Autor Tema: JO EM COMPROMETO A... QUÈ PODEM FER PER QUE LA CIUTAT DESPERTI AMB EL SABADELL?  (Llegit 9225 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Els components del foro i els socis del ce sabadell sabem varies coses:

1.- Que aquest any estem fent per fi un bon equip
2.- Que la Directiva sembla que aquest any sí que ha apostat per fer un saltet de qualitat i apostar per l'ascens.
3.- Que 14 o 15 anys a 2ª B ja en son prous i no volem estar-hi més.

Però la resta de 200.000 habitants de Sabadell no ho saben tot aixó, no ho viuen, s'han desconnectat fa molt temps de l'equip i del Centre D'esports.

Les campanyes de marketing estan bé, és clar, però no estan arribant a gairebé ningú, no són espectaculars, ni massives, ni es fan als llocs on la gent ho veu, ni es posen cartells grans que cridin l'atenció... i a Sabadell, any 2008, ha arribat el moment de fer alguna altra cosa, i si no la fem els que realment estem al dia del Centre d'Esports, els que l'han estimat durant aquests 15 anys a l'infern, no ho fara ningú, no creieu ?

No n'hi ha prou amb un programa de TV, L'Arlequinat, que es fa a una TV local, amb perdó. Molts sabadellencs ni s'ho miren, és més s'ho mira més gent de fora de Sabadell, que de Sabadell. Els dillulns a la mateixa hora molts miren CSI Las Vegas, o Miami, o Nova York. No miren el CSI Sabadell perquè en realitat segueixen veient al Sabadell com un equip simpàtic vingut a menys i que no tornarà a revifar. És d'agrair l'Arlequinat i potser és la iniciativa que arriba a més gent que ho pot veure al sofà de casa ... però encara no n'h ha prou.

Què podem fer personalment nosaltres per ajudar a que tothom a Sabadell torni a engrescar-se i a respirar "arlequinadisme" ?

Voleu posar aquí les idees que no siguin possibles des de l'àmbit de la Directiva i que només puguin ser possibles amb l'empenta de la gent del carrer com nosaltres ?  Podríem fer arribar el recull d'iniciatives també a l'àrea de marqueting del club i que en siguin conscients de que ens estem movent i de que aquest any ha de començar la temporada ja amb més afició, no que es vagin despertant durant la temporada "si l'equip va bé", sino que la gent ja respiri futbol abans de començar.

Us atreviu, no només a proposar, sino a portar a terme, inclús a base de perdre temps "personal", les accions bones que aquí es puguin exposar ?

A veure si ens sorprenem tots a nosaltres mateixos.

JO EM COMPROMETO A ... en primer lloc tornar a fer-me soci jo mateix i la meva família. He sigut moltíssims anys soci, tinc 43 anys i he estat soci més anys dels que molts de vosaltres teniu ara mateix. Trobo que és el moment de tornar-me a implicar més. També em comprometo a seguir les iniciatives que poseu aquí.

TAMBÉ EM COMPROMETO A ... regalar productes arlequinats, samarretes, etc. quan tingui la oportunitat d'haver de fer un regal a algun familiar o amic, en comptes d'altres coses.

TAMBÉ EM COMPROMETO A ... passejar amb la samarreta arlequinada no només els dies de partit ni quan estic de vacances fora de Sabadell. Vosaltres sabeu la de gent que et va preguntant pel carrer quan vas vestit del Sabadell si el Sabadell encara existeix ?

i tú ?

JO EM COMPROMETO A ...

« Darrera modificació: 14 de Juny de 2008, 17:38:45 pm per GUTI »
Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: JO EM COMPROMETO A... QUÈ PODEM FER PER QUE LA CIUTAT DESPERTI AMB EL SABADE
« Respondre #1 el: 15 de Juny de 2008, 02:21:33 am »
JO EM COMPROMETO A ...

A aconseguir un nou soci/a per al CE Sabadell.

A que no teniu collons d'aconseguir un soci cadascú dels que visiteu el fòrum?

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
yo de momento me comprometo a renovar el carnet de socio y este año lo hago bastante mas ilusionado que otros años por la plantilla que de momento estamos confeccionando   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat e-trusco

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
Guti,  M´agrada molt la teva iniciativa, jo com tu, amb comprometo a seguir totes les inciativas que siguin coherens.

A mes podiem fer una marcha per tot Sabadell, vestits amb la samarreta arlequinada. Es podria dir la marxa per l, ascens. Demostrant aixi, com tu dius, al reste de Sabadellencs que el Sabadell esta mes viu que mai. A mes demostrariam a les institucions y empresas de Sabadell per que han de invertir en el futur del nostre club.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
Guti,  M´agrada molt la teva iniciativa, jo com tu, amb comprometo a seguir totes les inciativas que siguin coherens.

A mes podiem fer una marcha per tot Sabadell, vestits amb la samarreta arlequinada. Es podria dir la marxa per l, ascens. Demostrant aixi, com tu dius, al reste de Sabadellencs que el Sabadell esta mes viu que mai. A mes demostrariam a les institucions y empresas de Sabadell per que han de invertir en el futur del nostre club.

aixo seria una magnifica idea muntar aquesta marxa perque la gent s'adones de l'importacia d'aquest club.

JO EM COMPROMETO A ...

estaria molt be que cada soci fes aixo que dius, jo tmabe em comprometo a fer un soci nou

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 904
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
 :bandera :scut Yo aunque por otras razones tenga la entrada libre en todos los estadios de catalunya, YO ME COMPROMETO A VOLVERME A HACER SOCIO DESDE HACE UNOS AÑOS YA, A PESAR DE SEGUIRLO Y LLEVARLO MUY ADENTRO A ESTE NUESTRO EQUIPO :bandera :scut
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: JO EM COMPROMETO A... QUÈ PODEM FER PER QUE LA CIUTAT DESPERTI AMB EL SABADE
« Respondre #6 el: 15 de Juny de 2008, 21:47:26 pm »
La idea es bonissima amic Guti  :clap2

JO EM COMPROMETO A ...

Amic Birrero... per comprometre'm a fer un nou soci/A com et compromets tu, necessito un vespre i 9 mesos de preparacio. Jugues amb avantatge  :xupet  ;D

:beer2

Per cert... i tornant al tema... JO EM COMPROMETO A:

* Seguir sent soci del Sabadell
* Seguir pagament el carnet de soci del meu cosi (1 any)
* Fer socia a la meva nova cosina (1 setmana)
* Seguir passejant la samarreta del CES en cada ruta BTT que faig
* Comprar-me la nova samarreta del CES per poder veure-hi el meu nom  :smart:
* Seguint fent proselitisme del CES alla on vagi. Donar-lo a coneixer i fer tornar al bon cami arlequinat als descarriats dels colors arlequinats  :angel:
* Em comprometo tambe a seguir participant en aquest forum i intentar millorar-lo des de les meves modestes critiques i opinions.
* Ah, i per acabar... em comprometo tambe a fer un click o dos a la setmana en la publicitat de la web pq aquest forum no desapareixi  :reverencia2

Ara si...  :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Jo em compromento a anar a més desplaçaments dels que he anat akest any per animar el sabadell  :balla   :dance  :pilotasso   :xin-xin  :cheer

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Doncs si, molt bona inciativa la de l'amic Guti amb el compromís arlequinat   :clap

- Jo de moment em comprometo a renovar el meu carnet (x2) i a compar-me la nova samarreta per veure el meu nom  :smart:  :ok

Seguiré pensant compromisos......  :mmmm  :xin-xin
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
Com encara que puji o baixi seguiré treient el carnet cada any, em comprometo a seguir despotricant del Terrassa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re: JO EM COMPROMETO A... QUÈ PODEM FER PER QUE LA CIUTAT DESPERTI AMB EL SABADELL?
« Respondre #10 el: 16 de Juny de 2008, 19:05:01 pm »
1- Renovar el carnet del Sabadell

2- Regalar la samarreta al meu tiet amb el seu nom, agraïnt-li d'aquesta maner que em fes del Sabadell :ejem

3- Renovar el carnet als meus 4 cosinets

4- Pel tema desplaçaments, com a mínim anar a Terrassa un any més^^

Salut!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 16 de Juny de 2008, 19:45:19 pm »
Amic Birrero... per comprometre'm a fer un nou soci/A com et compromets tu, necessito un vespre i 9 mesos de preparacio. Jugues amb avantatge  :xupet  ;D

:laugh: :laugh: No, no, sense comptar amb la meva filla! Si la compto seran 2 socis nous!  ;D

Ara parlant seriosament, la directiva hauria de pensar alguna cosa efectiva per augmentar la massa social, i premiar al soci habitual. Haurien d'animar a la gent a acostar-se a la NCA, fent carnets de simpatitzant, packs de 3 partits amb descomptes, i sobretot... premiar a les dones.

A mi, si el carnet de la meva dona em costés 90€, per a 3-4 partits en tota la temporada que em podria acompanyar, seria capaç de pagar-li. En canvi, si val el mateix que el meu... doncs la veritat, intentaré convèncer a un col-lega que es faci soci i si no se'n fa, doncs em compraré 100 xupa-xups.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #12 el: 16 de Juny de 2008, 21:17:24 pm »

jo, personalment em comprometo a:

· tornar a fer el carnet
· anar més sovint a la NCA (encara que la dona no em deixi)
· anar a més desplaçaments

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #13 el: 17 de Juny de 2008, 11:09:49 am »
Los Julianes de Rubí nos comprometemos a:

- Renovar los carnets: 2 adultos y 3 infantiles
- Hacer socio adulto a otro miembro de Julianes de Rubí.
- Hacer gala de nuestro amor por los colores del CE SABADELL por todo Rubí y añrededores
- Hacer más grande la bandera extremeña, que el año pasado solo teníamos a Roberto, pero este año son 3, Roberto, Agustín y Mejía.

SAlud

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
Re: JO EM COMPROMETO A... QUÈ PODEM FER PER QUE LA CIUTAT DESPERTI AMB EL SABADELL?
« Respondre #14 el: 23 de Juny de 2008, 15:38:46 pm »
jo em comprometo realment a treurem el carnet com cada any, i el plus sera posarme a una penya i treballar pel centre d´esports. Per fer un sabadell de primera, pel que comporta una afició i una ciutat al darrera

narsni19

• Visitant
« Respondre #15 el: 10 de Juliol de 2008, 23:20:52 pm »
Aver si el equipo consigue hacer como el Villareal :D :yes:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #16 el: 26 de Agost de 2008, 14:12:53 pm »
Jo em comprometo a comprar dos samarretes per a lluïr a les vacances.
Pena que no és possible perque no les tenim a la venta.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #17 el: 26 de Agost de 2008, 15:53:29 pm »
En nom de la Força ens comprometem a moltes coses i poc a poc les anireu veient  >:D
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

joseph

• Visitant
« Respondre #18 el: 26 de Agost de 2008, 20:53:36 pm »

Mientras no salga un mecenas como allí, veo complicado conseguirlo, pensar que la época del presidente ROSSON, aparte de ser un importante industrial de la época, arrastró a muchisimos empresarios en tiempos de vacas gordas, actualmente lo veo supercomplicado, tan solo si despertara la ciudad y se dieran cuenta de somos 200.000 hab. y que tenemos que tener un ego de querer tener una ciudad en Primera, pero no , la gente habla mucho del Sabadell pero sin implicarse y es que rascarse el bolsillo ya es otro hablar.
A ver si nos hacen este año levantar a los dormidos y rácanos.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 26 de Agost de 2008, 23:02:45 pm »

Mientras no salga un mecenas como allí, veo complicado conseguirlo, pensar que la época del presidente ROSSON, aparte de ser un importante industrial de la época, arrastró a muchisimos empresarios en tiempos de vacas gordas, actualmente lo veo supercomplicado, tan solo si despertara la ciudad y se dieran cuenta de somos 200.000 hab. y que tenemos que tener un ego de querer tener una ciudad en Primera, pero no , la gente habla mucho del Sabadell pero sin implicarse y es que rascarse el bolsillo ya es otro hablar.
A ver si nos hacen este año levantar a los dormidos y rácanos.

Si, pero lo ocurrido en la localidad castellonense, fue que primero llego el dinero, se formo un proyecto serio, este luego se ha cumplido por partes (buen equipo, remodelar el campo, hacer que la masa social aumente etc.) y luego la gente de la provincia se ha enganchado también, el apoyo y el aliento al equipo, nunca le falta de momento, si hubiera un retroceso en lo deportivo me gustaría ver cuantos quedarían.

:beer2

PD aquí lo primero que te dicen es que el Ayuntamiento colabora aportando una cierta cantidad de dinero, pero ojo, que este desaparece cuando el equipo suba de categoría, todo lo contrario de lo que realmente tendría que suceder.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia