Autor Tema: JO EM COMPROMETO A... QUÈ PODEM FER PER QUE LA CIUTAT DESPERTI AMB EL SABADELL?  (Llegit 9227 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re: JO EM COMPROMETO A... QUÈ PODEM FER PER QUE LA CIUTAT DESPERTI AMB EL SABADELL?
« Respondre #20 el: 27 de Agost de 2008, 09:37:09 am »
Me parece que en caso de ascenso la actual ayuda del Ajuntament desaparece, pero por que ellos son los primeros que son conscientes que la ayuda actual es totalmente ridícula para un equipo de 2ªA.
Imagino que lo que se haría es ampliarla. Así que vamos a ver si ponemos a este Ajuntament en apuros y subimos de categoría.

Salud y a por el Eivissa.

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
Re: JO EM COMPROMETO A... QUÈ PODEM FER PER QUE LA CIUTAT DESPERTI AMB EL SABADELL?
« Respondre #21 el: 30 de Agost de 2008, 00:35:29 am »
buenas noches familia arlequinada yo ya e puesto mi granito e convencido a un matrimonio que se haga socio y ya lo son y en cuanto a las ayudas del ay untamiento en el caso de subir a segunda a volverán a hablar del tema ya que los presupuestos se disparan pero si se logra entonces ya saldrán ayudas que en estos momentos no tienen ni horas para recibir a nadie de nuestra entidad pero vamos pasito a pasito

VISCA EL SABADELL YEL QUE NO PIENSE IGUAL PEOR PARA EL

antcarcer

• Visitant
« Respondre #22 el: 30 de Octubre de 2008, 10:34:42 am »
Me puedo comprometer y me comprometo a :

Si el  :scut puja a Segona A, aniré caminat de Sabadell a Montserrat, amb la samarreta del Sabadell posada  :happy2:

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #23 el: 31 de Octubre de 2008, 23:24:37 pm »
Me puedo comprometer y me comprometo a :

Si el  :scut puja a Segona A, aniré caminat de Sabadell a Montserrat, amb la samarreta del Sabadell posada  :happy2:

jo m'apunto (bueno si es des de monistrol millor que millor)

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
« Respondre #24 el: 06 de Novembre de 2008, 14:17:05 pm »
si us fixeu any rere any la presencia ala NCA els partits es cada vegada mes baixa.es una llastima pero es aixi ,encara que al playoff si es k arribem i el club posa les entrades mes baixe podriem arribar a 12.000 espectadors ala nova creu alta i com a minim q nomes sigui per un partit pero bueno... :mml: :mml: ;D :bandera :bandera ;D :icon_mrgreen: :yes: :) 8) :bandera :bandera ;D :icon_mrgreen: :yes: :) :scut ;D :icon_mrgreen: :yes: :bandera
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #25 el: 06 de Novembre de 2008, 22:40:27 pm »
En un playoff no seriem 12 000 al camp, sino que el camp estaria ple, n estic segur, es a dir unes 20 000 persones aprox. Aquest es el quid de la questio, la gent nomes s apunta a la festa quan mes atractiva es, per desgracia. I ho dic per experiencia.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #26 el: 07 de Novembre de 2008, 23:46:34 pm »
Pues yo, desde los 3000 Km de distancia y a penas poder asistir a la NCA a presenciar un partido, me comprometo a seguir pagando mi carné de socio haya crisis o no, esté en 2ª A, B o 3ª divisón, siempre claro, esté por este mundo que cada día está más difícil de transitar y vivir.

¡SIEMPRE CE SABADELL FC!     :oooooo:   :scut    :oooooo:    :bandera     :dance   :visca    :balla

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #27 el: 08 de Novembre de 2008, 10:27:50 am »
tu si  qe eres un gran arlequinado!

