Autor Tema: recomendacion a x men  (Llegit 6267 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: recomendacion a x men
« Respondre #20 el: 02 de Agost de 2006, 12:27:17 pm »
de totes maneres marc si tu miras el foro et donaras compte que esta minat de post amb el teu nick que nomes tenen 6 lletres i un icone has fet 300 missatges en un mes i sense comptar els que t´han esborrat  ;) portes una martxa imparable, nose si vols trencar algun record pero si segeixes aixi ho aconseguiras  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 03 de Agost de 2006, 00:16:06 am »
o sea que aqui o se opina lo mismo que vosotros o entras con mal pie y perdona pero que el alcalde sea un personaje publico no os da ningun derecho a insultarlo y encima en un foro que presumis que es de futbol. seriedad por favor. :ko

Saps que passa aquadres  :icon_question:
Que crear un nick i el primer missatge que poses és per opinar, de forma maleducada sobre una persona que aquí a la majoria coneixem, potser no és la millor manera. Pot agradar-te o no com ho feia fins ara l'Adry, aquí que cadascú digui la seva, però que en el primer missatge que escrius al foro sigui per "rajar" dóna molt que pensar, entens el que vull dir  :icon_question:
Em refereixo que dóna que pensar que ets un familiar molt directe de la nova speaker. I he de dir-te que m'garadava l'Adry, i he de dir-te que el dia de la presentació, també va agradar-me molt la nova speaker.

Es pot opinar però amb respecte. I no hi té res a veure que la majoria ens coneguem i que tots opinem el mateix. Aquí cadascú opina el que vol, quan vol, però amb bones formes, res més.

Sort a la nova speaker  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #22 el: 03 de Agost de 2006, 12:47:39 pm »
el marc como se lo hace hacer 300 mensajes en menos de un mes eso es inparable  :beer2

Imparable... I NO RECOMANABLE.

Als usuaris no els hi agrada aquest tipus de "curses" i prenem mesures per evitar-ho. Et recomano que no segueixis aquest exemple. Gracies.

:scut
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #23 el: 11 de Agost de 2006, 23:54:52 pm »
Hola a tots,
Segons em van comentar, i com he pogut veure en aquest missatge, durant les meves vacances s'ha parlat bastant de mi pel fòrum...
M'agradaria veure tal qual, quins van ser els missatges que van parlar sobre mi, perquè, ja que parlaven sobre la meva figura, m'agradaria veure'ls abans d'opinar de res.
Per això prego a algun dels X-Mens o al propi webteam que es possi en contacte amb mi per mostrar-me'ls, així com als usuaris del fòrum, als quals els dic que m'agradaria que m'expliquessin "grosso modo" el que va passar.
Estic de vacances, i ara podré connectar-me un parell de dies a internet, però després d'això, fins al setembre no podré tornar-me a connectar, i m'agradaria saber-ne alguna cosa abans del setembre.
Moltes gràcies a tots i una salutació a tots els foreros!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #24 el: 12 de Agost de 2006, 11:31:26 am »
Bé Adry... es va comentar lo de la nova speaker i molts usuaris van donar la seva opinió, però un que no m'enrecordo del seu nom, va creuar la franja de l'opinió constructiva i va passar als insults vers la teva persona. Després veien el que havia provocat va demanar perdó a tothom :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #25 el: 12 de Agost de 2006, 20:30:16 pm »
tranqui adry oblidat, i deixa el que ha pasat al passat  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/