni Rusia ni Grecia no parecen ser rival. Bastante decepcionante Grecia q perdió 0-2 contra una Suecia q no es nada del otro mundo tampoco.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #162 el: 10 de Juny de 2008, 23:07:41 pm »
yo kreo ke es mejor ke volvamos al tema del post,

ke tal va el partido suecia-grecia? informacion del resultadoo para los no privilegiados del canal plus ;D :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #163 el: 10 de Juny de 2008, 23:09:06 pm »
vuelve a la tierra 100%sbd, ha terminado hace media hora. Suecia 2 - Grecia 0. Gol de Ibraimovic y ... de otro    ;D

Por cierto, no hace falta tener el plus para seguir los partidos... Existe la radio. En Radio Marca por ejemplo los dan TODOS. Con comentarios de un sabadellense y arlequinado que todos conocemos..
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #164 el: 10 de Juny de 2008, 23:10:04 pm »
vuelve a la tierra 100%sbd, ha terminado hace media hora. Suecia 2 - Grecia 0. Gol de Ibraimovic y ... de otro    ;D

jajajaj ***** pense ke habia empezado a las 10 ::) :laugh: :laugh: pos vaya con suecia el sabado aver ke pasa :icon_mrgreen:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #165 el: 10 de Juny de 2008, 23:19:56 pm »
Apreciats companys foreros:

Aquest post, de l'apartat Futbol, es titula 'Eurocopa 2008'. I només es parlarà de l'Eurocopa 2008.

Si veig que us seguiu enredant en temes de étnics, polítics i provocacions vàries en un tema esportiu, rebreu una cordial salutació.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #166 el: 10 de Juny de 2008, 23:40:16 pm »
Y hablando de fútbol, alguien me podría decir ¿dónde estaba Raúl de España? si ese que tanta falta hace, el mismo del que se sigue hablando por la radio nacional de españa y sucursales varias, seguro que como no está el crack, españa no llegará a la final, en cuartos eliminada, que la uefa le de el permiso también para que se siente en el banquillo, como al mejor jugador del mundo.
                                          :bigcry:   :'(    :-[     :plora    :exxxx
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #167 el: 10 de Juny de 2008, 23:51:21 pm »
Por cierto, sabeis alguna página tipo oficial de la eurocopa donde se puedan consultar las estadísticas de los partidos?  como posesion, eso de kms recorridos que me hace gracia, jugador del partido, etc etc

Has provat aquí?

http://www.uefa.com/

Hi ha de tot.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #168 el: 11 de Juny de 2008, 02:05:51 am »

http://es.euro2008.uefa.com

D'aqui extrec jo totes les estadistiques... esta molt complet... hi ha estadistiques que fins i tot em semblen excessives a mi, que m'encanten les estadistiques.

En concret de l'apartat d'informacio per a la premsa... on hi ha varis pdf's de cada partit amb cada una de les estadistiques...
Aqui ho tens:

http://es.euro2008.uefa.com/countries/organisation/mediaservices/presskits/index.html
« Darrera modificació: 11 de Juny de 2008, 02:09:22 am per Fum fum fum »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #169 el: 11 de Juny de 2008, 02:59:42 am »
Labtec porque te molesta tanto que Cannavaro este en el banquillo? No se puede quedar apoyar a su pais ya que ha tenido que quedar excluido por una lesion? tan grave es? xD Creo que no hay que mezclar ni el merenguismo ni el culerismo en un torneo de selecciones.

Los que decis que Suecia,Rusia y Grecia son unos paquetes, pues entonces que lleven 3 selecciones Alemanas para que haya un poco de nivel, pero desgraciadamente en Europa las mejores selecciones son las que la estan disputando y con tan poco nivel, los propios Alemanes sufrieron para ganar a Polonia,Portugal sentencio el partido en el minuto 92 contra Turquia, a Italia le dieron un repaso y Francia dio penita con Rumania. Eso solo demuestra una cosa, NINGUN partido es facil y NINGUNA seleccion es una mie... en una Eurocopa.

Los anti seleccion española no teneis necesidad de buscar esas excusas hombre, en cuartos o cuando sea ya disfrutareis de la eliminacion, pero ahora dejarnos disfrutar de que hayamos sido la unica seleccion que ha metido 4 golitos.

