Autor Tema: preus carnets 2008/09 i quan començarà campanya socis  (Llegit 15002 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: preus carnets 2008/09 i quan començarà campanya socis
« Respondre #40 el: 30 de Juny de 2008, 19:26:42 pm »
Que ha de ser un soci sènior!!! No t'enteres Birrero.. :ostres

És sènior. Porto un sènior i a una de 2 mesos.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #41 el: 30 de Juny de 2008, 19:27:49 pm »
Que ha de ser un soci sènior!!! No t'enteres Birrero.. :ostres

És sènior. Porto un sènior i a una de 2 mesos.  ;D

Llavor si...encara et regalaran alguna cosa més per portar 2 socis nous.. ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #42 el: 30 de Juny de 2008, 19:29:43 pm »
las gracias! te regalaran! ;D
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

• President
« Respondre #43 el: 30 de Juny de 2008, 19:30:25 pm »
Por cierto, els eslogans son: "Fes-te socis i tornarem a ser grans. Depèn de tu" i "Vols que tornem a 2aA fes-te soci. Depèn de tu"

No está mal..mas o menos en la línia que ibamos todos.
« Darrera modificació: 30 de Juny de 2008, 19:42:23 pm per almuniaforever »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 30 de Juny de 2008, 19:32:02 pm »
Mentre no em regalin una tribuna per a un partit, no passarà res. ;D

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #45 el: 30 de Juny de 2008, 19:35:55 pm »
Por cierto, els eslogans son: "Fes-te socis i tornarem a ser grans. Depèn tu" i "Vols que tornem a 2aA fes-te soci. Depèn tu"

depen tu? no entender! :laugh:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

• President
« Respondre #46 el: 30 de Juny de 2008, 19:42:03 pm »
Por cierto, els eslogans son: "Fes-te socis i tornarem a ser grans. Depèn tu" i "Vols que tornem a 2aA fes-te soci. Depèn tu"

depen tu? no entender! :laugh:

:laugh:  :laugh: En el cartel lo pone bien, no te preocupes. Lo he copiado tal cual de la web de RS y son ellos los que lo han puesto mal.. :ostres

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #47 el: 30 de Juny de 2008, 22:12:41 pm »

el problema NO ÉS el preu que paguen els joves, ja que aquests es poden gastar aixó en una sola nit de farra: sopar (30) + pub (10) + disco (15) + cubatilles (20) + gas-oil (10) + tabac (5) + 'extres' (30/60)...

de fet, els que van al festival 'monegros' que són molts, ja gasten més que aixó en un sol dia.

el problema es que a totes les edats, hi han els qui s'ho poden permetre i els qui no.

sempre he trobat una injustícia posar preus diferents segons edat: molta gent jove treballa i no té despesses, altra estudia i no té un duro. molta gent de mitjana edat (30-45) paga hipoteca i té crius, altra les coses els hi van molt be. alguns jubilats ténen just per menjar, d'altres els sobra la pasta per les orelles.

solució: carnet a 120 per tothom !!

La solucio no es 120€ per tothom company, hi ha gent que te un cert poder adquisitiu i es pot permetre gastar-se els 165€ i si per tu un jove es gasta 165€ en un cap de setmana ho portem clar nano, la meva matricula de la universitat, que evidentment la pago jo, ja val els seus 800€ suma l'angles tiquets de tren...tu creus que amb 20 anys he de pagar 165€? l'excusa del cap de setmana es tancar els ulls i fer fotre el jovent, que es el futur del club. Si pots pague'ls tu els 165€, jo amb aixo no arribo a 1/4 de la meva matricula. I amb un cap de setmana, quan surto evidentment, em puc gastar 20€, 25€ si m'apures, aixo vol dir que surto cada cap de setmana del món? i es l'excusa per fer-me pagar 165 EURAZOS, sóc del Sabadell però no sóc ruc company. Crec que has donat una imatge molt impròpia del jovent, no tots ens rebentem la pasta amb coca i Monegros com ve has dit...totalment desmesurat.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #48 el: 30 de Juny de 2008, 22:29:44 pm »

el problema NO ÉS el preu que paguen els joves, ja que aquests es poden gastar aixó en una sola nit de farra: sopar (30) + pub (10) + disco (15) + cubatilles (20) + gas-oil (10) + tabac (5) + 'extres' (30/60)...

