Autor Tema: Llac del Parc Catalunya  (Llegit 3242 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Llac del Parc Catalunya
« el: 29 de Agost de 2005, 21:25:07 pm »
be ,dons com el titul ja ho diu el magnific llac del parc akest diumenge passat i vaig anar i el nivell de l'aigua esta molt baix,esta molt,molt i molt brut.Ja se que falta aigua pero allo sa de netejar com mes aviat millor i omplir-ho. :(
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Llac del Parc Catalunya
« Respondre #1 el: 29 de Agost de 2005, 21:32:44 pm »
Sabieu que per fer l'anunci de la game gear de fa molts anys van fer servir el llac catalunya pq així podien posar una plataforma pq el noi caminés per sobre de l'aigua i no es veiés el truco?  :laugh:

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 29 de Agost de 2005, 22:43:10 pm »
Amb el rotllo dissenyin que hi ha a l'Eix, s'hi han fet una pila d'spots

:beer 's
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #3 el: 17 de Setembre de 2005, 13:47:20 pm »
El tema de netejar el llac del parc Catalunya es aquest: Allà i viuen peixos, anecs, i sovint s'han deixat veure algunes tortugues (encara que els cuidados del parc les treuen) Doncs bé, els peixos principalment necessiten un determinat ecossitema per poder-hi viure, la cosa esta que cada cop que el llac es netejat el ecosistema es destrueix i minva la vida de tots els animals de llac. És a dir que no poden anar netejant el llac per teniru net com a nosaltres ens agraeria si eske realment volem tenir animals que i visquin.
Em direu: doncs jo m'enrecordo de veurel buit algun cop i el van netejar llavorens?  Doncs si que ho van fer pero va ser no+ per trobar una fuga o fugues que tenia el llac aleshores. La prioritat dels cuidadors es cuidat els animals que tenen i aixo significa tenir el fons ple de fulles, verdet que forma part de la vida dels peixos
 :yes:
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #4 el: 17 de Setembre de 2005, 17:18:13 pm »
dons l'altre dia i vai passar i el nivell de l'aigua estava baixissim!!!! i estava mes net
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 17 de Setembre de 2005, 21:43:45 pm »
segons el meu cosí (treballa en obres grans i a vegades per l ´ajuntament) estan instalant una cosa per que el llac es netegi automaticament, aixi no caldrá buidarlo.
de totes maneres alguna cosa te a veure la falta d´aigua també. sabadell es de les ciutats que ha restringuit mes aigua publica  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #6 el: 19 de Setembre de 2005, 01:49:10 am »
am lo que vaig escriure laltre dia mu va dir un cuidador del parc kuan vam anar a fer una visita am el cole, ara sta clar que de tant en tant en de fer alguna cosa sino allo no seria aigua sino fang, pero be lo que em va deixar ben clar eske no poden destruir el ecosistema
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social