Posto que o meu compañeiro de traballo e tamén arlequinado, nin o ex-compañeiro de banquiño nin o PIPO non o abriu aínda, fágoo eu! Hoxe empeza a andar o seu Depor.
Ás 20 horas empezou a presentación do equipo, cos 40 xogadores que ten en persoal e co obxectivo que desprendido da pre-tempada que empezará a Vilalba, Miguel Ángel Lotina quere quedarse con só 25 ao persoal.
O adestrador situou os obxectivos da tempada (informacións de TVG), chegar a superar a Intertoto, chegar lonxe á UEFA e recuperar protagonismo á liga (esqueceuse a Copa, paréceme).
Tamén han remarcado que o lateral esquerdo Filipe Luís non poderá disputar a Intertoto, posto que está seleccionado coa selección sub-23 de Brasil nos Xogos Olímpicos de Pequei.
Por certo, o rival do Depor ao intertoto sairá da eliminatoria:
Renova Skopje - Bnei Sakhnin, o 06/07 en terras macedonias e o retorno o 12/07 en Israel. Os árbitros da ida, serán suecos.
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___
Ja que el meu company de feina i també arlequinat, ni l'ex-company de banqueta ni el PIPO no l'ha obert encara, ho faig jo! Avui comença a caminar el seu Depor.
A les 20 hores ha començat la presentació de l'equip, amb els 40 jugadors que té en plantilla i amb l'objectiu que desprès de la pretemporada que començarà a Vilalba, Miguel Ángel Lotina vol quedar-se amb només 25 a la plantilla.
L'entrenador ha situat els objectius de la temporada (informacions de TVG), arribar a superar la Intertoto, arribar lluny a la UEFA i recuperar protagonisme a la lliga (s'ha descuidat la Copa, em sembla).
També han remarcat que el lateral esquerrà Filipe Luis no podrà disputar la Intertoto, ja que està seleccionat amb la selecció sub-23 de Brasil en els Jocs Olímpics de Pequí.
Per cert, el rival del Depor a l'intertoto sortirà de l'eliminatòria:
Renova Skopje - Bnei Sakhnin, el 06/07 en terres macedòniques i la tornada el 12/07 a Israel. Els àrbitres de l'anada, son suecs.