Autor Tema: MOSAIC  (Llegit 5409 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
MOSAIC
« el: 01 de Setembre de 2005, 17:19:29 pm »
M'agradaria que em contestes algun membre de la directiva per dir-me si seria possible fer un mosaic el dia del Terrassa. Seria molt maco i una manera de demostarr que les coses al club han canviat. Un detall siusplau

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: MOSAIC
« Respondre #1 el: 01 de Setembre de 2005, 18:43:39 pm »
 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:!!!!!! :bandera :bandera :bandera :scut :scut :scut
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #2 el: 02 de Setembre de 2005, 00:00:06 am »
estaria molt be ehh!!! ;D :bandera :scut :bandera :scut
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #3 el: 14 de Setembre de 2005, 20:01:50 pm »
Siiii estaria de mort poder fer un gran mosaic i ensanyar a aquests de vermell que es una aficio com deu mana  :laugh: Jo per aquell dia segur que porto un parell de botzines. No estaria gens malament que tambe cadascu es portes un parell de rotllos de paper del wc per donar mes ambient quan marquem jejeje

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #4 el: 16 de Setembre de 2005, 14:20:48 pm »
Benvolguts:

Per la nostra part cap problema per fer el mosaic, us demano suggeriments per posar-ho en marxa.

Salutacions

Andreu Gil

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 16 de Setembre de 2005, 18:39:08 pm »
doncs nose tipo el del sabadell-peña sport no? o am alguna paraula klau, algun misatge.... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 16 de Setembre de 2005, 18:41:47 pm »
 :bandera :scut :bandera

Clar que per fer aixo, es necesitaria general plena i...

Pero si es pogues fer... amb aquelles tires vermelles i grogues que van posar els Hools el dia del peralta... :ok
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #7 el: 16 de Setembre de 2005, 19:11:16 pm »
Es pot posar la frase d'aquest any...."SOM EL SABADELL"

Estic amb el Cudi que s'hauria d'omplir la general, així que si la directiva pot posar per aquest partit uns preus baixos, es podria fer força bé.....què pensèu??
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 16 de Setembre de 2005, 19:13:39 pm »
si la directiva pot posar per aquest partit uns preus baixos,

Preus baixos només per als de Sabadell :icon_exclaim:
Que si no, el camp pot semblar amb excés d'egarencs.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #9 el: 16 de Setembre de 2005, 19:18:28 pm »
Bona idea Birri, nomès qui acrediti viure a qualsevol lloc del món que no siguI "Terrassa"...... :laugh:
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 16 de Setembre de 2005, 19:21:03 pm »
Bona idea Birri

EEEEEEEEEEEEHHHHHHH HHHHHH :icon_exclaim:
No em comparis amb aquell profesor d'Anglés :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

I tens raó... mentre al DNI no posi Terrassa...
Als de Terrassa, 15 €. A la resta 7'5 €.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #11 el: 16 de Setembre de 2005, 19:24:05 pm »
Bona idea Birri, nomès qui acrediti viure a qualsevol lloc del món que no siguI "Terrassa"...... :laugh:
Jo no havia dit res  :-[

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 16 de Setembre de 2005, 23:04:44 pm »
Jo tincs amics que posa terrassa i viuen a sabadell, nomes van neixer a l'hospital de terrassa  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 17 de Setembre de 2005, 01:41:58 am »
Jo tincs amics que posa terrassa i viuen a sabadell, nomes van neixer a l'hospital de terrassa :laugh:
pos esos son egareneses entonces...

respecte als preus aki no es rebaixa res kullons! aket dia segur k pagarem asta el soci o siga k els 10euros no els ttreu ningu kom a mol k el pugin ia tik fart d k la gent digui k es molt kar kuan a altres kamps d m**** (futbolins) es paga mes...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #14 el: 17 de Setembre de 2005, 13:26:12 pm »
Home per aquell dia el que aniria be es que tothom estigues asentat a la general, com a minim al començament del partit, pero es clar i ha molta gent que veu els partits als gols i tambe es una putadilla per a ells fer que cambiin de lloc per poder fer un mosaic ben guapo. Pero no estaria gens malament que aquell dia per rebre als equips tota la general estigues plena i es veies un mosaic de p.mare. Respecte a lo del preu de l'entrada....aixo de nomes fer entrades mes economiques per la gent de sabadell....com diu sabadellfreak i els pobres que han tingut la desgracia de neixer a Kakarrassa :P pero son de sabadell???pobrets no els hi podem fer aixo, ja tenen prou desgracia amb dur el nom aquest al DNI. El que si que es podria fer es una campanya als coles e institus com d'altres vegades s'ha fet, que aixo es mes facil de controlar per que nomes vingui gent del  :scut.En cuant a que fer de mosaic.....jo optaria per dos coses o be la nostra bandera :bandera o be com ja heu dit la frase de la campanya....Som el Sabadell, encara que "rizando el rizo", podria ser la  :bandera amb la frase Som el Sabadell per sobre...jejejeje. De totes formes torno a dir el mateix d'avans,per aquell dia aniria be que la gent que pugui es porti rotllos de paper per llençar cuan es marqui, ja que cuan surtin al camp (si al final es fa) hi haura el mosaic.  :ok

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 17 de Setembre de 2005, 13:32:12 pm »
Pot ser es podria intentar fer anar a tot el public a la grada de general al principi (no gaire dificil al haver-hi nomes una porta oberta), fer el mosaic i despres, que cadascun vagi on vulgui  ;)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #16 el: 17 de Setembre de 2005, 13:54:18 pm »
Això s'havia intentat fer alguna vegada i no hi va haver gaire exit ;) Lo maco tb es q algú ho vegi... si ens posem tots a general només ho veuran els 4 gats de tribuna  :laugh:

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #17 el: 17 de Setembre de 2005, 14:29:13 pm »
Hombre tener en cuenta tambien que es posible que dejen un gol solo para la gente de Terrassa, vengan los que vengan, por precaucion etc, por lo tanto toda la gente que no sea de tribuna, o se pondra en general o como mucho en el gol de los Hooligans. Por lo tanto recojiditos estaremos

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #18 el: 17 de Setembre de 2005, 15:28:29 pm »
Jo crec k primer de tot res de TVC >:(
Segon lo del mosaic estaria be amb la frase som el Sabadell!! ;)
Tercer els del terrassa k els posina dalt al marcador o a baix de tot on estan els hools pero res d gol sur k sino la tindrem ben armada pero tot un gol per ells no! :police:
Quart entrades a 6 euros als sabadellencs i els egarencs 14 euros. :)
Cinquè per l'ambient portar confeti,rotllos de wc,trompetes,bombus... ;D
Sisè repartir propaganda (lidel,alcampo,scheiker...) dakestes correu comercial casa per casa,pis per pis anunciant el partit del Sbd-Terrassa!!!!! ;)
Setè (per la directiva k aixo estaria molt i molt be) es agafar jo k se 100-150 globus blaus i 100-150 globus blancs inflarlos amb gas (perk pugin cap al cel) i kuan surtin els jugadors deixarlos anar desde els llocs de banketes (buff mo estic ja imaginat i jo ja estic flipant de lo wapo k kedaria) i si pot ser i no es molt demanar una traca o akelles koses k posen kuan wanyen la champions akells canos de papers!!!!!!!!!!! Gracies.
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 17 de Setembre de 2005, 15:33:13 pm »
potser ja ens pasem una mica  :laugh: