A veure, com a directius que són, trobo que és normal que hagin coses que no vegin, ja que ells no estan a peu de carrer amb la gent. Un exemple d'això podria ser el pol.lemic abonament o entrada per a gent "jove" (ja m'enteneu amb el matiç de les cometes, és a dir, capar-lo a partir d'una edat molt baixa), que s'ha comentat.
Després també trobo massa atrevit que diguin que la ciutat sencera està volcada amb el Sabadell (no ens engayem, en aparença la majoria és del Barça), més bé jo m'haguès inclinat a dir que tota la ciutat té un sentiment arrelat al Sabadell, que surt quan les coses van bé, i així ho hem vist ja en altres ocasions (no com nosaltres, que hi som tant si tot va bé com si no va bé). Per això mateix, jo entenc que si les coses van bé (estar en zona de play- offs o jugar-hi partits d'ascens a 2ª) trobo lògica -entre altres fites-, la promoció que s'està fent aquest any per fer nous socis i d'aquesta manera arribar a la fita de 2.500 socis, massa social que generaria uns ingressos annuals decents.
Per tot això, aquest projecte, que es va iniciar fa uns anys i treïent alguns exemples comentats al principi, a nivell global, el trobo planificat amb molt de ceny, i creieu-me, amb el temps, donarà els seus fruits.