Autor Tema: preus carnets 2008/09 i quan començarà campanya socis  (Llegit 15016 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: preus carnets 2008/09 i quan començarà campanya socis
« Respondre #60 el: 01 de Juliol de 2008, 17:21:28 pm »

Això sembla q sigui el q pensa la directiva, és com si sapiguessin que encara q possessin els carnets de soci a 80 € no s'incrementarien gaire més el núm. de socis del Sabadell. Sembla com si haguessin tirat la tovallola en allò d'animar a la ciutat a q vingui a veure el Sabadell. De fet ja ho diuen ben clar que aquest any no s'han marcat cap objectiu concret de a quants socis volen arrivar.

Jo crec que aquesta és la clau de tot. Estic molt d'acord amb el que planteja en aquestes linies el Ferni.
Imagino que la directiva pensa que durant la majoria de partits (que tampoc són motivants per la gran massa) no s'incrementaria el numero de socis pel sol fet de baixar força els preus. Per tan s'asseguren el "tiro" no fent distincions ni d'edat ni de sexe sabent que la gran majoria d'aquests 1.400 - 1.500 que paguem (no pas 2.200) ho seguirem fent "sigui quin sigui el preu".

Jo no estic gens d'acord amb aquesta filosofia. Crec que tampoc ho hem intentat i no es posa prou èmfasi en vendre aquest equip (que sé que vendre 2a B és tremendament complicat), però una movilització PELS BARS, centres comercials etc...... de Sabadell i rodalies -amb preus més assequibles- i amb una major presencia per la ciutat podria fer augmentar la massa social. I no dic que ho fagin els de marketing que ja tenen les seves feines, però si que podrien provar de contractar algú (a base de comissions) per almenys intentar-ho. Com es fa amb el tema de publicitat estàtica. No estic parlant de la porta freda però buscar possible públic potencial que SEGUR que n'hi ha.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #61 el: 01 de Juliol de 2008, 18:22:53 pm »
peró, i perdoneu la meva ignorància perquè ho pregunto de debó, hi ha hagut campanya de captació de socis? sota quin eslogan? a ón?

aqui es podria fer un eslogan semblant al turro aquell "el turron mas caro del mundo"

aqui seria..un año mas el abono mas caro de segunda B!!!!!

ara saltaran els de sempre que ja coneixem a defensar aquest robatori....en fi es de vergonya amb aquest preu et podries abonar a molts equips grans algun per exemple el milan(carnet de gol igual que aqui)

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #62 el: 01 de Juliol de 2008, 19:42:22 pm »
No es per sotir a rebatre´t dagar, pero es que no es tracta de que altres clubs tinguin el preu més baix. A mi ni que em regalesin el abonament del FC Barcelona tota la vida anirieu a aquell camp. O al del Madrid. O el Milan. Som del Sabadell, no? Doncs també et convido a recopilar els preus del camps on juga el sabadell i veuràs quins preus. La temporada anterior varem pagar fins 20 euros per una trunyosa general... Visca el Sabadell!!!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #63 el: 01 de Juliol de 2008, 19:46:10 pm »
No es per sotir a rebatre´t dagar, pero es que no es tracta de que altres clubs tinguin el preu més baix. A mi ni que em regalesin el abonament del FC Barcelona tota la vida anirieu a aquell camp. O al del Madrid. O el Milan. Som del Sabadell, no? Doncs també et convido a recopilar els preus del camps on juga el sabadell i veuràs quins preus. La temporada anterior varem pagar fins 20 euros per una trunyosa general... Visca el Sabadell!!!!!!

L'Amposta farà pagar aquest a 3a Divisió el seu carnet anual de general a 200 euros  :icon_exclaim:

Jo crec que ens queixem no pas tan del preu, sino d'altres possibilitats que podrien haver-hi per a la gent més jove/dones i per enganxar-ne de nous.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #64 el: 01 de Juliol de 2008, 19:46:50 pm »
Mira, jo crec que aquests serien uns bons preus:

Per exemple:

Carnet de soci:
-10 anys:   10€
10-18 anys:  50€
18-21 anys:  100€ Homes, 50€ Dones.   
21-24 anys:  140€ Homes, 70€ Dones.
24-65 anys:  180€ Homes, 90€ Dones.
+65 anys:   120€ Homes, 60€ Dones.

Encara mes car ho posaries?  :ostres

Si, al birrero se le ha ido a pinza :bigcry:

Si, per una simple raó. És una inversió.

Els sèniors pagaríem un parell o tres d'anys més del que ens toca, per el futbol que veiem, però al mateix temps, estem fent que joves de 18 a 24 anys 's'enganxin' al futbol en directe, cada dos diumenges i a sobre d'un club històric com és el CE Sabadell.

