si fa tan temps que veus partits del CE Sabadell més motiu perque vegis que l'equip és massa defensiu i que fa moltes temporades que no veus gaires cops més de 2 gols del Sabadell a la nova creu alta en una tarda d futbol, continuo dient el mateixm, no podem anar perdent 0-1 i esperant al rival,em d'anar nosaltres!! s'ha d'anar a guanyar no a mantenir el resultat, i aixo que fem a fora = tampoc es lógic, mai pujarem si anem a no perdre els partits,ara si d veritat aquest any tenim millor equip i cambiem d dinamica doncs si que es pot fer algo ara bé si seguim anant a no perdre a fora i a guanyar 1-0 a casa farem d cada 9 punts 4 tirant a llarg.
Tens part de rao company pero com que tambe he vist forçes partit a la NCA em permetre un comentari...
Jo tambe he vist entrenadors que al perdre 0-1 fotien
toda la carne en el asador i al final sorties escaldat amb 3 o mes gols en contra...
Podras dir despres que total son 3 punts... perdent d'un o de cinc son igualment 3 punts...
cierto es.. pero ni animicament ni moralment es el mateix.
Esta be llançar-te a la deseperada a buscar el partit quan realment els 3 punts en joc siguin necessaris a vida o mort... pero ara? a la primera jornada??
Veient els anims amb el 0-1... que estariem comentan ara amb un 0-3??
El Mora, pa lo bueno i pa lo malo, es un gat vell i en la 2a B, aixo es molt important.
's