Autor Tema: Deixem respirar aquest equip  (Llegit 5786 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
Deixem respirar aquest equip
« el: 01 de Setembre de 2005, 17:58:22 pm »
Queden 37 jornades i ja estem aixì, deixem passar unes quantes jornades i després ja veurem com estem, encara hi haurà temps de rectificar, ni a mi ni a ningù ens va agradar el que va passar el diumenge, i possiblement jugant amb el sistema del Mora es treuràn mes punts a fora que a casa, però tinguem paciència.
De fet, personalment, aquesta temporada jo la veia a tercera després del 5-0 de Vil.lajoiosa i ja m'ho vull agafar tranquil.lament, i és que portem molts desenganys, per això, tinguem salut i pau i molta paciència per a tots.
Visca el Sabadell
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Deixem respirar aquest equip
« Respondre #1 el: 01 de Setembre de 2005, 18:01:03 pm »
es q la gent es pensa q per fer un presupost una mica mes arregladet (no oblideu q hi ha molts altres equips amb presupostos molt superiors al nostre i q fot anys q ho intenten fotentsela any rere any) i tenir dos jugadors de nom ja hem de pujar... tranquilitat q si no es fan les coses pas a pas no surten i pq aixo surti be ens hi hem dinvolucrar tots i aixo significa apoiar lequip a mort cada setmana!! penseu q de 80 en pujen 4...

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #2 el: 01 de Setembre de 2005, 18:04:54 pm »
No es tracta d'això fum, fum, fum. Tu creus que el Mora serviria per entrenar al Barça o Madrid?és un limitat i en aquest anys que no ha estat(afortunadament) al Sabadell ha rebut menys ofertes que el tècnic del Taxonera!Estem com sempre...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 01 de Setembre de 2005, 18:06:55 pm »
vaya tela... es q algun entrenador de segona b serviria per entrenar al barça o al madrid?? tot i q veient rijkaard i del bosque (guanyant champions i tot) ja no se q pensar xD... per mi mora es un dels millors tecnics q hi ha a la segona b

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #4 el: 01 de Setembre de 2005, 18:09:53 pm »
No es tracta d'això fum, fum, fum. Tu creus que el Mora serviria per entrenar al Barça o Madrid?és un limitat i en aquest anys que no ha estat(afortunadament) al Sabadell ha rebut menys ofertes que el tècnic del Taxonera!Estem com sempre...

al meu humil entendre qualsevol serveix per dirigir precissament el barça o el madrid, només necessita controlar el vestidor i deixar fer als líders. El problema és en equips on o bé no hi ha qualitat o bé es fa jugar als jugadors als llocs on no els hi toca o amb uns esquemes equivocats. Aquí és on es veu un bon entrenador.

i no discutiu més collons  :tongue3:

:beer :beer
Forero Més Catxondo

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #5 el: 01 de Setembre de 2005, 18:12:54 pm »
Tens raó Guti. Mora és el gran descobridor del futbol. Florentino, Laporta i Grazer dimissió per no fitxar-lo!va home va!Fins i tit l'Albert Tomás té en el seu palmares una Copa d'Europa!!!!!!!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 01 de Setembre de 2005, 18:14:35 pm »
si ome si... i tu el nou mesies del futbol!! aaaaamen

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #7 el: 01 de Setembre de 2005, 18:15:44 pm »
Tens raó Guti. Mora és el gran descobridor del futbol. Florentino, Laporta i Grazer dimissió per no fitxar-lo!va home va!Fins i tit l'Albert Tomás té en el seu palmares una Copa d'Europa!!!!!!!!!

tiu que jo del Mora no he dit ni piu  ;D parlava en general  ;)
Forero Més Catxondo

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8177
  • un camp de primera
Deixem treballar a tècnic i jugadors....
« Respondre #8 el: 01 de Setembre de 2005, 22:43:23 pm »

Veig molta, però que molta tensió entre l´afició i això acaba de començar.   A veure si ordenem les idees....

