Autor Tema: Entre todos la mataron y ella sola se murió...  (Llegit 5102 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: Entre todos la mataron y ella sola se murió...
« Respondre #20 el: 01 de Setembre de 2005, 12:08:54 pm »
En primer lloc el maxim de respecte per totes les opinions d'un canto i de l'altre pero en la linea del amic Vicenç nomes un apunt, tinc davant meu el Diari de Sabadell del 20-9-83, jornada 3ª de segona "B", Sabadell-1 Osasuna Promesas-1, tiular: ¡Que desastre!. A l'ultima jornada d'aquell campionat pujavem a segona A guanyant al camp del Binefar 3-4 i ningu s'enrecordaba del "desastre" contra l'Osasuna Promesas. Amb aixo nomes vull dir que donem un marge raonable de temps a aquest equip. Confio en que la directiva sabra redreçar en el seu moment les coses si no van com s'esperan com aquella temporada 83-84 en que es va sustituir al Jaurrieta per en Dauder i varem acabar pujant, pero crec que a la primera jornada es massa agoserat fer prediccions sobre on estarem a l'ultima tot i que aixo no treu que els seballuts arribat el moment si les coses no milloren tenim tot el dret a exigir canvis pero repeteixo, en el seu moment. Tots estem ansiosos i es logic per que son molts anys de menjar pa sec pero no vulguem ara afartarnos massa depressa per que ens podria sentar malament.

Anims i Visca el Sabadell !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 01 de Setembre de 2005, 12:12:44 pm »
Jo crec que ja us esteu allunyant del tema d'akest post. Deixeu de banda les vostres diferències (que ja tiren cap a personals) que a la resta no ens interessen i parleu del q s'ha de parlar. No mola veure q la gent q escriu al fòrum ho fa de "mala òstia" ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 01 de Setembre de 2005, 20:15:47 pm »
q jo e vist pocs partits del sbadell? dubto que tu n'hagis vist mes que jo,una cosa es el que vulguis creuret i l'altre el que veus. Fa molts anys que a la Nova Creu Alta es veuen pocs gols (excepte epoca Rubi) i tot aixo es degut al poc poder ofensiu que te l'equip que sempre juga amb una sola persona davant que li tiren pilotes amunt i a vere si té sort i les agafa......
ara resultara q nomes jo vaig veure al partit de diumenge que kuan sacaven corners hi habia els 10 d'osasuna i maxim 2 persones a rematar del sabadell (la resta al centre del camp o mes enrrere i aixo amb el 0-1), estic d'acord que volguem ser un equip "catenaccio" pero tampoc cal que o vulgueu ocultar...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #23 el: 01 de Setembre de 2005, 22:08:46 pm »
FERNI20 segur que jo he vist molts mes partits que tu nomes per un motiu per edat i per numero de soci ten recordas de quen vam pujar de 3ª a 2ª contra l'olimpic de xativa?

ferni20

• Visitant
« Respondre #24 el: 01 de Setembre de 2005, 22:37:14 pm »
si fa tan temps que veus partits del CE Sabadell més motiu perque vegis que l'equip és massa defensiu i que fa moltes temporades que no veus gaires cops més de 2 gols del Sabadell a la nova creu alta en una tarda d futbol, continuo dient el mateixm, no podem anar perdent 0-1 i esperant al rival,em d'anar nosaltres!! s'ha d'anar a guanyar no a mantenir el resultat, i aixo que fem a fora = tampoc es lógic, mai pujarem si anem a no perdre els partits,ara si d veritat aquest any tenim millor equip i cambiem d dinamica doncs si que es pot fer algo ara bé si seguim anant a no perdre a fora i a guanyar 1-0 a casa farem d cada 9 punts 4 tirant a llarg.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #25 el: 02 de Setembre de 2005, 01:23:22 am »
si fa tan temps que veus partits del CE Sabadell més motiu perque vegis que l'equip és massa defensiu i que fa moltes temporades que no veus gaires cops més de 2 gols del Sabadell a la nova creu alta en una tarda d futbol, continuo dient el mateixm, no podem anar perdent 0-1 i esperant al rival,em d'anar nosaltres!! s'ha d'anar a guanyar no a mantenir el resultat, i aixo que fem a fora = tampoc es lógic, mai pujarem si anem a no perdre els partits,ara si d veritat aquest any tenim millor equip i cambiem d dinamica doncs si que es pot fer algo ara bé si seguim anant a no perdre a fora i a guanyar 1-0 a casa farem d cada 9 punts 4 tirant a llarg.

Tens part de rao company pero com que tambe he vist forçes partit a la NCA em permetre un comentari...

Jo tambe he vist entrenadors que al perdre 0-1 fotien toda la carne en el asador i al final sorties escaldat amb 3 o mes gols en contra...

Podras dir despres que total son 3 punts... perdent d'un o de cinc son igualment 3 punts... cierto es.. pero ni animicament ni moralment es el mateix.

Esta be llançar-te a la deseperada a buscar el partit quan realment els 3 punts en joc siguin necessaris a vida o mort... pero ara? a la primera jornada??

Veient els anims amb el 0-1... que estariem comentan ara amb un 0-3??

El Mora, pa lo bueno i pa lo malo, es un gat vell i en la 2a B, aixo es molt important.

:beer 's
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #26 el: 02 de Setembre de 2005, 13:20:02 pm »

El company Sabadell Power té raó;   0-1 és un accident,   0-3 és una humiliació, que a més a més surt a tots els diaris   (i amb les ganes que hi tenen alguns que estan en boca de tots, imagineu-vos)....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #27 el: 02 de Setembre de 2005, 13:45:03 pm »
Doncs posats a ser resultadistes, quan vingui el Terrassa intentarem que no ens marquin més de 2 gols i ja serà un éxit per al Mora...
Honor al Sabadell

ferni20

• Visitant
« Respondre #28 el: 02 de Setembre de 2005, 19:52:38 pm »
estic força d'acord amb tu sabadell power, ara bé s'ha de buscar un  punt entremig, ni anar totalment al atac i esperar que ens fotin al contratac 2 gols més ni quedar-te enrrere i esperar que s'aparegui la Verge i marquis un gol.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #29 el: 02 de Setembre de 2005, 20:07:54 pm »
Per aquí sembla que no ens hem adonat de la categoria que juguem. La immensa majoria d´equips van ( treient algún filial i poca cosa més) a camp contrari a no perdre, amuntegant basicament gent al mig del camp. Que fem per contrarestar aquestes tàctiques? Jugar amb tres davanters?.
No, posar molts migcampistes per tenir el domini.
Inclús els grans de 1ª i Champions no juguen així, sinó el Madrid posant Ronaldo;Raul,Robinho i Baptista ja ho té tot guanyat?.

Tinguem paciència i siguem concients de com és la 2ªB, aburrida, amb no masses gols i especulativa.

ferni20

• Visitant
« Respondre #30 el: 02 de Setembre de 2005, 22:31:33 pm »
Tot el que tu vulguis pero si una temporada vols pujar no pots començar a cedir punts a casa amb filials com osasuna, els equips que queden entre els 4 primers normalment son equips que guanyen un minim d 5 partits a domicili i que a casa cedeixen alguns empats pero de derrotes no més de 2-3  (i nos. ja en portem una i amb un equip dels més fluixets de la categoria).

ARA QUE SI AQUEST DISSABTE GUANYEM A PERALTA JO  :-X I VEURE TAN JO COM ELS ALTRES LES COSES MILLOR.
TAMPOC VULL SEMBLAR NEGATIU, NOMÉS MIRO DE QUE L'EQUIP DUGUI UNA TEMPORADA EQUILIBRADA I NO COMENCEM A DIR (si perdem amb l'alacant direm q es mes fort i si perdem amb un fluix diem que no estem rodats semblem el Far$a).