Dagar, Rusia nomes ha fet un pal, el segon la jugada estava anulada  ;D i Villa podria haver fotut 3 golets mes xD

Todo lo dicho es de buen rollo y con amor  :xin-xin

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #170 el: 11 de Juny de 2008, 07:48:14 am »
L'altre gol va ser de Hansson. :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #171 el: 11 de Juny de 2008, 12:09:46 pm »
Partits d'avui dimecres:

GRUP A

* 18:00h / Estadi "Stade de Gèneve", Ginebra (Suïssa) = REPÚBLICA TXECA vs PORTUGAL (televisat per CANAL+ HD).

* 20:45h / Estadi "Saint Jakob Park", Basilea (Suïssa) = SUÏSSA vs TURQUIA (televisat per CUATRO).

Sort als quatre! (però especialment a Portugal  :tongue3:)

:beer2

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #172 el: 11 de Juny de 2008, 12:13:29 pm »
Jo hi han coses que no les entenc. El partit REPÚBLICA TXECA vs PORTUGAL és millor que el SUÏSSA vs TURQUÍA i en canvi el partit que donen en obert és aquest últim. Mare meva!!!!!!! Hi han coses que no les entenc! Almenys per mi és millor el primer partit que he dit.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #173 el: 11 de Juny de 2008, 12:20:35 pm »
Sobre els partits d'ahir, dir que Rússia em va decebre MOLTÍSSIM, jo sincerament m'esperava més d'aquest conjunt... La seva defensa, el gran baluart d'aquesta selecció, va ser el Passeig de Gràcia per als jugadors espanyols (anaven i tornaven al seu gust). En atac, tan temut per molts, només destacar el pal que van fer just tres minuts després del primer gol de espanyol, i el gol de l'honra de Pavlyuchenko (m'esperava molt més d'ell). Espanya va realitzar un molt bon partit, amb un esplèndid David Villa en atac i uns Xavi i Marcos Senna incomensurables al centre del camp. Però com ja heu dit molt bé alguns companys per aquí, al Mundial '06 també vam començar molt esperançats amb un contundent 4-0 a Ucraïna, i després, com sempre...  :ostres El més important no és com comença, sinó com acaba  :ok

De l'altre partit del grup, dir que Grècia va sortir al seu més pur estil: tots enrere i pilotes penjades a Charisteas, per veure si sonava la flauta. Aquesta tècnica és la que els va portar al títol a Portugal '04, però clar, no tots els dies són diumenge... Suècia se les va veure magres per enderrocar el mur grec, però finalment ho va aconseguir amb un GOLÀS de Zlatan Ibrahimovic per tot l'escaire. El segon gol va arribar gràcies a un "barullo" dins l'àrea que finalment va encertar Hansson.

Per a mí, el partit clau del grup serà el proper dissabte, l'Espanya-Suècia.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #174 el: 11 de Juny de 2008, 12:21:15 pm »
Jo hi han coses que no les entenc. El partit REPÚBLICA TXECA vs PORTUGAL és millor que el SUÏSSA vs TURQUÍA i en canvi el partit que donen en obert és aquest últim. Mare meva!!!!!!! Hi han coses que no les entenc! Almenys per mi és millor el primer partit que he dit.

I és clar que es millor.... Però Suïssa és l'anfitriona...  :ejem

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #175 el: 11 de Juny de 2008, 12:23:31 pm »

Si. Ara ho entenc. Clar. Suïssa és l'anfitriona igual que Austria i per això donen aquest partit enlloc de donar l'altre.  :beer2

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #176 el: 11 de Juny de 2008, 12:23:56 pm »

claro y mañana tambien dan el, 20:45 Eurocopa 2008 Austria - Polonia

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #177 el: 11 de Juny de 2008, 12:25:30 pm »

claro y mañana tambien dan el, 20:45 Eurocopa 2008 Austria - Polonia

Correcte, company  ;)

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #178 el: 11 de Juny de 2008, 12:25:49 pm »

Elemental. Cuatro i Canal + formen part del mateix grup mediatic. Per veure Canal + cal pagar i per veure Cuatro, no. Qué creus que interessa més des del punt de vista empresarial, fer pagar pel partit dolent o pel bò?

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #179 el: 11 de Juny de 2008, 12:32:34 pm »

Elemental. Cuatro i Canal + formen part del mateix grup mediatic. Per veure Canal + cal pagar i per veure Cuatro, no. Qué creus que interessa més des del punt de vista empresarial, fer pagar pel partit dolent o pel bò?

Si tens raó, pero em fot.