Està clar que per tot l´entorn ha sigut un estiu diferent, amb molt més orgull i il.lusió, basat en una plantilla molt més competitiva i contrastada (i que ho segueix éssent tant com fa una setmana).   A partir d´aquí es crea una llògica aspiració a l´ascens, que com és obvi, és una gran necessitat pels afeccionats i el club, i si cap, encara més pels que l´hem vist a Primera no una sinó dues vegades (i també pels que no l´han vist mai més amunt de Segona B, es clar).
En consonància en aquest sentiment, la Junta Directiva parla de que S´HA D´INTENTAR L´ASCENS no de S´HA D´ACONSEGUIR L´ASCENS AQUEST AIXI SIGUI COM SIGUI, perquè ja sabem que mai és fàcil quan pujen 4 equips de 80.

A partir d´aquí, jo observo que aquest Diumenge, l´ansietat va devorar els jugadors, per les ganes d´agradar i la frustació de no puguer-ho fer. Quant va arribar el gol d´Osasuna B, l´equip es va tractar sicològicament, i també l´afició, que tampoc va encoratjar suficient a l´equip. Aquesta situació s´ha de corregir com sigui.  Aquests jugadors saben jugar a futbol i jugaran a futbol. ara bé, no poden tenir constantment un "ganivet al coll", perquè llavors les coses no sortiran bé.

Em venen a la memòria, dos equips confeccionats a cop de talonari a Segona B.  Un d´ells és el nostre veí, que es va saber mantenir entre els 4 o 5 primers de la classificació, sense fer massa soroll ni partits massa brillants.  Va arribar al "play-off" com a "tapat" i allà va arrasar, aquest seria un exemple a seguir (per molt que ens pesi que sigui aquest equip).   El cas negatiu seria el del GIRONA (tot i que considero que la plantilla estava supervalorada), que no poder amb la presió en cap moment i es va anar ensorrant, amb el resultat final que tots sabem.  Aquest exemple s´ha d´evitar i s´evitarà.  Per això s´ha d´exigir a tècnic i jugadors, perquè són professionals i bastant cotitzats, però se´ls ha de deixar treballar sense angúnies ni dramatismes.

El primer terç de la Lliga hauria de basar-se en ensamblar l´equip, obtenir un equip base, començar a jugar a fútbol i obtenior algún boc resultats amb algún equip rellevant per l´afeccionat (Terrassa, Barça B, etc. ).  Tot això sense allunyar-nos massa de la zona "play-off".   A partir de mitja Lliga, ens hauríem d´anar afiançant a la zona "play-off" o a la zona limítrof a la de "play-off".  Però això tal com he dit, amb tranquilitat i pensant partit a partit.

El C.E.Sabadell quan ha pujat mai ha començat bé la Lliga. L´última vegada que va pujar a Primera, va empatar els 5 primers partits i va perdre el 6è. contra l´Elx a la Nova Creu Alta.   A l´últim partit, 20.000 persones al camp i tots a la Plaça Sant Roc.   Un precedent més proper el tenim en l´últim ascens de Tercera a Segona B; es va perdre el primer partit a Tortosa, per 3-2, amb forces errades defensives i sense que ningú ho esperés.  Després no es va poder guanyar cap dels tres primers partits a casa (derrota amb l´Europa i empats amb Cerdanyola de Mataró i Barcelona C).  Després va arribar una victòria balsàmica al camp del Júpiter 0-2.  A partir d´aquí, 23 jornades sense perdre i ascens final de categoria. En canvi a la temporada 82-83 vem començar guanyant al Palencia 5-0 i vem acabar baixant de categoria.
Evidentment, no es tracta de com es comença, sinó de com s´acaba.

Perquè no podria repetir-se aquest escenari ?  Simplement s´han de fer les coses ben fetes....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 02 de Setembre de 2005, 01:30:17 am »
Company Blanc-i-Blau, crec que el teu post s'hauria d'enmarcar i fer-lo de lectura obligada abans d'escriure i opinar sobre el tema.

:ok
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8177
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 02 de Setembre de 2005, 13:15:00 pm »

Doncs és qüestió de que el Webteam es mogui ràpidament....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: Deixem treballar a tècnic i jugadors....
« Respondre #11 el: 02 de Setembre de 2005, 13:59:30 pm »
     Perquè no podria repetir-se aquest escenari ?  Simplement s´han de fer les coses ben fetes....

