Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
Total de vots: 36
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
En aquest equip, crec k hi falta un dels millors al equip de Resis-foreros, un infranquejable central com es el Pedro!!I sino que ho diguin els davanters als que els va treure de polleguera!!!PEDRO SELECCION PEDRO SELECCION
Pedro el rompepiernas xDDDD Grandíssim el Pedro!
si si, todo un hombre con experiencia k también ha defendido la camiseta de Secció Birra!! GRande Pedro!! una gran reverencia
Quina bona consideració que tens sobre mí! Jo no considero que sigui dels millors defenses del torneig. Per exemple, Muro és un segur al darrere i com el seu nick diu és pràcticament infranquejable. És afalagador que se m'inclogui a l'equip "tipus" del torneig però crec que encara tinc molts aspectes on millorar.
Cita de: Uri19 en 27 de Juny de 2008, 15:47:23 pmEn aquest equip, crec k hi falta un dels millors al equip de Resis-foreros, un infranquejable central com es el Pedro!!I sino que ho diguin els davanters als que els va treure de polleguera!!!PEDRO SELECCION PEDRO SELECCIONCita de: BIRRI en 27 de Juny de 2008, 15:49:15 pmPedro el rompepiernas xDDDD Grandíssim el Pedro! Cita de: Uri19 en 27 de Juny de 2008, 16:03:58 pmsi si, todo un hombre con experiencia k también ha defendido la camiseta de Secció Birra!! GRande Pedro!! una gran reverencia Cita de: Mendo en 27 de Juny de 2008, 15:23:53 pmQuina bona consideració que tens sobre mí! Jo no considero que sigui dels millors defenses del torneig. Per exemple, Muro és un segur al darrere i com el seu nick diu és pràcticament infranquejable. És afalagador que se m'inclogui a l'equip "tipus" del torneig però crec que encara tinc molts aspectes on millorar. GRACIAS A TODOS!!!!! lastima que no he podido echar una manoa mis compañeros y amigos,el año que viene volvera el Muro jaja