Autor Tema: managers  (Llegit 8084 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: managers
« Respondre #20 el: 06 de Novembre de 2007, 14:01:53 pm »
Aixo de la barra k dius si k es una mica rallada, el k nose si hi ha la possibilitat de k no vagin sortint els resultats k no t'interesan i k nomes sortint els del teu grup i en les competicions k jugues (copa del rei de moment si tens el sabadell xD)

Fitxar com a segon entrenador....como k no xD aixo si, si fas bones temporades al final t'acaben fent ofertes de seleccions, k pots compaginar amb l'ekip k portes, aixo si, estaras encara mes entretingut xDDD I si vols fitxar per un altre ekip, tot depen, si has fet un bon paper t'arribaran ofertes, de lo contrari doncs ja se sap xD Encara k a les males et retires com a maneger i creas un altre i agafes l'ekip k vols, pero perdras tota reputació k tenies logicament.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #21 el: 11 de Novembre de 2007, 13:48:50 pm »
Algú té el FIFA MANAGER' 08 ?? A mi mai m'han agradat els jocs arcade de EA SPORTS, però haig de reconèixer que està molt currat i és un gran joc! Us recomanu que li feu un cop d'ull...
The pride of Catalunya

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #22 el: 16 de Novembre de 2007, 15:01:04 pm »
Jo el tinc baixat pero encara no he mirat com s'instal.la, i és que just li estic agafant l'emoció al football maanger, 16 jornada vaig 8 quan a la directiva li havia dit que l'objectiu era permanencia. Estan contents amb mi, i tot i que el partit nomes es vegin xapes estic comencen a veure què fer i què dir.li els jugadors perquè més o menys compleixin...

Un consell, pero no ser perque, des de que els i donc dilluns i dimarts festa d'entranament les coses van molt millor!!

I això que nomes puc fitxar jugadors sense contracta
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #23 el: 19 de Novembre de 2007, 01:15:22 am »
Jo el tinc baixat pero encara no he mirat com s'instal.la, i és que just li estic agafant l'emoció al football maanger, 16 jornada vaig 8 quan a la directiva li havia dit que l'objectiu era permanencia. Estan contents amb mi, i tot i que el partit nomes es vegin xapes estic comencen a veure què fer i què dir.li els jugadors perquè més o menys compleixin...

Un consell, pero no ser perque, des de que els i donc dilluns i dimarts festa d'entranament les coses van molt millor!!

y esque fichar jugadores sin contrato es lo mejor y mas economico... y no solo a nivel de 2b o 2a ;)

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #24 el: 19 de Novembre de 2007, 02:39:28 am »

y esque fichar jugadores sin contrato es lo mejor y mas economico... y no solo a nivel de 2b o 2a ;)

no si tu jabo pa soltar pasta....xDDDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #25 el: 25 de Novembre de 2007, 16:03:16 pm »
Yeh companys!!!!!
com va tot!

Estava segur de que en parlarieu sobre aquest mega joc que em va tindre tant viciat la temporada passada, Football Manager ara es el millor joc manager que hi ha al mercat deixant enrrere al FIFA Manager, potser al FM els hi falta alguna coseta, com per exemple el que es feia amb TCM de crear el teu propi estadi, detall per detall del teu coliseum.
Bé jo ara m'el estic descarregant el FM08 i de ben segur que portaré al CE Sabadell al camí de la gloria.

Per cert.... entreu a : www.fmsite.com trobareu molts detalls del joc, com els escuts de 2ªB, tercera, equipaciones reals, skins, etc. etc.

Jo també proposo fer una cosa; fer una lliga entre nosaltres!?!?

Salut! ens veiem l'any que bé a 2ªB!!!
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #26 el: 27 de Novembre de 2007, 14:07:00 pm »
No es mala idea hacer una liga online entre nosotros y ahora k se acercan las vaciones de navidad... aunk habria k poner un horario fijo (en la medida de lo posible), k todos tengamos la misma version (la 8.0.1), a poder ser todos piyar 1 ekipo de primera division (madrid y barça prohibidos xD), y el resto ya se hablaria por msn. Eso si, el valencia keda reservado para mi xDDD

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #27 el: 27 de Novembre de 2007, 14:40:33 pm »
No es mala idea hacer una liga online entre nosotros y ahora k se acercan las vaciones de navidad... aunk habria k poner un horario fijo (en la medida de lo posible), k todos tengamos la misma version (la 8.0.1), a poder ser todos piyar 1 ekipo de primera division (madrid y barça prohibidos xD), y el resto ya se hablaria por msn. Eso si, el valencia keda reservado para mi xDDD
y el atletico para mi xD