Autor Tema: El millor esportista de l'historia  (Llegit 7871 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: El millor esportista de l'historia
« Respondre #20 el: 10 de Agost de 2005, 11:27:21 am »
c) Els millors futbolistes del Sabadell de tota la història: Tanco, Totó, Villa, Costa, Manzanedo, Almunia, etc. (i el més dolent de tots: Zunzunegui).

Com em pots dir això del pobre Zunzunegui :icon_question: :icon_exclaim: ???

La seva tasca era la típica "feina bruta", apart de que estem parlant d'un jugador que va arribar a jugar a Primera Divisió... si us plau, que últimament ens hem fet un fart de veure jugadors que hauríen d'haver pagat més que cobrar tant sols per posar-se la samarreta arlekinada :icon_exclaim: :bandera
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 10 de Agost de 2005, 19:56:12 pm »
si us plau, que últimament ens hem fet un fart de veure jugadors que hauríen d'haver pagat més que cobrar tant sols per posar-se la samarreta arlekinada :icon_exclaim: :bandera

Com algú que comença per Car i acaba per ulla  :icon_question: :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #22 el: 10 de Agost de 2005, 21:45:06 pm »
jejejejej, pobre xaval, el maxaqueu per tot arreu on podeu..... jo recordo un dels últims partits que va jugar, i que era el primer partit que Ramón era al club, que Carulla ens va salvar en més d'una ocasió, va ser contra el Badalona a la Creu Alta.
Que el xaval és fluixet, però si entra al foro, és per desmoralitzar-se!!  :snore:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #23 el: 11 de Agost de 2005, 12:36:21 pm »
c) Els millors futbolistes del Sabadell de tota la història: Tanco, Totó, Villa, Costa, Manzanedo, Almunia, etc. (i el més dolent de tots: Zunzunegui).

Com em pots dir això del pobre Zunzunegui :icon_question: :icon_exclaim: ???

La seva tasca era la típica "feina bruta", apart de que estem parlant d'un jugador que va arribar a jugar a Primera Divisió... si us plau, que últimament ens hem fet un fart de veure jugadors que hauríen d'haver pagat més que cobrar tant sols per posar-se la samarreta arlekinada :icon_exclaim: :bandera

Gran jugador en Zunzunegui i stic totalment d'acord amb els comentaris de l'amic manelinho, feina la feina bruta i per aixo no era brillant pero si molt necessaria.

Zunzu for ever!
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #24 el: 11 de Agost de 2005, 20:51:48 pm »
a) El millor esportista: Michael Jordan

b) El millor futbolista de tots els temps: Maradona

c) Els millors futbolistes del Sabadell de tota la història: Jo hem quedaria amb Barbarà o Marañón

d) Lance Armstrong ha tingut la sort (no sé si és sort però en tot cas se li assembla molt) de tenir un equip sencer que treballa només per ell i només pel tour i a més no ha tingut rivals perquè en la meva opinió no hi ha nivell ara al ciclisme com n'hi ha hagut anys enrere. Armstrong tot i guanyar set tours no es pot ni comparar amb Indurain o Merckx per exemple.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #25 el: 12 de Agost de 2005, 10:49:59 am »
si us plau, que últimament ens hem fet un fart de veure jugadors que hauríen d'haver pagat més que cobrar tant sols per posar-se la samarreta arlekinada :icon_exclaim: :bandera

Com algú que comença per Car i acaba per ulla  :icon_question: :laugh:

No he estat jo qui ho ha dit birrero :P

La veritat és que si ens parem a tenir en compte que en Zunzunegui va jugar amb el Sabadell :scut a Primera Divisió, qualsevol dels jugadors actuals del nostre club és pitjor que ell... sense ànims d'ofendre a ningú, eee :-[
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #26 el: 12 de Agost de 2005, 12:10:58 pm »
a) Michael Jordan
b) Zidane
c) Barbarà i Almunia (potser no és el millor de tots però si dels que ha arribat més lluny :P)
d) Malgrat ens pesi a uns quants crec que ha demostrat que si ;)

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #27 el: 14 de Agost de 2005, 17:08:10 pm »
a) El millor esportista: Jo també crec que Michael Jordan, tenía una qualitat i una capacitat física envejable.
b) El millor futbolista de tots els temps: Diego Armando Maradona, tot i que només sigui futbolísticament, perquè com a persona... :Hecho_polvo:

c) Els millors futbolistes del Sabadell de tota la història: Fa pocs que segueixo al Sabadell, i pels jugadors que he vist, em quedo amb Diego Torres, una màquina  :bandera.

d) Teniu raó dient que ell només es preparava per als Tours, però i què en dieu de la seva capacitat de superació davant d'un càncer. No només es va recuperar, sinó que a més va ser capaç de guanyar 7 tours consecutius  :o!. Crec que això s'ha de tenir en compte també. :ok

Visca el  :scut !!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #28 el: 03 de Setembre de 2005, 12:58:41 pm »

1) Cassius Clay (Boxa), Carl Lewis i El Guerrouj (Atletisme), Borg i McEnroe (Tennis), Michel Jordan (Basket) i Merckx (Ciclisme)
  2) Pelé, i després Cruyff,Maradona,Di Stéfano i Beckembauer
  3) Manolo, Brylle i Tanco
  4) Merckx, encara que també m´han agradat molt Pantani i Fuente, dos escaladors amb molta força i temperament.
Armstrong i Indurain tenen també una gran classe, per descomptat, però la seva vida esportiva s´ha concentrat molt exclussivament en el Tour.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.