Jos primero espera un tiempo antes de valorar k en caliente la verdad esk no es la mejor forma de dar la opinion.
Jo em quedo amb la primera part, k era de clar domini nostre, vem perdonar tres ocacions molt bones, i sobre tot una de cañadas sol davant el porter k per 1 cm k no entra la pilota, si no es va marcar a la primera part es per mala sort pk el peralta no va fer res ni en la primera part ni en la segona part, solament va fer dos xuts a porta en tot el partit, la clau del partit la expulsió de Gallo k se les tenia amb els defenses, el millor del partit fins al moment, la veritat jo li dono la culpa al Gallo per no saber contenir-se, però l'arbit no va estar a la altura ja k es mostrava pasiu davant les entrades anteriors dels defenses del peralta alguna per darrera k això es vermella.
La segona part amb un home menys, la veritat esk el mora no va ser prou valent a treure l'orife i deixar un mig camp amb tres jugadors, i a sobre va treure l'Ivan i Madrigal, els k portaben més perill a la segona part, i l'Orife a la banda escalfant, suposo k pretenia sortit al contraatac però no li va sortir be ja k el peralta en el seu camp, jugaba tmb al contraatac i ningu volia la pilota, el peralta no donaba cap bon pase i nosaltres la perdiem amb dos pasades, molt dolenta la segona part, amb tot això el millor va ser en Marc k per la banda feia el k volia, però es kedaba sól i ningu hi habia per fer el pase de la mort, Orife va sortir al final però no va fer res.
En resum el Peralta no mereixie guanyar, no va fer res, i el Sabadell amb el joc de la primera part es va fer merits per marcar algun gol, però a la segona part i amb un home menys el joc dels jugadors va ser bo en defensa però en atac va ser anecdotic ja k no hi habia cap davanter després dels cambis k va fer en mora, fins k va entrar Orife k no li va donar temps a fer res.
P.D. La actuació del trio arbitral molt dolenta, no van estar a la altura, sobre tot un linier k mare meva k dolent era, sort del Ramon k si no...
Salu2