Autor Tema: Hace 20 años  (Llegit 1557 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Hace 20 años
« el: 25 de Juny de 2008, 14:25:49 pm »
Puestos a hablar de conmemoraciones, el pasado 20 de enero hizo 20 años del robo que sufrimos en los cuartos de final de la copa del rey contra el madrid.

Nova creu alta 3 -2
Santiago Bernabeu 2 -0      arbitro Taboada Soto ( una pasta se deberia llevar)

Nos privaron de pasar a semifinales que hubieramos jugado contra la real.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re: Hace 20 años
« Respondre #1 el: 25 de Juny de 2008, 14:39:59 pm »
madre mia me acuerdo escuchandolo por la radio con mi padre cuando jugaron en el bernabeu y mi padre cagandose en los arbitros y en toda su generacion que rabia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #2 el: 25 de Juny de 2008, 14:45:22 pm »

una coseta...

ON ES PODEN TREURE IMATGES O VIDEO D'AQUEST PARTIT ?
O DEL FAMÓS 'SABADELL-OSASUNA'?

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #3 el: 25 de Juny de 2008, 14:52:09 pm »
no lo se eh...

pero prueba en el Youtube, alomejor...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #4 el: 25 de Juny de 2008, 16:03:44 pm »
Me acuerdo como si fuera ayer  :plora :plora de los dos robos que nos hicieron  :bigcry:  :exxxx

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #5 el: 25 de Juny de 2008, 16:06:50 pm »
Jo encara recordo que el dia que ens van robar al Bernabéu, estava malalt al llit i una mica més i me'n vaig a l'altre barri del cabreig.

Amb el golàs que va fer el Zamora, que va traspassar clarament la línea de gol i va el cabrón de l'àrbitre i no el dóna..............

Amb aquell gol, que era l'empat a 1 provisional, ja ens classificàvem per la següent ronda.

La veritat és que sempre ens han donat pel sac, però aquella vegada va ser el màxim exponent de les injustícies........
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 25 de Juny de 2008, 16:20:47 pm »
Jo encara recordo que el dia que ens van robar al Bernabéu, estava malalt al llit i una mica més i me'n vaig a l'altre barri del cabreig.

Amb el golàs que va fer el Zamora, que va traspassar clarament la línea de gol i va el cabrón de l'àrbitre i no el dóna..............

Amb aquell gol, que era l'empat a 1 provisional, ja ens classificàvem per la següent ronda.

La veritat és que sempre ens han donat pel sac, però aquella vegada va ser el màxim exponent de les injustícies........

Fue a los 50 segundos de partido y hubiera sido el 0-1, aún recuerdo las palabras del maestro Fernandez Abajo  :oooooo:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #7 el: 25 de Juny de 2008, 18:04:42 pm »
Jo recordo que estava fent el servie militar i l'estava escoltant al cuartel  (ja havian tocat silenci) amb un company que era del Madrid vaig agafar un cabreiig que no vegis

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #8 el: 25 de Juny de 2008, 18:22:23 pm »
No em podiem esperar altra cosa, el Sabadell no podia eliminar al Realíssimo de cap de les maneres, total per quatre que ens queixariem no passava res.
Anys més tard el Celta i el Sevilla havien de perdre la categoria per morositat, pero la gent va sortit al carrer i van rectificar la seva decisió, i és que a casa del pobre.......
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat e-trusco

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #9 el: 25 de Juny de 2008, 19:01:43 pm »
No em podiem esperar altra cosa, el Sabadell no podia eliminar al Realíssimo de cap de les maneres, total per quatre que ens queixariem no passava res.
Anys més tard el Celta i el Sevilla havien de perdre la categoria per morositat, pero la gent va sortit al carrer i van rectificar la seva decisió, i és que a casa del pobre.......

Es veritat visi, a mi em va fer mes mal que no feixin baixar al Sevilla y Celta que lo del Bernabeu (que ja es dir). Va ser un altre desaira al Sabadell.
A nosaltres ens van fer baiar amb un moment que teniam al filial per primer cop a tercera divisio, i per aixo, no ens hagues costat massa tornar a pujar a 2A

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 25 de Juny de 2008, 22:46:46 pm »
Jo recordo que estava fent el servie militar i l'estava escoltant al cuartel (ja havian tocat silenci) amb un company que era del Madrid vaig agafar un cabreiig que no vegis

Jo també estava al servei militar, igual que el company Sabadell, estava de guàrdia a la "garita" de la porta principal i després del 2-0, per poc estampo la ràdio contra la paret.   :**** :paret
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat visi

• President
« Respondre #11 el: 26 de Juny de 2008, 17:30:08 pm »

una coseta...

Jo encara guardo algún "Mundo Deportivo" d'aquelles èpoques.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #12 el: 26 de Juny de 2008, 17:31:13 pm »

una coseta...

Jo encara guardo algún "Mundo Deportivo" d'aquelles èpoques.

intenta colgar alguna foto o algo de ese dia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat visi

• President
« Respondre #13 el: 26 de Juny de 2008, 17:52:33 pm »
Ya lo buscaré en el baul de los buenos recuerdos.  :beer2
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #14 el: 26 de Juny de 2008, 17:55:14 pm »
quin atracament al bernabeu(per variar) aquell dia,encara recordo aquella jugada que la pilota casi casi toca fins i tot la xarxa i segons l'arbitre no va entrar