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #28 el: 08 de Novembre de 2008, 12:17:09 pm »
si us fixeu any rere any la presencia ala NCA els partits es cada vegada mes baixa.es una llastima pero es aixi ,encara que al playoff si es k arribem i el club posa les entrades mes baixe podriem arribar a 12.000 espectadors ala nova creu alta i com a minim q nomes sigui per un partit pero bueno... :mml: :mml: ;D :bandera :bandera ;D :icon_mrgreen: :yes: :) 8) :bandera :bandera ;D :icon_mrgreen: :yes: :) :scut ;D :icon_mrgreen: :yes: :bandera
pero si mires l'afluencia de public a can barça o qualsevol altre equip de primera pasa el mateix la gent no hi va tant. I a segona b que es l'actual categoria nostre o tercera encara que les entrades les possin pel terra (5 ó 10 euros) la gent no hi va, mira l'exemple del Terrassa(que el carnet son 60) i L'hospitalet (em sembla que tambe son 60) i quans son al camp. Si al final diem que son els que paguem mes tant sigui de carnet com de entrades, som l'equip que te mes socis i el camp que te mes presencia de gent dels equips catalans.
Si que si baixen els preus crec que no seriem mes de 200 socis mes o 300 persones mes al camp.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #29 el: 08 de Novembre de 2008, 19:57:47 pm »
el sbadell ha de tornar a reenganxar l'afició :visca :visca :visca :visca :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: JO EM COMPROMETO A... QUÈ PODEM FER PER QUE LA CIUTAT DESPERTI AMB EL SABADE
« Respondre #30 el: 08 de Novembre de 2008, 21:45:45 pm »
La ciutat de Sabadell no tornarà a despertar amb el seu club fins que aquest no aconsegueixi fer alguna cosa "sonada": una temporada molt bona (jo recordo el darrer play-off d'ascens a 2ª amb la NCA gairebé plena fins a dalt), un ascens a 2ª, un bon paper en alguna Copa del Rei... Mentre tot continui igual com avui dia, la gent de la ciutat considerarà al Sabadell una pèrdua de temps :snore:

:beer2

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 09 de Novembre de 2008, 10:04:03 am »
si baixessin les entrades i el sabadell juga be la gent assistira. :mml: :mml: :mml: :mml: :happy2: :happy2: :happy2: :visca :visca

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #32 el: 09 de Novembre de 2008, 12:51:58 pm »
si guanyem aquesta setmana i la que ve treiem un bon resultat al camp del Sant Andreu, es podria provar baixar les entrades, pero es te que tenir en compte que juguem contra l'At.Balears i diumenge mati

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #33 el: 09 de Novembre de 2008, 15:46:37 pm »
si baixessin les entrades i el sabadell juga be la gent assistira. :mml: :mml: :mml: :mml: :happy2: :happy2: :happy2: :visca :visca

Xaviró quan estavem a primera el camp només s'omplia contra el Madrid osigui que imaginat ja que estem parlant ara mateix d'un altre temps i d'una altre situació
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #34 el: 09 de Novembre de 2008, 17:30:52 pm »

Xaviró quan estavem a primera el camp només s'omplia contra el Madrid osigui que imaginat ja que estem parlant ara mateix d'un altre temps i d'una altre situació

Quan estavem a Primera no teniem 200.000 habitants...

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #35 el: 09 de Novembre de 2008, 20:19:25 pm »
L'únic que no podem deixar de fer és deixar d'estimar el Sabadell,
el dia senyalat que no ho fem... aquest equip se n'anirà en orris i la ciutat perdrà una de les seves millors atraccions pels aficionats de l'esport!!
Us sembla bé??

Jo per el que em pertoca no penso deixar d'estimar-lo i si ho faig, que em penjin!!
Algú vol que el penjin?
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #37 el: 09 de Novembre de 2008, 20:51:36 pm »
Algú vol que el penjin?

:ejem

:laugh2: :laugh2: No birri No!!!
ja saps al que em refereixo!!!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #38 el: 25 de Novembre de 2008, 22:26:03 pm »
Creo que lo que sí podemos hacer todos es vestir con el chándal o sudadera o ropa en general del sabadell, para que la gente vea los colores por la calle. También podemos convencer a aficionados que van esporádicamente al estadio para que se hagan socios.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #39 el: 26 de Novembre de 2008, 17:58:13 pm »
lo unico que me puedo comprometer es seguir como siempre a ami equipo para mi lo mas grande despues de mi  mujer mis hijos y mis nietos, pero cada dia somos menos cada dia jugamos peor y yo no veo que nadie se anime si no jay un revulsivo, esto no tiene pinta de mejorar si no todo lo contrario no lo ves en el foro que me parece que cada dia ay menos participacion excepto los fieles de siempre :bigcry: :bigcry: :bigcry: :scut