Sé que és un esforç de més per a alguns de nosaltres, però la directiva pot endolçar-ho amb una bona campanya 'SOM AMBICIOSOS', i amb descomptes e invitacions (només per als socis sènior). I qui diu 180, 170, que no vé de 10€.
« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2008, 19:59:22 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #65 el: 02 de Juliol de 2008, 01:28:36 am »
Bueno, estamos en lo de cada año :paret. Me parecen unos precios muy abusivos, especialmente para los jóvenes. Ojalá todos éstos fuéramos los de los Monegros, porque ahora me entero que en una noche nos gastamos 160...
Y del tema sénior yo también lo veo bastante exagerado :ostres Y lo que decía aquí un compañero de que no nos tenemos que comparar con el Milán porque somos del Sabadell, por esa regla que nos pongan el carnet a 1.000 €, total, como somos del Sabadell lo vamos a pagar igualmente ¿No? ??? ???

Para mí el tema socios, dejando de una parte el tema fútbol base, es la mina que el Sabadell tiene que explotar. Faltan carnets de mujer, juveniles, detalles con los recién nacidos (tipo regalarte un babero o unos patucos arlequinados, por ejemplo), y, cosa que creo muy importante, carnets familiares, es decir, un "pack" de carnets que, por poner un precio, por 200 euros es socio el padre, la madre y dos hijos, con las invitaciones correspondientes.
Eso por no hablar de promociones carnets + camisetas (incrementando el precio del carné 20 euros), consiguiendo muy seguramente más beneficios y, cuanto menos, más colorido en el campo. O acuerdos con Corte Inglés, cine, Viena (que es una empresa de Sabadell... No fem ciutat nátrus?), que está justo al lado y encima cuesta abajo XD.

Además, hay que pensar que si se incrementara mucho el número de socios, a parte de la recaudación por el carné, tendríamos mayor afluencia de público, ya que al tener el carné tienes como la "obligación" de ir, pero si no lo tienes ya no te entran ni las ganas XP Por otra parte, siempre el aficionado que va al campo (la mayoría de veces) "pica algo", ya sea del bar o del puestecito, y eso con uno no se nota, pero con varios aficionados...

En definitiva, mi opinión es que se tienen que poner las pilas en este ámbito y, como dice Mutio, publicidad por doquier :cheer

!Salud!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #66 el: 02 de Juliol de 2008, 05:12:03 am »
Han anat a lo fàcil, a assegurar-se, bé el que havieu esmentat anteriorment. Ara a pagar els plats trencats els de sempre, tal com va l'any, no sé jo si em fare soci, abans que el Sabadell hi ha altres prioritats més importants, i 165€ amb 20 anys piquen i molt, ja me la van clavar l'any passat, toca els collons passar per l'aro.

Desconnectat e-trusco

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #67 el: 02 de Juliol de 2008, 08:12:17 am »
Estem parlant de campanya de captacio de socis i nosaltres que som, segurament, els mes aficonats arlequinatas de tots, no fem mes que criticar uns preus de carnet que son els mateixos del ultims anys mes l´ipc, la gent que ens lleixeixi i estigui indecisis li farem que s´ho repansi y no vingui a la NCA. En un any que per fi la junta s´ha decidit a intentar donar el salt a la 2 A. Sort que criticar es gratis, per que si tinguesim que pagar, tots estariam d´acord.
Crec que nosaltres em de donar exemple i desde aqui animar a tothom a que es faixi soci i ens ajudi a tots a animar els jugadors i fer que el club tingui prous cales per pagar als millors jugadors.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #68 el: 02 de Juliol de 2008, 10:09:30 am »
Estem parlant de campanya de captacio de socis i nosaltres que som, segurament, els mes aficonats arlequinatas de tots, no fem mes que criticar uns preus de carnet que son els mateixos del ultims anys mes l´ipc, la gent que ens lleixeixi i estigui indecisis li farem que s´ho repansi y no vingui a la NCA. En un any que per fi la junta s´ha decidit a intentar donar el salt a la 2 A. Sort que criticar es gratis, per que si tinguesim que pagar, tots estariam d´acord.
Crec que nosaltres em de donar exemple i desde aqui animar a tothom a que es faixi soci i ens ajudi a tots a animar els jugadors i fer que el club tingui prous cales per pagar als millors jugadors.

No digas tanta bestiessas de buena mañana hombre, toda la vida se han puesto unos baremos en los precios, si la general vale 165 euros, jubilados, señoras y juveniles, la mitad más o menos, o sea 80-85 euros..

