Autor Tema: DIEGO TORRES [00-01]  (Llegit 43740 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2359
  • Gènere: Masculí
DIEGO TORRES [00-01]
« el: 28 de Novembre de 2005, 23:53:46 pm »
crec que no es mal moment perque torni. En el nástic no està jugant. Sempre juga Bolo i a sobre en el nástic acaba de debutar un davanter nigeria.
Diego Torres i juanma Cruz, vaja fitxatges de hivern serien

Nom: Diego Torres Rodríguez
Data de naixement:   19/09/1978
Lloc de naixement: Valladolid

Historial:
1998/99 Extremadura CF, Primera
1999/00 Ontinyent, Segona B
              Llevant, Segona A
2000/01 CE Sabadell, Segona B
2001/02 Llevant, Segona A
2002/03 Ciutat de Múrcia, Segona B
              Novelda, Segona B
2003/04 Nàstic, Segona B
2004/05 Nàstic, Segona A
2005/06 Nàstic, Segona A
2006/07 Rayo Vallecano, Segona B
2007/08 Rayo Vallecano, Segona B
              UD Salamanca, Segona A
2008/09 CF Badalona, Segona B
2009/10 CF Badalona, Segona B
2010/11 Barakaldo, Segona B
2011/12 CF Badajoz, Segona B
2012/13 UCAM Múrcia, Segona B
2013/14 Cultural Leonesa, Segona B
2014/15 CD Palencia Balompié, Tercera
2015/16 CD Palencia Balompié, Tercera
« Darrera modificació: 18 de Agost de 2015, 09:21:19 am per X-Men Aigua »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: DIEGO TORRES
« Respondre #1 el: 29 de Novembre de 2005, 03:36:18 am »
que deu i la directiva te escoltin nanu seria gloriossss!!!!!  :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 29 de Novembre de 2005, 09:23:56 am »
desde q va marxar l'any del playoff, tots els estius i tots els hiverns surt el seu nom cm a posible fitxatge ... jo he vist q va jugant, els seus minutets i no crec q deixi un Segona A per un Segona B quan, segurament, tingui ofertes superiors.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #3 el: 29 de Novembre de 2005, 09:50:07 am »
Pel que sembla les relacions amb l´entrenador no són especialment bones ( diguem que li té una mica de mania), i mai l´ha tingut com a primera opció. Ara d´aquí que vulgui baixar de categoria i potser cobrar menys...

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #4 el: 29 de Novembre de 2005, 11:19:22 am »
jo només dic que ara sembla que hi ha una opurtunitat perque ho té molt difícil per jugar perque té 2 per devant seu. Ha jugat poc aquesta temporada i aqui sap que estarà bé i aquest si que ens asegura gols

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 29 de Novembre de 2005, 22:18:27 pm »
com ens agrada somiar, seria magnific que tornés :clap :clap :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8230
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 29 de Novembre de 2005, 23:03:01 pm »

Tant de bo, però aquest si que el veig DIFICIL, DIFICIL, DIFICIL
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 29 de Novembre de 2005, 23:12:44 pm »
Doncs jo NO el fitxaria per mercenari.
Ja sé que em direu que avui dia tot és de cara als bitllets, no hi sentiments......... tot el que vulgueu.
Però a mi un jugador que aquí es va donar a conèixer, que ningú abans se li havia passat pel cap fitxar-lo, i fa uns hiverns ja ens va dir que no; que el motivaba més anar a un equip, el Novelda en zona gairebé de descens -nosaltres molt millor tampoc estavem, també s'ha de dir- perque li oferien més; no molt més. S'havia quedat sense equip, perque llavors el Ciudad de Murcia a 2a B li va donar la baixa al mercat d'hivern. Després d'anar-li molt al darrera no ens va donar ni la hora. Jo NO el fitxaria. I d'aquests casos n'hi ha uns quants, recentment l'Amantegui. Un altre mercenari, qui NINGU coneixia, era suplent de la Cultural Leonesa i aquí també va sortir a la llum.
Crec que els colors que t'han fet donar un salt qualitatiu es mereixen un respecte que la majoria de jugadors no tenen.  :ko
I si em pregunteu jo que faria  :icon_question: Doncs evaluant i sopesant tot; per menys aniria al club que tan bé m'ha tractat i m'ha donat la opció de fer-me un nom. Evidentment, si hi hagués una diferència econòmica ABISMAL -k pocs cops passa a 2a B- doncs llavors ja seria diferent.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #8 el: 30 de Novembre de 2005, 13:27:04 pm »
Dejemos d soñar Diego Torres tendra una fixa considerable y no creo k la directiva despues d reforzar al ekipo con Juanma Cruz , kiera o pueda gastarse mas dinero viendo el resultado k hasta ahora le han dado los "Galacticos":Encuanto a como dice Mutio , pregunto¿ke jugador no es mercenario? , como todo profesional busca un ekipo donde le pagen mas.Y no es por escusarlo pero Diego Torres a demostrado su simpatia por nuestro club , o es k os pensais k Juanma Cruz a venido cobrando 2 duros... :-\ :scut

