Autor Tema: sobre l' ascens...  (Llegit 9967 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: sobre l' ascens...
« Respondre #40 el: 30 de Agost de 2005, 13:08:33 pm »

Estic bastant en la línia del company Adry.

Bons jugadors ho són i durant una estona de la primera part ho van demostrar, però fa falta que a cada jugador se li assigni el seu lloc adeqüat a l´equip i que aquest pugui disposar d´un sistema definit de joc.  Sembla que això encara està en fasse de construcció.

Crec que es començarà a veure resultats a partir del partit amb el Terrassa, més o menys....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #41 el: 30 de Agost de 2005, 15:58:36 pm »
Doncs clar que encara no estan encaixats. Només cal tornar enrecordar-se de la pretemporada que s'ha planificat. Encara així no em volia creure que a casa perdriem contra l'Osasuna B. Si fins i tot un jugador de l'Osasuna que va anar al bar de la Penya Sabadell (no sé que collons feien 2 jugadors entrant a un bar de seguidors de l'equip contrari, encara van tenir sort que no els passés res més que alguna escupinada d'aquests korps), em va dir que només esperaven un empat.

Doncs bé, jo cada vegada li donaria menys marge a aquest entrenador que tenim.

Vau veure com van celebrar amb la banqueta varis jugadors de l'osasuna després del xiulet final (no només després del gol)??? Això no és normal. Debien pensar que el Sabadell seria una apisonadora amb aquests jugadors que tenim i es van trobar a un equip entrenat pel Mora. Quina sort van tenir.
Honor al Sabadell

Desconnectat PSP

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #42 el: 30 de Agost de 2005, 17:06:59 pm »
Doncs jo sóc dels que encara creu amb jugar el play-off, potser sóc massa optimista, però crec que tenim un gran equip, i un cop estiguem conjuntats tindrem un equip molt equilibrat i amb qualitat. :bandera :scut

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #43 el: 30 de Agost de 2005, 17:22:34 pm »
Aquest equip anirà al playoff sense el Mora. Tard o d'hora el cessaran i només hem d'esperar que no sigui massa tard. Llavors segur fem playoff, n'estic convençut!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat marcsl90

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #44 el: 30 de Agost de 2005, 21:08:13 pm »
Tu creus que tota la culpa la te el Mora? Dels últims anys a 2B a sigut amb l'únic que hem jugat un Play Off, si que és cert que aquest diumenge no va estar gaire encertat sobre tot en la resdistribució desprès de la lesió de Pablo Sanz...Deixem temps...

Visca el Sabadell!
* Sabadell capital del Vallès Occidental, de les Terres Catalanes, i del Món en General *

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #45 el: 30 de Agost de 2005, 21:46:04 pm »
Grimber no en tens ni idea si no fos pel Mora aquest any estariem a tercera DEIXA DE CRITICAR

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
Observació a Kitanovsky....
« Respondre #46 el: 31 de Agost de 2005, 13:25:11 pm »

Es cert que el Nàstic 2.003-2.004 ens va "passar per sobre"....

Però el Nàstic 2000-2001, que també va pujar, a mitja Lliga estava a la part mitja-baixa, en llocs propers a la promoció.  Després a l´últim terç va "esprintar com un coet", va entrar al "play-off" i es va permetre d´esmorçar-se al Cádiz i tot.

Això vol dir que si bé el començament és important, hi ha molts camins diferents en una Lliga per aconseguir un objectiu.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #47 el: 31 de Agost de 2005, 13:34:57 pm »
Grimber no en tens ni idea si no fos pel Mora aquest any estariem a tercera DEIXA DE CRITICAR

Jo diria que va ser per un gol i per la relaxació del Peralta que ja es veia salvat.

Mora pot servir per un equip amb altres objectius, però penso que no per un equip com el nostre actual.
Jo no he vist mai al Mora canviar el sistema de l'equip en un partit, sempre fa com jo al PC Futbol quan jugaba, que només canviava posició per posició. Sincerament penso que no té gaire més idea que tu o jo.
Honor al Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #48 el: 31 de Agost de 2005, 13:46:13 pm »
No crec jo q el peralta es veiés gaire salvat pq van intentar marcar fins al final i algun sustillo ens van donar eh? La clau akest any estarà en q ens markin molt pocs gols. L'any passat de kè ens va servir que markessim moltíssims gols si després deixavem sempre la defensa descuidada? De res, pq encara ens marcaven més gols dels q marcavem nosaltres. Ha passat un partit, això no es res, el joc de l'ekip ja anirà millorant i si no ho fa doncs entrenador fora i punt, però no a akestes altures ;)

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #49 el: 31 de Agost de 2005, 13:59:10 pm »
el joc de l'ekip ja anirà millorant i si no ho fa doncs entrenador fora i punt

Estic d'acord en això que has dit. No s'ha de tenir por per fer fora un entrenador.
Hi ha gent que sembla pensen que debem al Mora no sé qué, però penso que com a molt podem dir que va fer una bona temporada i q també va tenir bons jugadors al davant.
Honor al Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #50 el: 31 de Agost de 2005, 14:18:44 pm »
Si però això ho dic referint-me a molt més endavant, no ara mateix que hi ha gent q ja demana el cap del mora. Si es va fer amb el rubi no crec que el mora ara sigui una excepció.

Desconnectat djamolidine

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #51 el: 31 de Agost de 2005, 14:28:49 pm »
Tranquilidad por favor... recordad hace varias temporadas las primeras vueltas que hicimos 2 o tres años seguidos, en puestos de play-off's, y después pinchamos y sudamos la gota.
Vamos a intentar dar un voto de confianza al equipo. Al final lo que cuenta es cómo estemos an la jornada 38. Hasta el rabo todo es toro.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #52 el: 31 de Agost de 2005, 15:36:27 pm »
Tinguem present la temporada de la destitució al desembre de Mora(si mal no recordo) i la contractació de Robert Elvira... L'equip anava molt per sota i amb només mitja lliga va estar pels pèls entrar al play-off... L'equip que tenim ara es moooolt millo que el de llavors... paciencia companys ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #53 el: 31 de Agost de 2005, 17:27:19 pm »
Tinguem present la temporada de la destitució al desembre de Mora(si mal no recordo) i la contractació de Robert Elvira... L'equip anava molt per sota i amb només mitja lliga va estar pels pèls entrar al play-off... L'equip que tenim ara es moooolt millo que el de llavors... paciencia companys ;)

...o no !

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #54 el: 31 de Agost de 2005, 20:17:49 pm »
Para los desmemoriados que parece que están obcecados con el partido del domingo debemos recordarles que en la 2ª parte Neftalí CHUTÓ DENTRO DEL AREA PEQUEÑA despues de 2 recortes y el portero la tapó. Hay quien dice que debería haber centrado atrás, etc. Solo pido un poco de rigor cuando hablamos de las jugadas y solo nos da por criticar. Si aquel xut hubiera entrado quizás estariamos hablando de otro modo.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #55 el: 01 de Setembre de 2005, 00:15:07 am »
Ahora parece que estamos un poco más tranquilos.....así que tenemos que apoyar nuestro equipo este finde contra el Peralta.
Lo que sí estoy de acuerdo es que la confianza no debe ser indefinida y tiene que espabilar tanto el como los jugadores.....en el CES nadie es indispensable y todos tienen que sentirse orgullosos de vestir la camiseta arlequinada.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Carrenyu

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
  • ...P'aquí, p'allá...
« Respondre #56 el: 01 de Setembre de 2005, 02:40:55 am »
es masssa dhora x determinar re,a mes la 2aB es una divisio ke perds 3 partits i estas en descens i si els guanyes estas en ascens...no oblidem que la temporada passada ens vam salvar en l'ultima jornada, i vam quedar 14ens amb els mateixos punts ke els 13ens....

Això si, entre els 20 primers jo crec k estarem!jeje :)
""Carrenyu !!""
Força Waltrapers !!!