Em sembla que aquest post està predestinat a guanyar el premi fòrum 08 al "post més absurd".
Ara en serio, quines ganes de crear mal rollo en el fòrum amb enquestes que no s'agafen per enlloc i només serveixen per discutir-si...
Un fòrum està per discutir d'una manera raonada i sense faltar a respecte a la gent, la gent que està parlant en aquest post està agafant exemples d'uns altres països per fer mes fàcil l'opinió dels altres. Jo no crec que aquest post estigi predestinat a guanyar cap premi.
Mira Pedro un post que ja es titula Catalunya VS Espanya ja et demostra que no té sentit.
Que jo sàpiga VS seria sinònim a Catalunya contra Espanya.
Un post que ja parla d'un enfrentament entre Catalunya contra Espanya ja trobo que és un post totalment destructiu.
Jo sóc català i espanyol a la vegada i això de voler enfrentar el meu país amb la meva comunitat autónomia o trobo una auténtica ximpleria.
De ben petit a l'escola em van ensenyar que els extrems no eren bons ni uns ni els altres, a més que jo sàpiga els catalans formem part de l'Estat espanyol i l'Estat espanyol té dependencia dels catalans osigui que no hi vec cap sentit en aquesta enquesta, simplement ganes de volguer fer barallar a la gent extremista d'un cantó o de l'altre i que no deixen viure en pau a la majoria de població que sóm els que sabem que formem part tan d'un lloc com de l'altre.
Ja us dic, qui vulgui opinar que opini però aquest post està clar que és totalment absurd i no portarà enlloc.