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #9 el: 30 de Novembre de 2005, 14:51:44 pm »
fa tres anys es va oferir al sabadell i els germans cano no el van voler  >:( el diego torres encara te amics a sabadell i a vegades be a veure algun partit, ell esta encantat amb la ciutat el club i l´afició segur que si pot venir aqui algun dia ho fará(jo no dic que sigui ara)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #10 el: 30 de Novembre de 2005, 14:54:30 pm »
Jo estic amb en Mutio, no crec k un jugador k no sent els colors del seu equip pugui rendir al 100%, akest jugador es motiva per la olor..., la olor dels billets.

salu2 ;)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 30 de Novembre de 2005, 16:16:47 pm »
Jo l'he vist alguns cops pel camp veient alguns partits, aixi que aixo de que no s'enrecorda del club... No se. I a més, no vau escoltar al a directiva? Van dir que no es fixaria a ningu mes (el cas juanma es especial, ja que si no hagues estat per la baixa del Genis i el fitxatge forçar del Desserne, no crec que l'haguessim fitxat per culpa del tema de les fitxes sub-23  :( )
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2413
« Respondre #12 el: 30 de Novembre de 2005, 17:02:20 pm »
El fet de que un jugador prefereixi un equip a un altre encara que sigui perque li ofereixin 250 € al mes més és molt humà i ho hem d'entendre. Jo crec que Diego Torres té un bon record del Sabadell i el fet de que per motius econòmics hagi preferit altres equips al Sabadell no vol dir que sigui un mercenari. De fet molts dels jugadors actuals que són avui al Sabadell i que la gent creu que estimen els colors per la seva entrega, són simplement jugadors que es troven a gust a Sabadell i han asolit un gran nivell de fútbol. Però això no vol dir que si fitxen per un equip de superior categoria i per qualsevol motiu la roda els hi gira i tornen a estar a baix, el Sabadell pugui tenir assegurada la tornada sense necessitat d'igualar la millor oferta que aquest jugador pugui tenir. Podeu pensar en l'exemple del Juanma Cruz per contradir-me però es que aquest jugador ara mateix no cobra al Lleida i per tant, prefereix tenir assegurada la mensualitat (i no una mala mensualitat precissament), encara que sigui a un equip d'inferior categoria...
No caiguem en l'error de pensar que el jugador que més petoneja l'escut quan marca un gol, el que marca 15 gols per temporada o el que més ho diu per la radio, és el que més estima el club. Igualment no caiguem en l'error de que aquell que no ve per segona ocasió perque li ofereixen més a un altre equip és un mercenari. Es guanya la vida com pot.
« Darrera modificació: 30 de Novembre de 2005, 17:16:13 pm per J.R.G. »

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #13 el: 30 de Novembre de 2005, 17:23:45 pm »
Doncs jo NO el fitxaria per mercenari.
Ja sé que em direu que avui dia tot és de cara als bitllets, no hi sentiments......... tot el que vulgueu.

