Autor Tema: Quien es el pichichi del equipo?  (Llegit 3533 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
  • Gènere: Masculí
Re: Quien es el pichichi del equipo?
« Respondre #20 el: 05 de Setembre de 2005, 15:43:09 pm »
2º-En cuanto al facha ese...ahora no recuerdo el nombre(ese que propone borrar mis mensajes) pues decirle que yo digo lo ke pienso,no soy falso como él, que solo va dependiendo de donde sople el viento.
Tu i jo vam tenir un pike i no sé si ho diràs per mi, fins i tot crec recordar que vam acabar bé, però jo no recordo haver dit mai que borressin cap missatge de ningú i em sembla q no he ni contestat akest post. No sé, hauries d'aclarar per ki va això i si es per mi digues alguna cosa que sigui veritat almenys...
No no Birri aixo crec que ho diu per mi.....nomes et dire dos cosetes DelPiero....1. Apren a llegir maco...jo no he dit que et borrin els misatges, t'he dit que si aqui hi hagues una dictadura(cosa que tu afirmaves) els misatges que no agradessin els administradors tel's borrarien i llestos, axi que no posis a la meva boca coses que no he dit. I 2. crec que jo no t'he insultat o menyspreat aixi que potser et comportis com una persona, a mes tu a mi no em coneixes de res per dir si soc facha(crec que precisament soc tot el contrari, ja t'ho dic perque et fagis cinc centims)ni si soc un fals etc etc etc, i et torno a dir el mateix si no saps encaixar critiques sobre el que escrius i parlar com una persona,millor que deixis d'escriure al foro.
« Darrera modificació: 05 de Setembre de 2005, 18:40:23 pm per KrMaN »

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
  • Gènere: Masculí
Re: Quien es el pichichi del equipo?
« Respondre #21 el: 05 de Setembre de 2005, 16:54:44 pm »
kullons ``como esta el patio´´  :o ???
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!