Bona nit, company Sabadell.
Et comentaré la meva opinió per a cada un d´aquests supòsits possibles que em plantejes;
47 punts; Jo crec que amb aquesta puntuació estem completament salvats, sense fixar-nos en ningú mes.
46 punts; Considero que salvem el descens directe amb tota seguretat i en quant a la plaça de promoció, dependrà de amb qui estiguem emparellats en els empats de punts que es poden originar. Si estem dintre d´una "pomada" on hi estiguin ficats Alcoià o Osasuna B, tenim forces possibilitas de promocionar. Si per al contrari, la igualtat és amb Benidorm i Girona, o inclús Novelda, lo més probable és que eludim també la promoció. Els partits amb Huesca i Gramanet serviran també per a fixar posicions i decantar possibles empats;
45 punts; Crec que serà una plaça de promoció amb bastanta probabilitat. Podriem eludir directament la promoció, segons un anàlisi llògic, si dintre d´aquests punts hi hagués els 3 de la Gramanet i a la vegada l´hi guanyéssim el "goal-average" i a més a més, no perdéssim a Huesca. En quant al descens directe, penso que hi hauria alguna possibilitat, però bastant poques i condicionades a obtenir mals resultats amb els rivals directes que queden per jugar.
Dona´t compte del salt que hem donat amb una sola victòria. Si n´aconseguim quatre d´aquí al final, cap problema en absolut....
Vull ser optimista i apostaré per 48 punts al final.
De tota manera, d´aquí a uns 15 dies, igual faig un escrit a Diari Sabadell sobre aquest tema, a partir de la situació del moment.
Una salutació i gràcies pel teu interès....