Autor Tema: RC DEPORTIVO A CORUÑA 2008-09.  (Llegit 16191 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: RC DEPORTIVO A CORUÑA 2008-09.
« Respondre #20 el: 19 de Juliol de 2008, 16:28:49 pm »
El partido que juega el Deportivo a las 19:00 lo daran en diferido luego en la Sexta a las 21:45 de la copa Intertoto yo no lo escuchare me esperare a que lo den en la Sexta pero ya lo podrian a ver dado en directo si fuese sido el Barça o el Madrid seguro que lo dan en directo a por ellos Forza Depor  :anims :anims :anims

Eso estaba ahora buscando, es q ni por Rojadirecta lo dan eh! q estrés!

Alineaciones
Bnei Sajknin: Abed Rabbah, Paty Yeye Lenkebe, Hamad Ganayem, Bassam Ghanayim; Ali Osman, Mosa Sha'ban; Alaa Abu Saleh, Yaniv Luzon, Haim Banoon; y Hilal Klaila

Deportivo: Fabricio; Manuel Pablo, Piscu, Lopo, Juanan, Filipe Luis; Lafita, Sergio, Juan Rodríguez, Valerón; y Riki

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 19 de Juliol de 2008, 17:52:02 pm »
Els últims dies l'equip israelita ha fitxat a:

-Bernard Bortey GHANA, Migcampista.
-Nsumbu Mazuwa CONGO, Migcampista.
-Kweku Essien GHANA, Migcampista.

I ha renovat a:
-Paty Yeye Lenkebe CONGO, Defensa.

I aquí teniu la roda de premsa de Lotina:

http://www.abna-sakhnin.com/video/showhvideo.ASP?aid=531

Senyors, comença la temporada, i van a per totes, resultat final:   1-2 a favor de l'equip gallec. Primer gol de Lafita a pase de Valerón (minut 54), i el segon Riki a pase de Lafita (minut 58). El gol israelita ha sigut al minut 60.
« Darrera modificació: 19 de Juliol de 2008, 21:57:50 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #22 el: 19 de Juliol de 2008, 23:03:50 pm »
Bney 1 - 2 Depor  ( gols de Lafita i Riki pel Depor)

Sembla ser q amb aquest resultat ja estaríem virtualment classificats per a la Copa de la Uefa   :cheer :cheer

Ara a veure si no hi ha sorpreses en el partit de tornada. :ok

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #23 el: 20 de Juliol de 2008, 00:22:38 am »
visto lo visto, en Riazor menos de cinco no, el Deportivo sin forzar la máquina a penas, le mete a este equipo no menos de cinco goles.

:beer2

PD Valerón vuelve por donde solia, todo un campeón.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #24 el: 20 de Juliol de 2008, 13:14:28 pm »
Gran resultado el de ayer ... y casi mejor que el resultado es que estamos recuperando al gran Valeron !!  :reverencia2 :reverencia2 el resum del partit aqui --> http://www.youtube.com/watch?v=4lb5Rkl3Ymc
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #25 el: 26 de Juliol de 2008, 23:39:55 pm »
El depor es fica en la UEFA després de guanyar 1-0 al Bnei Sakhnin amb gol de Valerón :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #26 el: 27 de Juliol de 2008, 00:26:41 am »
Una gran alegria que Valeron s'hagi retrobat amb el gol en un dia tan especial com avui :ok, encara q sembli mentida, el Depor jugarà la Uefa! :balla.
Lluny està aquest equip d'assemblar-se al que va remontar el 0-3 amb el PSG a la lligueta de Champions o bé l'equip q va remontar contra el Milan el 4-1, pero bueno, em conformo en que l'equip pugui arrivar el màxim de lluny possible de la Uefa hi ha la lliga faci un paper més o menys digne i pugui quedar entre els 8-10 primers.

GRAN VALERON!!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #27 el: 27 de Juliol de 2008, 11:06:23 am »
Una gran alegria que Valeron s'hagi retrobat amb el gol en un dia tan especial com avui :ok, encara q sembli mentida, el Depor jugarà la Uefa! :balla.
Lluny està aquest equip d'assemblar-se al que va remontar el 0-3 amb el PSG a la lligueta de Champions o bé l'equip q va remontar contra el Milan el 4-1, pero bueno, em conformo en que l'equip pugui arrivar el màxim de lluny possible de la Uefa hi ha la lliga faci un paper més o menys digne i pugui quedar entre els 8-10 primers.

GRAN VALERON!!!!

Ferni, encara ha de fer la ronda prèvia de UEFA ;) I aquesta prèvia no és com la de Champions: aquí pot tocar un equip que sigui un os dur.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #28 el: 27 de Juliol de 2008, 12:59:55 pm »
Valeroooon Valeroooon VA-LE-RON !!  :reverencia2 :reverencia2 Esperem superar la previa i despres a intentar arribar lo mes lluny possible ! :ok
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #29 el: 27 de Juliol de 2008, 14:06:22 pm »
No esteu exageradament euforics? nomes pregunto, eh??

Es que avui he vist el resum per la tele, i la veritat, jugant a casa, contra un equipet isrealia, i quedar nomes 1 a 0 ho trobo molt justet, no?