de fet, els que van al festival 'monegros' que són molts, ja gasten més que aixó en un sol dia.

el problema es que a totes les edats, hi han els qui s'ho poden permetre i els qui no.

sempre he trobat una injustícia posar preus diferents segons edat: molta gent jove treballa i no té despesses, altra estudia i no té un duro. molta gent de mitjana edat (30-45) paga hipoteca i té crius, altra les coses els hi van molt be. alguns jubilats ténen just per menjar, d'altres els sobra la pasta per les orelles.

La solucio no es 120€ per tothom company, hi ha gent que te un cert poder adquisitiu i es pot permetre gastar-se els 165€ i si per tu un jove es gasta 165€ en un cap de setmana ho portem clar nano, la meva matricula de la universitat, que evidentment la pago jo, ja val els seus 800€ suma l'angles tiquets de tren...tu creus que amb 20 anys he de pagar 165€? l'excusa del cap de setmana es tancar els ulls i fer fotre el jovent, que es el futur del club. Si pots pague'ls tu els 165€, jo amb aixo no arribo a 1/4 de la meva matricula. I amb un cap de setmana, quan surto evidentment, em puc gastar 20€, 25€ si m'apures, aixo vol dir que surto cada cap de setmana del món? i es l'excusa per fer-me pagar 165 EURAZOS, sóc del Sabadell però no sóc ruc company. Crec que has donat una imatge molt impròpia del jovent, no tots ens rebentem la pasta amb coca i Monegros com ve has dit...totalment desmesurat.

Molt d'acord amb el brq.

A veure jo amb prop de 24 anys ja representa que he passat aquest cicle de jove estudiant que té 4 duros pels seus estalvis i encara gràcies, però q igualment no em soluciona res el fet de q molta gent es gasti els diners amb els seus vicis-hobbies.
Jo sóc de sortir els caps de setmana ho confesso, pero t'asseguro que amb una mica de voluntat  165 euros seria el q gastaria en 3 messos (sortint cap de setmana sí i cap de setmana no)  osigui q oblidat d'això q amb una nit et gastes 165 €, potser algun ricaxón  sí q s'els gasta pero no és el meu cas.

De totes maneres segueixo dient q això no em soluciona res, ja sabem q la vida és cara pero que jo considero que 165 € no és proporcional al nivell futbolístic q estem acostumats a veure a la NCA. Jo possaria el límit a 130-140 euros i més veient q la temporada passada el camp en molt poques jornades va presentar una bona entrada i q tmp va ser gaire gran la crescuda de socis.

Renovaré el carnet perq sóc futbolero, m'agrada el Sabadell i q coi, un diumenge a la tarda és del milloret q pots fer. Apart si l'any passat vam pagar 160 euros tenint una plantilla de 3ª doncs crec q ara podem fer l'esforç d pagar 5 euros més tenint pel q sembla una plantilla una mica més ilusionadora.
Pero que de socis amb mi no en faran gaires més no, més q res perq és una pressa de pèl pagar això per veure un equip de 2ª B si no és q el segueixes i te l'estimes desd petit.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #49 el: 30 de Juny de 2008, 22:46:25 pm »
Jo personalment veig una campanya de captació de POSSIBLES NOUS SOCIS força ""vulgar"" i gens currada.

No cal anar a captar els que cada any ens fem socis.... aquest públic ja el tens.

Tenir 2 slogans força llargs tampoc em sembla una bona idea. Aquí mateix al forum hi ha gent que n'ha proposat de força millors i molt més convincents. És la meva opinió.

Crec que la gent de marqueting està fent coses MOLT bones però amb aquesta campanya de captació de socis a mi no em convenç gens.

Els carnets femenins haurien d'existir i els carnets per gent jove (dels 18 als 25 anys) també. Hi ha un canvi brutal quan passes d'una edat i no hi ha res d'intermig.

A mi no em sembla car pagar els 165 euros (l'augment de 5 euros per l'IPC és obvi i normal que s'ha de fer) perque estimo el club i estic molt ilusionat aquest any i puc pagar-ho, però vosaltres penseu que la gent que fa anys que no trepitja l'estadi pagarà aquesta quantitat sense saber ni qui és Joel ni qui és Javi Rodriguez ni qui es De Navas.......... A priori no crec que hi hagi moltes altes de gent nova que "no coneix la 2a B" tot i ser del Sabadell.

El que si em sembla MOLT bé és la iniciativa dels 20 euros però la veritat és que és complicat trobar gent nova que pel que he dit abans vulgui gastar-se els 165 euros per veure futbol a 2a B.
En canvi si al mes d'abril anem ben amunt llavors la gent tornarà a l'estadi, tornarà per veure el moment més emocionant de l'any (salvant les distancies, com el Girona aquest any).

Crec que es podrien fer MOLTES coses per atraure gent, sabent que es TREMENDAMENT COMPLICAT vendre un producte com és la 2a B per un equip que porta un munt d'anys bagejant per aquesta categoria.

Ara només espero que la campanya de capatció de socis tingui un gran ressò i arribi al màxim numero de gent. Si et gastes els calers per fer un bon producte (un bon equip), després també tel's has de gastar per donar-lo a conèixer. Vendre fum NO, però vendre realisme positiu SI.

El que si espero es que tothom qui pugui fagi un esforç davant una temporada que a priori ens pot fer sentir feliços i que pot ser molt maca. Perque no ?
Jo animaria a tothom qui pugui que es renovi el carnet i que si pot que animi i intenti convèncer a algú per donar-se d'alta com a nou soci.

Entre tots hem d'ajudar en una temporada que a mi em dona MOLT bones vibracions!

Podemos..... però TOTS units  :ok
« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2008, 17:13:42 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #50 el: 30 de Juny de 2008, 22:56:16 pm »
Mira, jo crec que aquests serien uns bons preus:

Per exemple:

Carnet de soci:
-10 anys:   10€
10-18 anys:  50€
18-21 anys:  100€ Homes, 50€ Dones.   
21-24 anys:  140€ Homes, 70€ Dones.
24-65 anys:  180€ Homes, 90€ Dones.
+65 anys:   120€ Homes, 60€ Dones.

Carnet simpatitzant:  30€.
10% de descompte en productes venuts per el club (entrades, merchandising, etc). 1 entrada gratuïta inclosa.

Paquets 3 partits: 30€.

Entrades:
-10 anys:  0€
10-18 anys:  5€
18-21 anys:  15€ Homes, 10€ Dones.   
21-24 anys:  15€ Homes, 10€ Dones.
24-65 anys:  15€ Homes, 10€ Dones.
+65 anys:   10€ Homes, 5€ Dones.

Si, son entrades cares, però per exemple, molts compraríem un paquet de 3 partits o un carnet simpatitzant per regalar (a la dona o a la mare, per exemple)i vulguis que no, el club amb només 1000 d'aquests 'extres', ja es portaria 3.000€ per equilibrar el que deixen de guanyar dels 18 als 21 anys.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #51 el: 30 de Juny de 2008, 23:00:51 pm »
Jo crec q han fet aquesta campanya de socis poc treballada perquè aquell boom i obsessió de ser com més millor que teniem en els últims anys (més els propis aficionats q la directiva) ja s'ha acabat.

Aquests últims anys sempre em estat per aquí parlant de com omplir la NCA, com arrivar a X socis, com informar i animar a la gent de que vingui al camp. Aquesta obssesió crec que d'una manera o altre ens la vam començar a treure la temporada passada, almenys jo. Abans anaves a la NCA comptant al públic q si avui sóm més q l'altre dia q si avui sóm menys. Mica en mica això sembla q estigui canviant, ara ja no ens importa si sóm més o menys q l'altre dia, només ens importa q els poquets q sóm animem.
Això sembla q sigui el q pensa la directiva, és com si sapiguessin que encara q possessin els carnets de soci a 80 € no s'incrementarien gaire més el núm. de socis del Sabadell. Sembla com si haguessin tirat la tovallola en allò d'animar a la ciutat a q vingui a veure el Sabadell. De fet ja ho diuen ben clar que aquest any no s'han marcat cap objectiu concret de a quants socis volen arrivar.

