Aquest any, no he tingut tant temps com el passat per a espiar equips i observar tàctiques i formacions. A més, al no jugar en cap equip, m'és una mica menys precís.
El que si, que m'he deixat caure per alguns entrenaments, conec equips i veig com pot anar:
1-Esquadra
2-Resistència-Foreros
3-4 gats
4-@.com
5-No Penyistes
6-LFA
Esquadra té un equipàs. A més aquest any vindran amb un jugador de canvi com a mínim, i milloraran la baixada física que tenien l'any passat els últims 5-10 minuts de partit.
Resistència-Foreros. Juguen tot l'any com a equip i tenen dinàmica i disciplina. Aquest any canvien de míster i això els continua donant opcions al títol.
4 gats. Poden donar la sorpresa. Canvi de porter, un parell de novetats i un equip més compensat.
@.com. La meva penya. En favor seu, es coneixen de sobres. En contra, la edat pesa, i aquest any han fet pocs entrenaments.
No penyistes. Tenen un porteràs, però crec que els falta solidesa defensiva. No només el porter és important per no encaixar gols, senyors.
LFA. Tindrà alguna absència de pes, tenen una banqueta curta i els falto jo a la banqueta (
), però donaran algun disgust. Els conec i son així.
Però el més important, és que ens ho passem tots bé, amb bon rotllo.