Em sembla molt bé, però hi ha qui pensa que per fer les coses ben fetes cal cessar al Mora.
És només qüestió de temps.
Honor al Sabadell

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #12 el: 02 de Setembre de 2005, 14:17:28 pm »
Per que les coses funcionin be s'ha de cessar al MORA? :icon_exclaim: mira que hi ha gent tusuda! només portem 1 JORNADA!!!!!!! *******, voleu fer el favor de callar fins pasades 5 o 6?!!!!!!!!!! Esque el Mora va fer les coses horrorosament malament per dur-no a l'ultim play-off??? esque no en te ni idea pero va guanyar la copa federació??? doncs osti, per mi, pot continuar sense tenir ni idea...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #13 el: 02 de Setembre de 2005, 15:39:33 pm »
No crec que s'hagi d'eternitzar l'agraïment per fer-nos jugar un playoff (jugar un playoff però aviat sense opcions de pujar). Jo, sincerament no compto la copa federació com un exit de Mora perquè és una copa de suplents d'equips que no es classifiquen per la copa del rei i de clubs filials també amb suplents (només hem de fer una ullada als equips que han guanyat aquesta competició).

Tant tossut sóc jo com tú defensant el Mora. Tampoc és d'un partit, tornem a repetir el mateix, perquè ja va rebre moltes crítiques anys enrere i l'any passat potser era l'home que calia per coneixer el club, el sistema defensiu en un equip de zona baixa és el normal i "más vale malo conocido que bueno por conocer". I jo crec que aquí no han sigut prou hàbils en la directiva com per buscar un altre entrenador per aquesta temporada, però buenu encara així no em creia que podiem perdre el diumenge passat.
Honor al Sabadell

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 02 de Setembre de 2005, 15:45:28 pm »
Aqui si que tens algo de rao Grimber, pero si va ser capaç de salvar-nos l'any passat, es mereix una oportunitat més no? Com tu pendries tu si al lloc on treballes (que no tinc ni idea :laugh:) curresis molt més que els demes, l'empresa resurgis gracies a tu i et fesin fora? no gaire be imaginu...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #15 el: 02 de Setembre de 2005, 15:52:46 pm »
Aqui si que tens algo de rao Grimber, pero si va ser capaç de salvar-nos l'any passat, es mereix una oportunitat més no? Com tu pendries tu si al lloc on treballes (que no tinc ni idea :laugh:) curresis molt més que els demes, l'empresa resurgis gracies a tu i et fesin fora? no gaire be imaginu...

En aquest sentit estic d'acord i jo mateix era optimista fins el partit de Manresa (el de l'Escala vaig tenir paciència, el de Palafrugell no vaig anar, però el de Manresa ho vaig veure molt negre) i després van venir alguns desastres. Llavors sumant això més els records de la última temporada que va començar ell amb el nostre club, doncs n'estic bastant fart d'ell com a míster.
Honor al Sabadell

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 02 de Setembre de 2005, 15:55:39 pm »
Eren simples amistosos grimber, i el de diumenge una batacada com una altre... tinguem paciencia que es la mare de la ciencia... :wacky: ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #17 el: 02 de Setembre de 2005, 17:24:32 pm »
Realment, tampoc entenc aquesta mania de donar-li tan valor a la pretemporada, quan la pretemporada no te el més minim valor resultadista ni de joc. la pretemporada lunic valor q te es pq lentrenador vegi coses i provi coses. a mes a mes... lo de losasuna aquest diumenge tmpc es cap desastre... es un partit q es va jugar malament i q es va perdre... d'acord q saurien de guanyar tots els partits de casa per poder aspirar a algo pero... es q algu pensava guanyar-los tots? els 19? per mi lo de losasuna a sigut una excusa pq estallesin els anti-mora q hi ha per aqui... i jo defenso mora pq magrada com a entrenador... pero tinguis clar q si veies alguna cosa q no magrades tambe ho diria, igual q dic q va ser un error treure a medina del mig del camp... pero ben mirat... que mes podia fer? les decisions q pren un entrenador nomes les sap ell i tu dic per experiencia. a vegades dsd fora no sentenen decisions q quan estas a la banqueta et veus obligat a prendre. jo no dic ni mora si ni mora no: simplement dic: deixem treballar a l'EQUIP, que crec q ens pot donar moltes tardes de bon futbol.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #18 el: 02 de Setembre de 2005, 19:06:30 pm »

A tots els AntiMora
Qui haguessiu possat d´entrenador o qui posarieu? ( i no val posar en Julià Garcia).

binèfar

• Visitant
« Respondre #19 el: 02 de Setembre de 2005, 19:31:35 pm »
I tü què saps quines ofertes ha tingut?