Els components del foro i els socis del ce sabadell sabem varies coses:
1.- Que aquest any estem fent per fi un bon equip
2.- Que la Directiva sembla que aquest any sí que ha apostat per fer un saltet de qualitat i apostar per l'ascens.
3.- Que 14 o 15 anys a 2ª B ja en son prous i no volem estar-hi més.
Però la resta de 200.000 habitants de Sabadell no ho saben tot aixó, no ho viuen, s'han desconnectat fa molt temps de l'equip i del Centre D'esports.
Les campanyes de marketing estan bé, és clar, però no estan arribant a gairebé ningú, no són espectaculars, ni massives, ni es fan als llocs on la gent ho veu, ni es posen cartells grans que cridin l'atenció... i a Sabadell, any 2008, ha arribat el moment de fer alguna altra cosa, i si no la fem els que realment estem al dia del Centre d'Esports, els que l'han estimat durant aquests 15 anys a l'infern, no ho fara ningú, no creieu ?
No n'hi ha prou amb un programa de TV, L'Arlequinat, que es fa a una TV local, amb perdó. Molts sabadellencs ni s'ho miren, és més s'ho mira més gent de fora de Sabadell, que de Sabadell. Els dillulns a la mateixa hora molts miren CSI Las Vegas, o Miami, o Nova York. No miren el CSI Sabadell perquè en realitat segueixen veient al Sabadell com un equip simpàtic vingut a menys i que no tornarà a revifar. És d'agrair l'Arlequinat i potser és la iniciativa que arriba a més gent que ho pot veure al sofà de casa ... però encara no n'h ha prou.
Què podem fer personalment nosaltres per ajudar a que tothom a Sabadell torni a engrescar-se i a respirar "arlequinadisme" ?
Voleu posar aquí les idees que no siguin possibles des de l'àmbit de la Directiva i que només puguin ser possibles amb l'empenta de la gent del carrer com nosaltres ? Podríem fer arribar el recull d'iniciatives també a l'àrea de marqueting del club i que en siguin conscients de que ens estem movent i de que aquest any ha de començar la temporada ja amb més afició, no que es vagin despertant durant la temporada "si l'equip va bé", sino que la gent ja respiri futbol abans de començar.
Us atreviu, no només a proposar, sino a portar a terme, inclús a base de perdre temps "personal", les accions bones que aquí es puguin exposar ?
A veure si ens sorprenem tots a nosaltres mateixos.
JO EM COMPROMETO A ... en primer lloc tornar a fer-me soci jo mateix i la meva família. He sigut moltíssims anys soci, tinc 43 anys i he estat soci més anys dels que molts de vosaltres teniu ara mateix. Trobo que és el moment de tornar-me a implicar més. També em comprometo a seguir les iniciatives que poseu aquí.
TAMBÉ EM COMPROMETO A ... regalar productes arlequinats, samarretes, etc. quan tingui la oportunitat d'haver de fer un regal a algun familiar o amic, en comptes d'altres coses.
TAMBÉ EM COMPROMETO A ... passejar amb la samarreta arlequinada no només els dies de partit ni quan estic de vacances fora de Sabadell. Vosaltres sabeu la de gent que et va preguntant pel carrer quan vas vestit del Sabadell si el Sabadell encara existeix ?
i tú ?
JO EM COMPROMETO A ...