Dons avui hem jugat el partit contra el U.D. Lourdes.
El partit a sigut dur i l´hem guanyat als penals al acabar els 90 minuts reglamentaris amb empat al marcador 2-2.
Ells s´ han adelantat amb una contra rapida molt ben tirada i buscant la nostra esquena de la defensa i en el seu primer xut a porta ens han marcat el primer gol, nosaltres fins a les hores habiam dominat clarement i em desaprofitat un parell de bones jugadas, dominabam el joc amb toc i obrint molt las bandas amb Quique i Mañas, Cissé a caigut varias vegades en fora de joc i el nostre joc atacant a donat els seus fruits gracias a una molt bona triangulacio desde el mitg del camp al minut 17 Mañas s´ha tret un molt bon xut desde fora del area i ha marcat un golás, ha possat la bimba on el porter era imposible que pogués ni tocarla, aixo suposaba el 1-1 tot i que haguesim merescut anar guanyant desde feia estona.
Amb un domini apabullant per la nostra part i no deixant al rival espais per tornar agafarnos l´esquena nosaltres hem fet un contraatac rapidissim i amb un passe de Jonnhy al desmarc de Cissé s´ha quedat sol devant del porter i al 1 contra 1 ha sigut letal amb una definició esplendida, era el minut 33 i el marcador feia justicia al que es veia sobre el camp.
Als ultims minuts el U.D. Lourdes ha apretat una mica i ens ha possat contra las cordas en un parell d´ocasions que em pogut desvaratar amb molt esforç, aixi em arrivat a la mitja part.
Seguidament em fet molts canvis a la alineació i al dibuix tactic i el contrari a sortit amb molta força a intentar empatar el partit.Aquesta pressió a la que ens han sotmés ha sigut recompensada amb un gol i ens han empatat el partit, el joc s´ha possat molt dur i desde el primer minut de la segona part s´han vist moltes entradas lletges, ells han fallat un parell d´ocasions i nosaltres patiam molt, em tornat a canviar jugadors i el dibuix del equip, em possat 3 defenses i em intentat anar a guanyar el partit, em tingut las nostres oportunitats pero no s´ha vist recompensat l´esforç amb un gol, tot i dir que el nostre porter tambe s´ha lluit en un parell de xuts del contrari sobre tot en una falta molt ben xutada i dificil d´aturar.
Aixi s´ha arribat als 90 minuts reglamentaris i em anat a la tanda de penals, nosaltres hem marcat els 4 primers i ells han fallat el cinqué gracies a una molt bona aturada del porter Angel, pero el nostre jugador Oriol Puig ha fallat el penal decissiu i em tingut que anar a la mort súbita, els primers 3 penals no els ha fallat ningu pero al cuart un altre vegada el nostre porter a tornat a parar un molt bon xut, aixi dons ens jugabam el primer lloc del torneig i cristian Barea no ha perdonat,finalment hem guanyat el torneig Festa Major Del Barri Lourdes.
Hem donat una molt bona imatge i el partit a servit per donar minuts a tots els jugadors de la plantilla i als posibles futuribles aixi com per probar tacticas i moviments varis per la temporada que be, un molt bon partit amistos ben profitat.
Desde aqui felicitar als nostres jugadors per las ganas que han possat i donar las gracies al U.D. Lourdes. per convidar-nos al seu torneig.
http://i13.photobucket.com/albums/a284/pansobao/UDLourdes.jpg