Ho sento, però tot i ser dels que creu en aquest equip aquest any NO.
Ja no em vull enganyar més, no val la pena. I em baso nomès en una cos, en els desplaçaments.
Recordo la primera jornada de lliga deu fer ara uns tres anys, quan vam perdre per 3 a 0 a Tarragona. Aquell dia veiem un equip que jugaba com si anessin sobrats i es veia ràpid que ells serien a dalt. Amb els Suquía i companyía que ens van portar de cul, sobretot la segona part.
Un any més començant la lliga sense guanyar, amb un conjunt fàcil a priori. Un equip nou que val calers i sense idees. Sense una mínima capacitat de reacció. No hi ha un mínim de frescura en el joc, sembla que juguin engarrotats. Res de res.
Un equip que aspira per estar a dalt, no ens enganyem, no juga així. Podem perdre la primera jornada a casa però no d'aquesta manera. No em vist jugades, no em xutat a porta -bueno si, des de 20 metres- i no em vist un mínim de futbol.
Que si aquesta gent s'ha tancat al darrera, que si... ´MÉS ESCUSES NO, SI US PLAU !! Teniem tot l' equip disponible i no s'ha vist res de bo. Algun detall tècnic però el mateix joc de l' any passat, avorrit i insípid, sense idees i el pitjor de tot, sense ocasions.
Necessitem un equip com el Nàstic de l' any que va pujar, com el Lleida. Consistent, amb idees, fresc. No ens serveix de res jugar d' aquesta manera quan estem perdent.
No estic decepcionat encara, faltaria més. Però en serio, els equips que juguen poden perdre, però no així.
Resem a la Verge de la Salut !