A mi aquesta idea no em sembla ni bé ni malament, si el q s'intenta és fer el salt a 2ª A sense la necessitat de fer afició,  doncs endavant, total el Girona i l'Osca no és q tinguin gaire afició i mite'ls on s'han plantat ara.

El q potser no han comptat és que el núm.de socis podria disminuir fins i tot vist que potser no és proporcional la gent que no renova el carnet de soci amb la gent nova q es farà socia.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #52 el: 01 de Juliol de 2008, 03:03:21 am »

Per exemple:

Carnet de soci:

Encara mes car ho posaries?  :ostres
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #53 el: 01 de Juliol de 2008, 07:50:57 am »
peró, i perdoneu la meva ignorància perquè ho pregunto de debó, hi ha hagut campanya de captació de socis? sota quin eslogan? a ón?
Millor Moderadora Forera Novell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #54 el: 01 de Juliol de 2008, 09:48:58 am »

Per exemple:

Carnet de soci:

Encara mes car ho posaries?  :ostres

Si, al birrero se le ha ido a pinza :bigcry:

friend

• Visitant
« Respondre #55 el: 01 de Juliol de 2008, 10:19:15 am »
un bon reconexement pels joves q no treballen i estan estudiant, seria ferli un descompte del 20% presentant el seu carnet destudiant, tan si es de modul o universitari, seria per diru dalguna manera cuidar als joves del sabadell.

perq de pagar 40 euros a pagar 165 hi ha salt brutal ee!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #56 el: 01 de Juliol de 2008, 11:53:17 am »
Jo trobo faltar el preu de dona... molta gent fariem socies les nostres dones només per a que vinguin a veure 4 partits i aneu a saber, potser venint a akests 4 partits s'animen i venen a tots o animen a les amigues...  A sabadell hi ha moltes noies a les que els agrada el futbol, els que vam anar diumenge a plaça catalunya a celebrar la victòria d'espanya segur que ens vam adonar d'això, anaven pintades, amb bufandes, samarretes, cantant com les que més... ara només falta fer alguna cosa per a que vinguin a l'estadi... ;)

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #57 el: 01 de Juliol de 2008, 12:00:07 pm »

Molt d'acord amb el brq.

A veure jo amb prop de 24 anys ja representa que he passat aquest cicle de jove estudiant que té 4 duros pels seus estalvis i encara gràcies, però q igualment no em soluciona res el fet de q molta gent es gasti els diners amb els seus vicis-hobbies.
Jo sóc de sortir els caps de setmana ho confesso, pero t'asseguro que amb una mica de voluntat  165 euros seria el q gastaria en 3 messos (sortint cap de setmana sí i cap de setmana no)  osigui q oblidat d'això q amb una nit et gastes 165 €, potser algun ricaxón  sí q s'els gasta pero no és el meu cas.

De totes maneres segueixo dient q això no em soluciona res, ja sabem q la vida és cara pero que jo considero que 165 € no és proporcional al nivell futbolístic q estem acostumats a veure a la NCA. Jo possaria el límit a 130-140 euros i més veient q la temporada passada el camp en molt poques jornades va presentar una bona entrada i q tmp va ser gaire gran la crescuda de socis.

Renovaré el carnet perq sóc futbolero, m'agrada el Sabadell i q coi, un diumenge a la tarda és del milloret q pots fer. Apart si l'any passat vam pagar 160 euros tenint una plantilla de 3ª doncs crec q ara podem fer l'esforç d pagar 5 euros més tenint pel q sembla una plantilla una mica més ilusionadora.
Pero que de socis amb mi no en faran gaires més no, més q res perq és una pressa de pèl pagar això per veure un equip de 2ª B si no és q el segueixes i te l'estimes desd petit.

segueixo que el passat cop no vaig tenir temps per tot...

CAS 1: NEN
carnet pagat pels pares, no genera recursos

CAS 2: JUBILAT
ingressos mitjos parella mensuals: 900€
despesses fortes: menjar, despesses habitatge i medicaments, no sol tenir hipoteca. 600€

CAS 3: TREBALLADOR EDAT MITJA (25-50)
ingressos parella mitjos mensuals: 2500€
despesses fortes: hipoteca (900), menjar (600), nens (400), cotxe per anar a treballar (500)...

CAS 4: TREBALLADOR EDAT AVANÇADA (50-65)
ingressos parella mitjos mensuals:  3000€
despesses fortes: hipoteca -no n'hi sol haver-, menjar (400), cotxes per... (500)...

CAS 5: JOVENT I ESTUDIANTS QUE NO TREBALLEN (FINS 18 ANYS)
no generen recursos

CAS 6: ESTUDIANTS EN EDAT AVANÇADA O UNIVERSITARIS (18-25 ANYS)
depenent molt dels cassos, ja que n'hi ha que guanyen molt i d'altres poc.

Realment aquests són els cassos familiars i econòmics que hi han, parlant de forma genèrica i fent una mitja. Si algú de vossaltres té casos personals diferents ja seria complicar molt el tema.

La raó de tot es veure que en la majoria dels cassos la gent va més o menys justa. ara be, el que és injust és que amb les hipoteques que hi ha avui, un jubilat pagui menys que un cap de família de 40 anys casat i amb dos fills, guanyant 1600€ de sou ell i 1000€ la dona peró amb una hipoteca de 1000€ i dos fills a mantenir.

O pitjor encara: els molts casos que hi han de persones separades, les quals les passen pu.tes per arribar a final de mes. si poden...   noves realitats socials.

Lo dels joves em baso a només una cosa: vas a les carpes, a la zona hermètica o ara a l'estiu als festivals (sónar, monegros, senglar rock, fib,...) i veus sempre tot ple. preus cars, festivals caríssims...   si els joves ens podem permetre aixó, podem pagar els 13,8 euros mensuals que costa el carnet.

Jo fins fa poc he estat jove i universitari. El meu cas és diferent, ja que quan feia carrera a la uni (1997-2001) guanyava unes 300.000 ptes. al mes. Com? currant-m'ho, aqui ningú regala res. Treballant 8 hores en una fàbrica, fent hores dissabte, compaginant amb estudis i els 'findes' treballant en una disco.

Ara, si vols estudiar, no vols treballar, vols anar de party's y estar al bar de la uni és una altra cosa. He fet carrera i sé que hi ha temps per treballar, encara que en el meu cas alguna clase faltava. Peró... i què? no fem campanes de vegades al bar de la uni? Ja em deixaven els apunts !!

No només els joves ténen pocs diners, sinó en la majoria de les edats se'n ténen pocs.

Per tant, proposo el 'CARNET 10' PER A TOTHOM:

CARNET SOCI:  120€  (10 euros mensuals, no es molt... 1 cubatilla)
CARNET ESPECIAL: 10€
només per aquests colectius: tots els menors de 18 anys, adults de 18 a 22 anys que acreditin que no treballen ni cobren prestació, jubilats amb pensió no contributiva.

crec que és molt bon preu per a tots, i sobretot just.

amb tot, sempre seré partidari d'uns preus que vaig proposar fa dos anys peró que mai s'aprovaran. eren els mateixos preus peró reservant els seients de lateral a qui paguin preus normals, i fent una entrada especial als gols de 2€ per tota la temporada. i omplir així els nostres buits gols. potser activariem la ciutat si fem bona temporada...

salut !

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #58 el: 01 de Juliol de 2008, 15:24:09 pm »
El nostre club ha fet una campanya molt conservadora, n'hi ha d'altres que t'ofereixen descompte amb el Carnet Jove, carnet de família numerosa carnet d'estudiant...el nostre club nomes ofereix un descompte comú si portes un altre soci...si, esta l'economia per tirar coets. En fi...molt injust.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #59 el: 01 de Juliol de 2008, 15:59:39 pm »
han tornat a fallar al mateix que varem dir la gran majoria l´any pasat, un salt molt grant entre els carnets de juvenil i senior i la falta de carntes de juvilats i dones  :ostres   
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/