un partidet setmanat fixe de fulbito entre nosaltres, els foreros. serviria per mantenir el contacte entre setmana i conèixens encara més, a més de servir d'excusa per anar a sopar després del partit i fer una cerveseta.
No sé si ja s'havia proposat, però m'ha semblat que fins ara només parlaveu d'entrenament per al partit contra els bristols boys, i no estaria malament fer una patxangueta setmanal entre nosaltres, res seriós, pur "divertimento" sense més aspiracions ni voler formar un equip ni res semblant.
Si us sembla bé, podeu comptar amb mí, malgrat que estic fatal dels genolls des de que em van lesionar amb el sabadell juvenil a mataró, que vaig haver de deixar el futbol
Espero notícies, i si ningú diu res, aniré a jugar jo sol
Aquest post també serveix per si algú s'apunta per anar a jugar a paddel, tennis, futbolin o algo així, que no tingui gaire nivell eh ??
Apa deuuuuuuuuuuu !!!!!!!
Volviendo a lo que decia el Guti, decir que a ver si ahora que llevabais ya entrenando y jugando y yo ahora que intento volver a ponerme en forma despues de mi lesión, pues propongo de quedar como dice él de vez en cuando para echarnos unas risas y ponernos un poquito en forma. Yo me apunto a jugar a fútbol, salir a correr e incluso jugar al tenis. Eso si, mi nivel es bajo cero.
Pues venga, que ahora que veo a los foreros deportistas y animados, que el otoño y el frio no os apalanque