Autor Tema: sobre l' ascens...  (Llegit 9960 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: sobre l' ascens...
« Respondre #20 el: 29 de Agost de 2005, 23:10:28 pm »
vinga vinga ni tan malament ni tan be una mica de porfavó !!!!   :)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat marcsl90

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #21 el: 29 de Agost de 2005, 23:18:26 pm »
Exacte, d'acord amb tu "Pannnnsobaooo"...No ens podem posar així tan aviat! De veritat que només veient lo del diumenge ja creieu que patirem o que estem perduts? De veritat que no veieu possibilitats en aquest equip? deixem-els-hi ( com s'escriu aixo )  Tan equivocate està el que diu que estem a 2A, com el que ens anem a tercera...Haurem de patir com sempre, que voleu? Som del Sabadell!

Ànims!
* Sabadell capital del Vallès Occidental, de les Terres Catalanes, i del Món en General *

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #22 el: 29 de Agost de 2005, 23:49:39 pm »
no se, però jo crec que no tenim Suquias ni jugadors de l' estil. Ens hem gastat pasta però no se jo. Estic dessitjamt equivocarme però es que ahir no vaig veure ni una engruna de diferència respecte el passat any. Més del mateix i més car.

Per cert, hi han novetats? Qua s' ha dit avui a Radio Sabadell? Opinions del Mora i jugadors...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #23 el: 29 de Agost de 2005, 23:54:15 pm »
com pots dir que no veus diferencia amb el any pasat? ???  tiu a la primera part vem apretar mes que en tota la mitga temporada anterior no ens podem queixar de la primera part, fins que va mertxar el pablo sanz, el partit el teniem controlat   :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 29 de Agost de 2005, 23:55:28 pm »
Home, jo vaig veure més futbol a la primera part que tota la temporada anterior (descomptant el dia del Girona, que vem tenir potra, també.).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #25 el: 29 de Agost de 2005, 23:57:46 pm »
Home, jo vaig veure més futbol a la primera part que tota la temporada anterior (descomptant el dia del Girona, que vem tenir potra, també.).

Tampoc exageris molt birrero jajaja No van estar malament els primers minuts, pero tan per dir k vas veure tot el futbol de la temporada anterior...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 29 de Agost de 2005, 23:59:53 pm »
Home, almenys no estavem embotellats en els còrners i faltes en contra...
Vem sortir al contracop amb més criteri.
Vem defensar amb ordre.
La vem ***** poc.

Comparant amb l'any passat... em quedo amb el que vaig veure   aquest cap de setmana.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #27 el: 30 de Agost de 2005, 00:01:17 am »
Ocasion clares ni una, i xuts? desde lluny :no:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #28 el: 30 de Agost de 2005, 00:04:15 am »
a la primera part ni un xut entre els 3 pals i a la segona només dos i de lluny sense cap mena de perill, d'akells suaus q el porter ni s'ha de moure casi.

Un trist vagatge ofensiu.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #29 el: 30 de Agost de 2005, 00:06:43 am »
I la defensa molt lenta la veig, sobretot cuan ja no hi era sanz es va notar encara mes. Espero k canvii molt la cosa o ho pasarem malament.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #30 el: 30 de Agost de 2005, 00:08:52 am »
Es molt aviat encara, crec que hi han bon jugadors però potser no veurem jugar be a l'equip fins a la segona volta. Ara be, ja sabem com és Mora, el 0-0 es un bon resultat i si es pot , es guanya.
Corazonada: jugarem el play-off, però Mora no es menjarà els turrons. Algú vol apostar ??

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 30 de Agost de 2005, 00:11:34 am »
Mai cap ekip k juga a casa pot conformar-se amb l'empat a 0, i no crec k en Mora es conformi ;) I jo aposto a k es menjsara els turrons :yes:

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #32 el: 30 de Agost de 2005, 00:12:45 am »
Home, a la primera meitat van haver 10-15 minutets en que es va tancar a l'Osasuna i l'equip tocava la pilota amb criteri i qualitat...van ser justament els anteriors a la lesió de Pablo Sanz, que ens va enfonsar.

Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #33 el: 30 de Agost de 2005, 00:16:35 am »
si m de dependre ara d' un sol jugador anem apanyats. O no estavem fent una plantilla amb bons jugadors també a la banqueta?