Pienso que un club como el Sabadell debería estar fuera de personalismos y rencores, no deberíamos mirar el historial de lo que pasó con cada jugador que marchó pq eran otras directivas y otros tiempos.
El Villarreal a día de hoy es el espejo en el que nos miramos todos los equipos "pequeños" y me gustaría a mi saber cuantos de sus jugadores sienten esos colores a muerte, lo que no quiere decir que no sean grandes profesionales.  Un jugador profesional se dejará la piel en el campo aunque juegue con el Ponferradina, por decir algun equipo. Es decir, necesitamos profesionales por encima de todo. Me es indiferente el motivo por el que marchó o por el que vino, si es profesional y sabemos que va a rendir en el club ¿porque no ficharlo?
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat MUTIO

• Moderador
  • President
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 30 de Novembre de 2005, 17:34:10 pm »
Bé, això que dius del Villarreal no és així.
Allà hi ha un sr. Roig, que posa i MOLTA pasta; molta més del que et pots imaginar i molta més que equips grans de la 1a divisió. PEr tan, aquest no és l'exemple a seguir, més que res perque de calers pocs. El Villarreal és un equip que s'ha anat fent gran per la gran inversió que ha fet UNA persona, i que per una població de 10.000 habitants, és increïble.
D'altra banda, quan un jugador el defineixo com a mercenari, vull dir que s'hauria de tenir una mica més de memòria - per part de jugadors-, i saber quin és el el club que t'ha obert les portes al futbol, i quin club t'ha DONAT LA OPORTUNITAT perque demostris la teva vàlua. Cosa que la majoria no tenen en compte i em sembla trist.
A la 1a divisió, poden haber-hi diferencies abismals de pasta, a la 2a B, no tan i d'això és el que em queixo. Que per pocs diners, prefereixis marxar a un equip que no coneixes.

www.miequipo.es

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #15 el: 30 de Novembre de 2005, 17:42:18 pm »
si pujem a segona m´es igual si sent els colors més o menys. Si té qualitat la ha de cobrar i va a ón li paguen més. Perque ha de sentir més per el Sabadell que un altre club. Quan nosaltres ja no necesitem a un jugador també el fotem fora sense miraments. És una relació comercial i ja està i si per això hem de deixar de fitxar a un gran jugador que ens pot conduir a segona, doncs... Tampoc ens ha insultat mai i sempre ha parlat bé del Sabadell. Que més vols... que siguem el club de la seva vida i només existís el Sabadell per ell. Desperta que això ja no pasa desde fa molts anys i menys si no és de la ciutat.
Per fitxar a un paquet que estimi al club ja em poden fitxar a mi que jugaria pagant i tot. Clar que llavors segur que baixem

Desconnectat MUTIO

• Moderador
  • President
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 30 de Novembre de 2005, 17:44:17 pm »
Bé, doncs et recordo que fa uns anyets es va estar a punt de fitxar al millor jugador de la 2a B, Javi Garcia i aquest forum era una bomba en contra del seu possible fitxatge........... titllat de mercenari.

www.miequipo.es

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #17 el: 30 de Novembre de 2005, 18:21:25 pm »
Bé, doncs et recordo que fa uns anyets es va estar a punt de fitxar al millor jugador de la 2a B, Javi Garcia i aquest forum era una bomba en contra del seu possible fitxatge........... titllat de mercenari.

¿Para ti era el mejor jugador de 2ª B? Si creo que acabó jugando en el Blanes en regional. Jugó en primera pero de profesional, Javi García nada, no tiene ni punto de comparación con Diego Torres.
Estoy de acuerdo en que económicamente no se puede comparar el Sabadell con el Villarreal, pero en 2ª B también hay jugadores profesionales que se dejan cada semana la piel en el campo por la camiseta que defienden. En la comparación sólo quería sacar la conclusión de que con jugadores profesionales (da igual si sienten los colores o no, o si se fueron por motivos x) es más fácil que un equipo esté arriba y Diego Torres para mí es un gran profesional.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #18 el: 30 de Novembre de 2005, 18:30:36 pm »
javi Garcia j estava acabat. Diego Torres molt més jove i molt més bó. Encara amb molt futbol per endavant no com el Javi Garcia que ja ho va veure que no donaria el nivell de 2B i s´en va anar a regional

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #19 el: 30 de Novembre de 2005, 18:52:55 pm »
No ens ekivokem! El javi garcia va fitxar pel blanes que li va oferir 2 o 3 anys de contracte i un treball fixe! Li mig asseguraven el futur i el blanes va fer un ekip molt bó eh?