Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
Total de vots: 36
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Arrrrlekinat ho diuen per estima al equip tothom sap que no és el millor porter del món però per tots nosaltres com a bons arlequinats que som està clar que De Navas és un gran porter ja que ens ha salvat a molts partits i la temporada de l'ascens va ser una peça clau
Yo creo que por dos penaltis Casillas tiene de ser mejor.Pienso que Buffon a pesar de hacer un partido NO bueno contra españa es muy buen portero.Tambien es bueno Van der Sar.
Casillas no és el millor per dos penals. Sinó que porta temporada rere temporada estan a un alt nivell, salvant el Madrid cada moment.
Buffon no és de nom Gianluca en comptes de Gianluigi?
Cita de: Mendo en 26 de Juny de 2008, 13:47:12 pmBuffon no és de nom Gianluca en comptes de Gianluigi?No. Gianluca és Zambrotta.
Cita de: NCA en 26 de Juny de 2008, 13:16:09 pm Yo creo que por dos penaltis Casillas tiene de ser mejor.Pienso que Buffon a pesar de hacer un partido NO bueno contra españa es muy buen portero.Tambien es bueno Van der Sar.Casillas no és el millor per dos penals. Sinó que porta temporada rere temporada estan a un alt nivell, salvant el Madrid cada moment.
Cita de: Xandri en 26 de Juny de 2008, 13:37:49 pmCita de: NCA en 26 de Juny de 2008, 13:16:09 pm Yo creo que por dos penaltis Casillas tiene de ser mejor.Pienso que Buffon a pesar de hacer un partido NO bueno contra españa es muy buen portero.Tambien es bueno Van der Sar.Casillas no és el millor per dos penals. Sinó que porta temporada rere temporada estan a un alt nivell, salvant el Madrid cada moment.casillas es el millor porter i porta moltes temporades demostrant el seu nivell,el que es basa en els 2 penalts aturats esque no te ni idea de futbol...son molts anys ja que demostra ser el millor porter
Cita de: Arrrrrrlekinat en 26 de Juny de 2008, 13:48:16 pmCita de: Mendo en 26 de Juny de 2008, 13:47:12 pmBuffon no és de nom Gianluca en comptes de Gianluigi?No. Gianluca és Zambrotta. O Basile el del basquet xD
Cech. Un ídol a Txèquia. Quan vaig anar allà em vaig comprar la seva samarreta i tot.
Que ruli Birrero