No havia mirat els partits que li faltaven al Fuenla i la veritat es que si que pinta bé per nosaltres , el que no veig tant clar es quedar per sobre del Pamesa. Jo confio en guanyar els dos de casa aprofitant l'efecte Congost més que en guanyar a pista del Bruesa.
Per cert , tu saps l'horari de l'ultima jornada ACB amb el Madrid Em preocupa que coincideixi amb el Mini
15 PAMESA VALENCIA
Joventut - PV (jda 31)
PV - Murcia (jda 32)
Descansa (jda 33)
K Gran Canaria - PV (jda 34)
NOMÉS LI QUEDEN 3 PARTITS: 2 de difícils, 1 contra Murcia que es juga descens i anirà a mossegar.
14 RICOH MANRESA
Unicaja - RM (jda 31)
RM - Granada (jda 32)
Bruesa - RM (jda 33)
RM - Real Madrid (jda 34)
ENS QUEDEN 4 PARTITS. Té el basquetaverage guanyat amb tots tres rivals directes. Dos partits per guanyar, i dos de complicats. Acabarà amb 15-16.
- - - -
13 ALTA GESTIÓN FUENLABRADA
Cajasol - AGF (jda 31)
AGF - Tau (jda 32)
I Bilbao - AGF (jda 33)
AGF - Joventut (jda 34)
ELS QUEDEN 4 PARTITS, PERÓ HAURIEN DE GUANYAR 2 PARTITS MÉS QUE NOSALTRES. Partit directe amb el Iurbentia si aquest equip espavila. Molt difícil a casa (Tau i Joventut) i aquesta setmana juga el en teoria més senzill. Acabarà amb 14, màxim 15 peró molt complicat.
12 IURBENTIA BILBAO
IB - K Gran Canaria (jda 31)
Cai Zaragoza - IB (jda 32)
IB - Alta Gestión Fuenlabrada (jda 33)
Barça - IB (jda 34)
ELS QUEDEN 4 PARTITS, PERÓ HAURÍEN DE GUANYAR 3 PARTITS MÉS QUE NOSALTRES
TOTAL: només un desastre ens deixa fora. Per cert, el Bruesa se'ns dona be i són molt fluixets. Jo opto per que es guanyaran 2 partits (Bruesa i Granada), o que canviarem una d'aquestes vistòries per una sorpresa (Unicaja, que sempre se'ns ha donat be, o Madrid).
El RICOH MANRESA - GRANADA segurament es jugarà a les 19h de diumenge, coincidint amb el SABADELL - OSASUNA B.
Ara be, el cap de setmana del pont del treball hi ha descans a l'ACB, donc el Manresa Madrid coincideix amb el Sabadell Alcoyano, i segurament ho farà en horari.
Avantatge? segurament tots dos ho tindran tot lligat.