També crec que hi havien varies baixes importants.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #34 el: 30 de Agost de 2005, 00:18:02 am »
si m de dependre ara d' un sol jugador anem apanyats. O no estavem fent una plantilla amb bons jugadors també a la banqueta?

També crec que hi havien varies baixes importants.

Sips, sobretot es va notar a la defensa, haviam si es recuperen!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #35 el: 30 de Agost de 2005, 00:28:57 am »
Tens rao, gerlau, es molt aviat per dir res. La intenció no es criticar a ningu el primer dia de feina, tan sols són impressions.
-JUgadors com Peque, Medina O Hammouch son necessaris per donar caracter i empenta a l'equip (recordeu la força de Peque a principi de temporada passada)?
-Els euqips que han quedat 1er o 2on de grup generalment hn sigut equips molt ben colocats i estructurats, als quals els era molt dificil guanyar.
- Algú recorda tardes soporiferes amb Mora l'any del play-off a pesar de guanyar per la mínima ??
Si, ja se que ja firmeu tots guanyar per la minima cada partit i avorrir-vos com a ostres, i jo també ho firmo immediatament, però jo tan sols recordo nomes el fet.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #36 el: 30 de Agost de 2005, 01:57:58 am »
aviam, yo diria que esteu dirent tonteries...
cuants jugadors nous hi haien l' any del play off???
y us recordu que el primer partir va ser un 1-4 i l' altra un 6-0...
yo crec que tenim equip perp ujar pro que ens em d' espavilar...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #37 el: 30 de Agost de 2005, 02:08:50 am »
boss.sbd jo aposto no es menja els turrons i si els propers 2 partits no es guanyan el seu cap ja estara practimament tallat

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #38 el: 30 de Agost de 2005, 02:18:10 am »
Tan de bo porti moltes ilusions. Però posar un exemple com el del Barça crec que no és massa correcte, perque per més malament que ho fagin hi havia Rondaldinhos, Puyol, Valdes... vaja, que tios ja contrastats...
Del nostre equip poca gent devia coneixer Iglesias, nandi, medina o crivillé. Oju, que no dic que siguin dolents, però és diferent :icon_exclaim:

Aviam... varies coses. La primera es que ni Puyol ni Valdés eren ningú quan van començar. Quan van arribar al Bar$a, no van ser figures, sino nois del filial. I jo, d'aquests quatre que cites, a Iglesias i a Medina si que els coneixia. Iglesias amb experiencia a Segona B (Càdis, Badajoz i Figueres) i Segona (Càdis), havent pujat de categoria. I Medina una mica menys d'experiencia, perque no va tenir oportunitats a segona, o no les va aprofitar.
Després dir que crec que es massa d'hora, als primers 90 minuts de 3600 crec, dir que estarem abaix, etc etc.
Un altre tema... defensa. TEnim en defensa a Genís, Nandi, Crivillé, Txiki, Peque i Gabi. Doncs bé, Crivillé, Txiki i Peque no van poder jugar ahir per lessió, i Gabi es un juvenil, com aquell que diu. Pablo Sanz es un altre que pot actuar de central, tot i que el seu lloc nat es el centre del camp. I als 20 minuts es lessiona. Així es que vam jugar amb una linia de 4 formada per MARCOS (centrocampista, extrem), GENÍS, MEDINA (migcampista) i NANDI. Es normal que vagi malament, si el 50% no son defenses!
I per últim, pel company Kitanovsky... En dos o tres dies, penjarem declaracions d'ambdos técnics (Mora i Ziganda) i d'un jugador del SBD a la pàgina web www.sabadelldeporti va.tk. Quan estigui, avisarem al nostre forum.
Una salutació a tots i calma, que la lliga és molt llarga, i com diu el refrany, Zamora no se conquistó en una hora. Falta temps. Si quan passi 1/3 de lliga continuem igual, seré el primer en criticar, pero de moment, donem-li una mica de marge. Només s'han perdut 3 punts. Se perdió una batalla pero no la guerra

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #39 el: 30 de Agost de 2005, 10:29:23 am »
aviam, yo diria que esteu dirent tonteries...
cuants jugadors nous hi haien l' any del play off???
y us recordu que el primer partir va ser un 1-4 i l' altra un 6-0...
yo crec que tenim equip perp ujar pro que ens em d' espavilar...

No tots els equips necessiten el mateix temps per acoplar-se  ;)
Twitter: @Gerard_sbd