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #30 el: 27 de Juliol de 2008, 14:28:15 pm »
Home tampoc estem tan euforics xD jo si estic euforic es perque el Rey Don Juan Carlos Valeron pogui tornar a ser el que era, per lo demes nomes diem que aviam si podem arribar lluny a la UEFA, pero primer s'ha de passar la previa, ja veurem qui ens toca.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 27 de Juliol de 2008, 14:35:33 pm »
Home, veient que el sorteig es farà amb caps de sèrie per coeficient, no crec que hi hagin problemes per passar a la fase de grups.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #32 el: 27 de Juliol de 2008, 15:04:14 pm »
No esteu exageradament euforics? nomes pregunto, eh??

Es que avui he vist el resum per la tele, i la veritat, jugant a casa, contra un equipet isrealia, i quedar nomes 1 a 0 ho trobo molt justet, no?

Sbd Power sóm molt concients tots del nivell actual del Deportivo de la Coruña.
I simplement el fet de poder accedir a aquesta fase previa de la Uefa considero que ja és per a estar contents.
Pensar que al desembre passat erem equip amb molts números de baixar de categoria i veure q 7 messos dsp tornarem a jugar a 1ª i tornem a jugar competició europea, d moment la previa sí, pero que ja és competició europea, a mi ja em fa ser feliç.

Q et penses q no ho se que l'aventura de la Uefa pot acabar en qualsevol moment? Ja se k ni molt menys partim en el grup de favorits però mira, si s'aconsegueix passar la ronda previa i posteriorment passem la 1ª ronda doncs ja estaríem ficats a la lligueta fins al desembre, d moment ja tindríem alguna distracció més q la lliga fins al desembre, si llavors s'accedís a 16ens de final doncs ja seria un èxit. :balla :balla

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #33 el: 01 de Agost de 2008, 13:21:06 pm »
Ens ha tocat el Hadjuk Split a la previa de la UEFA, justament era l'unic equip dels que ens podia tocar que volia evitar  :paret  ja veurem com va pero segur que ens ho posaran molt dificil.

Ahir vem guanyar el 1er partit de la Gira Venezolana : Minerven 0 Depor 1 Gol de Bodipo .

Deportivo de La Coruña: Aranzubía; Lauren, Rochela, Juanan (m.62, Piscu),Zé Castro; Andrés Guardado; De Guzmán (m.74, Antonio Tomás), Verdú, Cristian;Mista (m.68, Pablo Álvarez) y Omar Bravo (m.68, Bodipo).
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat MICHAEL SCOFIELD

• Juvenil
  • Missatges: 588
« Respondre #34 el: 01 de Agost de 2008, 13:23:30 pm »
En la segunda ronda de la Uefa nos ha tocado el Hadjuk Split partido de ida el 14 de agosto en Riazor y el de vuelta el dia 28 de agosto no me he gustado mucho el sorteo pero el depor es muy superior al equipo croata espero que en la ida ganemos 3 o 4 a 0 para reservar a los titulares contra el Madrid el domingo FORZA DEPOR :anims :anims :anims
EN 1ª SABADELL, EN 2ª SABADELL, EN 3ª SABADELL HASTA LA MUERTE SABADELL

¡VISCA EL SABADELL!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #35 el: 01 de Agost de 2008, 21:30:18 pm »
Hauria preferit algun altre equip i tornada a casa si era possible pero que sincerament si no eliminem al Hadjut Split més val que ens ho fem mirar.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 01 de Agost de 2008, 21:32:08 pm »
Doncs Ferni, tampoc son un equip facilet, i menys a casa seva. Us deixo la seva web:

http://www.hnkhajduk.hr/

De pas us deixo la web de les Cheerleaders oficials de l'equip...

http://www.spalatine.noadance.hr/    :clap2

Tinc per cert, el cunyat croat d'un amic meu, que deu estar boig amb l'emparellament. El sentiment en persona:

http://groups.msn.com/uodjdofvnlbrui5j0jkh5lhj21/elsnostresseguidors.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=122
« Darrera modificació: 01 de Agost de 2008, 21:48:13 pm per birrero »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 01 de Agost de 2008, 21:47:20 pm »
Doncs Ferni, tampoc son un equip facilet, i menys a casa seva. Us deixo la seva web:

http://www.hnkhajduk.hr/

No dic q sigui fàcil pero si vols jugar competició europea està clar que s'han de guanyar equips d'aquest nivell.
Diferent seria q a la primera de canvi ens toqués un Everton o Manchester City pero que un equip croat, per molt nom q tingui a quedat quart a la lliga regular, osigui q tmp ens estem enfrontant al millor equip de Croacia precisament.
Continuo dient que si en una previa no guanyem al quart de Croacia m'és val que ens quedem jugant només la lliga.
Pero bueno no cal seguir parlant ja que ens portarem la eliminatoria sentenciada de Riazor  :xin-xin

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #38 el: 03 de Agost de 2008, 00:12:57 am »
Coloccini traspasado al Newcastle por 12 millones de euros. Buen traspaso en lo económico, malo en lo deportivo. Como dijo Lotina, una auténtica "p****a".
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #39 el: 03 de Agost de 2008, 23:14:26 pm »
En 15 minuts juga el depor contra el maritimo de funchal, en principi es podra veure per aqui -- > http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r8448.swf?channel=narkitu_internacional

Hem guanyat 2-0, Gols de Riki i Juan Rodriguez  :ok
« Darrera modificació: 04 de Agost de 2008, 01:51:05 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -