Autor Tema: Asamblea de socios  (Llegit 10484 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Atonnyc

• Aleví
  • Missatges: 47
  • Gènere: Masculí
Re: Asamblea de socios
« Respondre #40 el: 10 de Juliol de 2008, 01:47:48 am »
 :anims :anims Gràcies per la aportació Power, ens ha servit i molt als que per motius de feina, avui no hem pogut assistir-hi. :clap2 :clap2

Personalment, i tal i com ha dit kitanovsky, crec que any rere any, s'està portant endavant un projecte molt seriòs,  amb una identitat molt marcada, i lo que és més important, amb les idees clares, sabent a on ens dirigim (cosa que ja els hi agradaria tenir clara a altres clubs).
Per això, jo tinc fe en aquest projecte, ja que més tard o més d'hora en veurem el resultat. N'estic segur.

P.D. Per cert, que ranci el Laporta no? que ni es saluda amb el nostre president...
Soy del Sabadell, qué grande!!!     Forero no oficial desde Diciembre del 2007

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #41 el: 10 de Juliol de 2008, 08:47:43 am »
:anims :anims Gràcies per la aportació Power, ens ha servit i molt als que per motius de feina, avui no hem pogut assistir-hi. :clap2 :clap2

Personalment, i tal i com ha dit kitanovsky, crec que any rere any, s'està portant endavant un projecte molt seriòs,  amb una identitat molt marcada, i lo que és més important, amb les idees clares, sabent a on ens dirigim (cosa que ja els hi agradaria tenir clara a altres clubs).
Per això, jo tinc fe en aquest projecte, ja que més tard o més d'hora en veurem el resultat. N'estic segur.

P.D. Per cert, que ranci el Laporta no? que ni es saluda amb el nostre president...

espero que duri anys el laporta a can fanga i que els porti una gravísima crisis que ens podria beneficiar.

imagineu-vos un barça desastrós que queda fora d'europa...  i nosaltres ascendint i fent bones campanyes. aixó reanimaria molt la massa social que comparteix els dos equips.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #42 el: 10 de Juliol de 2008, 10:35:53 am »
m'he llegit la mitat. ja u acabaré despres xD

gran treball power i gracies ;)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #43 el: 10 de Juliol de 2008, 10:53:01 am »
Jo no hi vaig poder ser-hi, moltes gracies per el resum Power.

Jo si que m'el he acabat, jeje.

Trobo que aquesta junta directiva cada cop es mes transparent!!

Estic content com estan fent les coses.

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #44 el: 10 de Juliol de 2008, 10:58:29 am »
Jo crec que és la primera vegada que m'acabo un missatge tan llarg i encara tenia ganes de més!!!  :Paletas: Així que com diria el de can fanga com dieu alguns a akests que escriuen missatges llargs i avorrits: que n'aprenguin! xDDD :Paletas:

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #45 el: 10 de Juliol de 2008, 11:06:37 am »
Home... no negare pas que es un post llarg pero ja l'he anat resumint per punts pq sigui mes facil de llegir...

He penjat tambe 4 fotillos que em va donar temps a fer a GALERIA D'ART (www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=15323.0)
« Darrera modificació: 10 de Juliol de 2008, 11:46:49 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #46 el: 10 de Juliol de 2008, 11:56:40 am »
Amic Power, he llegit amb atenció el teu col-l-l-lonut resum i la sensació final que m'ha quedat és que aquesta Directiva viu una mica en una altra dimensió. Ho dic pel tema de l''augment de socis que esperen, que la ciutat està volcada amb el Sabadell (?????), que els carnets per edats i sexe són per fer trampa ( i què ???) i alguna altra tonterida sesuarrrrr més.

En fi, romandrè a la espera d'aconteixements reals, perquè aquests em sembla que viuen en un altre món.

:xin-xin
Forero Més Catxondo

Desconnectat Atonnyc

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #47 el: 10 de Juliol de 2008, 14:22:15 pm »
A veure, com a directius que són, trobo que és normal que hagin coses que no vegin, ja que ells no estan a peu de carrer amb la gent. Un exemple d'això podria ser el pol.lemic abonament o entrada per a gent "jove" (ja m'enteneu amb el matiç de les cometes, és a dir, capar-lo a partir d'una edat molt baixa), que s'ha comentat.

Després també trobo massa atrevit que diguin que la ciutat sencera està volcada amb el Sabadell (no ens engayem, en aparença la majoria és del Barça), més bé jo m'haguès inclinat a dir que tota la ciutat té un sentiment arrelat al Sabadell, que surt quan les coses van bé, i així ho hem vist ja en altres ocasions (no com nosaltres, que hi som tant si tot va bé com si no va bé). Per això mateix, jo entenc que si les coses van bé (estar en zona de play- offs o jugar-hi partits d'ascens a 2ª) trobo lògica -entre altres fites-, la promoció que s'està fent aquest any per fer nous socis i d'aquesta manera arribar a la fita de 2.500 socis, massa social que generaria uns ingressos annuals decents.

Per tot això, aquest projecte, que es va iniciar fa uns anys i treïent alguns exemples comentats al principi, a nivell global, el trobo planificat amb molt de ceny, i creieu-me, amb el temps, donarà els seus fruits.
« Darrera modificació: 10 de Juliol de 2008, 14:25:35 pm per Atonnyc »
Soy del Sabadell, qué grande!!!     Forero no oficial desde Diciembre del 2007

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #48 el: 10 de Juliol de 2008, 14:25:38 pm »
L'únic que vaig trobar una mica malament o sobtat, va ser la resposta tan directa i contundent a la pregunta de fer un carnet jove. Trobo que podia haver estat més suau, perquè l'explicació de les trampes si ho penses és una tonteria, es fa més control a l'entrada i ja està.
També va ser molt rotund dient que apujarien els preus de les entrades i que hi hauria 2 jornades econòmiques, que s'havia de protegir al soci i que un no soci hagués de pagar més que un soci per veure l'equip (cosa normal).

Pel que fa al futbol base l'any passat i aquest hi haurà deficit, però que es un projecte de futur, una inversió que aportarà els seus fruits en un futur. Que aquest any s'ha posat molts esforços en el futbol base i que s'aconseguiran ascensos. Power, em sembla que els nº eren pressupost FB 177000€ Gastos FB 200000€ l'any passat.

Ho has deixat molt clar, felicitats per la currada.

Va ser molt bo quan havien de parlar del de pablos, i el presi diu "com es deia aquell", també quan va dir que si el laporta estes sentat al seu costat ni li diria hola.

I em quedo amb la pregunta final i la resposta del avi:
Seguirà l'arlekinat?
Doncs ara ja estic content. o ja m'en puc anar a casa content.

- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #49 el: 10 de Juliol de 2008, 15:13:55 pm »
Ara m'acabo d'enrecordar d'una cosa curiosa, bueno 2:

- En l'area jurídica, van comentar els processos judicials que hi ha oberts, i un em va sorprende molt. Es tracta d'un jugador, suposo que gran, que ara està lesionat o li fa mal algo i ha denunciat a tots els equips en els que ha jugat ???

- L'altre anecdota, va ser que quan van començar a parlar de l'area esportiva va apareixer a la pantalla l'equip i va començar a sonar l'himne, i tothom ooooooo que ve power point amb l'himne del sabadell, doncs no al cap d'uns segons de tothom mirar-se resulta que era la melodia d'un mobil, jeje.

Crec que ja estic de recordar coses, perdoneu.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #50 el: 10 de Juliol de 2008, 15:20:44 pm »

- En l'area jurídica, van comentar els processos judicials que hi ha oberts, i un em va sorprende molt. Es tracta d'un jugador, suposo que gran, que ara està lesionat o li fa mal algo i ha denunciat a tots els equips en els que ha jugat ???

- L'altre anecdota, va ser que quan van començar a parlar de l'area esportiva va apareixer a la pantalla l'equip i va començar a sonar l'himne, i tothom ooooooo que ve power point amb l'himne del sabadell, doncs no al cap d'uns segons de tothom mirar-se resulta que era la melodia d'un mobil, jeje.

No t'extranyi que sigui Pablo Sanz, Albert Tomàs o algú d'aquests.. :exxxx
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #51 el: 10 de Juliol de 2008, 16:04:21 pm »
la veritat es que va ser una junta "molt junta"...amb poc marge per l'improvissació, per aixó la pixada fora de test quan va dir que la gent es colava amb carnets que no li pertanyien...
xq s'els havien fet i ningú no comprovaba el DNI o xq els porters no fan be la seva tasca i no demanen el document adjunt?

tema sponsors-patrocinadors, que opineu?