Y no empezemos ya con el esfuerzo de la directiva, porque no se si has oido rs esta semana, porque Moya ya a dicho dos veces en una semana que el presupuesto es el mismo del año pasado, sumale el aumento de la fundació y el ipc del soci, y ya tienes el presupuesto, y como al cesar lo que es del cesar, al que hay que darle el merito de hacer esta plantilla competiiva es al Moya, porque cuado ruede la pelota si no entra los palos se los dareis a el :beer2
« Darrera modificació: 02 de Juliol de 2008, 10:15:34 am per antcarcer »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #69 el: 02 de Juliol de 2008, 20:58:54 pm »
Tal com dieu per aquí és una campanya conservadora.

Saben que els socis de l'any passat gairebé tots renovaran el carnet al no apujar els preus + haver creat aquest clima d'optimisme amb els fitxatges.
Si llavors amb aquest clima d'optimisme es guanya algun q altre soci de més doncs ja hauran complert els objectius de la campanya de socis.

En el Sabadell el patrimoni és l'afició però no és fa res per a augmentar-la, es fa per conservar-la i encara gràcies...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #70 el: 02 de Juliol de 2008, 21:09:35 pm »

Saben que els socis de l'any passat gairebé tots renovaran el carnet al no apujar els preus + haver creat aquest clima d'optimisme amb els fitxatges.
Si llavors amb aquest clima d'optimisme es guanya algun q altre soci de més doncs ja hauran complert els objectius de la campanya de socis.

En el Sabadell el patrimoni és l'afició però no és fa res per a augmentar-la, es fa per conservar-la i encara gràcies...
hombre a media temporada sacaron la campaña de los 2500 tu krees ke llegaran este año a los 2500? :no: :no:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #71 el: 02 de Juliol de 2008, 22:09:03 pm »

hombre a media temporada sacaron la campaña de los 2500 tu krees ke llegaran este año a los 2500? :no: :no:

Yo si creo q llegaran a los 2500 y mas y todo.  Con los 400 euros que nos devuelve Zapatero no hay excusa que valga. De hecho con los 400 euros podemos pagar el carnet de socio a otra gente que aún no lo sean, total unos 5000 socios podriamos ser grácias al Gobierno :Paletas:

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #72 el: 02 de Juliol de 2008, 22:10:19 pm »

Yo si creo q llegaran a los 2500 y mas y todo.  Con los 400 euros que nos devuelve Zapatero no hay excusa que valga. De hecho con los 400 euros podemos pagar el carnet de socio a otra gente que aún no lo sean, total unos 5000 socios podriamos ser grácias al Gobierno :Paletas:
ablando seriosamente tu crees que llegaremos? :-\ :disappointed:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #73 el: 03 de Juliol de 2008, 18:26:28 pm »

Pues yo ya he cobrado 200 de esos 400 euros   ::) , así que lo primero que haré con ese dinero será retirar cuanto antes mi carnet del año que viene.... 

Gracias Zapatero por pagarme el carnet!!!     :yes:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #74 el: 03 de Juliol de 2008, 18:28:39 pm »

Pues yo ya he cobrado 200 de esos 400 euros   ::) , así que lo primero que haré con ese dinero será retirar cuanto antes mi carnet del año que viene.... 

Gracias Zapatero por pagarme el carnet!!!     :yes:

Yo de ti guardaría los 400€ por si acaso...no sea que los tengas que devolver  :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #75 el: 03 de Juliol de 2008, 18:36:11 pm »
Jo ja tinc el carnet de soci per aquesta temporada!!!!!  :balla :cheer :hurra

La veritat és que el carnet està molt bé, hi apareix una fotografía aèria del nostre estadi (l'única cosa que es podia haver millorat, és la qualitat de la foto, doncs apareix una miqueta fosca).

De totes formes, jo estic molt content d'haver renovat un cop més el carnet (i ja en van 24!!!!!). :balla
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
« Respondre #76 el: 03 de Juliol de 2008, 18:39:36 pm »
Per cert, hem renovat el carnet el meu avi, el meu pare, els meus 2 nebots i jo.

A la meva família som 5 socis, a veure si animem a més familiars i amics a fer-se socis!!!!!!!!
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #77 el: 03 de Juliol de 2008, 20:18:38 pm »
Avui ja es pot renovar?

Aniré a fer els tres carnets (el meu, el de la meva filla i el d'un soci nou que porto), demà o si puc, dissabte al matí!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #78 el: 03 de Juliol de 2008, 22:05:11 pm »
Jo també hi aniré amb el meu avi
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
« Respondre #79 el: 04 de Juliol de 2008, 08:19:59 am »
Company birrero:

sí, ahir ja es podía renovar el carnet.