-BS ens dona el mateix

-CS encara no es savia

-i els de la constructora (mai n'enrrecordo com es diuen) donen menys.

publicitat al cul del pantaló...? no van dir qui faria el patrocini.

semblaven contents... ja m'agradaría veure a mi tots aquets números, segur que hi hauria un parell de llocs dels que deixaria de ser clienta!,

que la principal entitat financiera de la ciutat (tot i que fan el possible per oblidar el passat ,  per aixó van variar el nom i no em refereixo al que te que veure amb els oceans) no doni ni per pipes em sembla vergonyos...potser si ens dediquessim al tennis!!! (el resis_ content x aixó!!!)
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #52 el: 10 de Juliol de 2008, 16:05:23 pm »

No t'extranyi que sigui Pablo Sanz, Albert Tomàs o algú d'aquests.. :exxxx

Jo de seguida vai pensar amb en Pablo Sanz... xD

algu sap de kin jugador es tracta?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #53 el: 10 de Juliol de 2008, 16:13:12 pm »
Jo crec que és la primera vegada que m'acabo un missatge tan llarg i encara tenia ganes de més!!!  :Paletas: Així que com diria el de can fanga com dieu alguns a akests que escriuen missatges llargs i avorrits: que n'aprenguin! xDDD :Paletas:

Completament d'acord. A mi els posts tan llargs no m'agraden, però en aquest cas hagués seguit llegint encara més......  :ok

Super interessant resum i molt currat que ha fel el Power  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #54 el: 10 de Juliol de 2008, 16:58:35 pm »
Sabadell Power!!!!!!!!!!!!!!
Espectacular només tinc paraules de felicitació
Jo crec que hauries de dir a la gent de la junta que el dia
que falti un secretari que t'avissin....
 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #55 el: 10 de Juliol de 2008, 17:30:27 pm »
Power for President...    :smoking:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #56 el: 10 de Juliol de 2008, 17:36:11 pm »
hasta yo me lo e acabado de leer  :surprised: gran redaccion power  :clap
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #57 el: 10 de Juliol de 2008, 17:42:44 pm »
Gracias Power. La gent com jo, que no hi va poder assistir, hem poguts saber tot el que es va parlar detalladament! :clap

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #58 el: 10 de Juliol de 2008, 19:50:43 pm »
Que no s'equivoqui el president. Caixa Sabadell no és una entitat privada, és una caixa d'estalvis, i com a tal, té uns patrons, que no propietaris. Caixa Sabadell no pot aportar gaire més. Està en una situació precària i l'interessa més la propaganda a nivell estatal, que no pas a nivell de ciutat.

És de llibre, prefereixen un mercat de 48.000.000 de possibles clients que no pas un mercat de només 500.000-800.000 perdones.

Per altre banda, el Banc de Sabadell, no aportarà més. Simplement porten el mateix nom que nosaltres, però res més. És un negoci a nivell europeu, i per a ells, som insignificants.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #59 el: 10 de Juliol de 2008, 20:03:22 pm »
Que no s'equivoqui el president. Caixa Sabadell no és una entitat privada, és una caixa d'estalvis, i com a tal, té uns patrons, que no propietaris. Caixa Sabadell no pot aportar gaire més. Està en una situació precària i l'interessa més la propaganda a nivell estatal, que no pas a nivell de ciutat.

És de llibre, prefereixen un mercat de 48.000.000 de possibles clients que no pas un mercat de només 500.000-800.000 perdones.

Per altre banda, el Banc de Sabadell, no aportarà més. Simplement porten el mateix nom que nosaltres, però res més. És un negoci a nivell europeu, i per a ells, som insignificants.

Varies coses... estic d'acord en que la Caixa és una Caixa i no un Banc... no estic d'acord en res més. La Caixa Sabadell és una de les Caixes més solvents en aquest moment, té productes molt bons que la col·loquen al capdavant de les ofertes de Caixes, a Espanya i també a Europa i els seus ratis són dels millors que poden presentar les Caixes.
El Banc Sabadell aportarà més quan li reporti més beneficis aportar més. Estic segur que el Banc Sabadell acabarà sent l'Sponsor del Sabadell. Aixo si, haurem d'esperar a estar més amunt per això... i estic segur que quan vegin les coses clares apostaran pel Sabadell... i ja no dic si algun dia tornem a primera.
A més, el Banc Sabadell va molt més enllà del mercat europeu... el SabadellAtlántico és una entitat amb molt de prestigi a Europa, però també a América... i no des d'ara... el Banc Sabadell ja es va implantar a Amèrica a principis del segle XX. És mes, té més mercat a Llatino-America que a Europa.