Autor Tema: els possibles rivals de la propera temporada  (Llegit 15880 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
  • Gènere: Masculí
Re: els possibles rivals de la propera temporada
« Respondre #80 el: 17 de Juny de 2008, 17:18:37 pm »
Tant de temps necessiten ??
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #81 el: 17 de Juny de 2008, 17:34:11 pm »
Tant de temps necessiten ??

El dia 25 es reuneix la comissió que proposa un enquadrament i a mitjan juliol ho decideix la 'Cort Superior'... mai, però, s'ha rectificat la proposta que ha fet la comissió encarregada.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #82 el: 17 de Juny de 2008, 20:00:25 pm »
Acabo de consultar com va el tema descensos administratius i substitucions d'equips. En cas de descens per impagament, i que cap equip adquireixi la plaça pagant les deutes pendents de l'equip en qüestió, l'equip que el reemplaça és el millor classificat de la categoria inferior (i de la mateixa territorial), mai cap equip que baixi esportivament salvarà la categoria.

Per exemple l'Oriola, si l'obliguen a baixar administrativament, no és la Vila Joiosa qui jugaria a 2a B, sinó La Nucia com a tercer classificat del GRUP VI de 3a Divisió.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #83 el: 17 de Juny de 2008, 20:04:41 pm »
Acabo de consultar com va el tema descensos administratius i substitucions d'equips. En cas de descens per impagament, i que cap equip adquireixi la plaça pagant les deutes pendents de l'equip en qüestió, l'equip que el reemplaça és el millor classificat de la categoria inferior (i de la mateixa territorial), mai cap equip que baixi esportivament salvarà la categoria.

Per exemple l'Oriola, si l'obliguen a baixar administrativament, no és la Vila Joiosa qui jugaria a 2a B, sinó La Nucia com a tercer classificat del GRUP VI de 3a Divisió.

ja seria gros el tema,la nucia ja va pujar l'any passat per el mateix motiu a tercera divisio..serien dos anys pujant de categoria als despatxos

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #84 el: 17 de Juny de 2008, 20:06:35 pm »

ja seria gros el tema,la nucia ja va pujar l'any passat per el mateix motiu a tercera divisio..serien dos anys pujant de categoria als despatxos

Aixo mateix anava a dir jo... ja ho he dit a l'altre post... tindria nassos la cosa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #85 el: 17 de Juny de 2008, 20:11:39 pm »

Aixo mateix anava a dir jo... ja ho he dit a l'altre post... tindria nassos la cosa...

ostres si acabo de veure la teva resposta a l'altre post,personalment trobaria mes just la salvacio de la vila que no que pujes la nucia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #86 el: 17 de Juny de 2008, 20:15:42 pm »
I vigilem amb La Nucia... li diuen Zaplana's Team.  :ejem

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #87 el: 17 de Juny de 2008, 20:18:42 pm »
I vigilem amb La Nucia... li diuen Zaplana's Team.  :ejem

ostres aixo ja son paraules majors zaplana's team  :icon_mrgreen:...existeix un acebes team? l'avila?  ;D ;D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #88 el: 17 de Juny de 2008, 20:23:51 pm »
La Nucia és una petita població Alacantina, vora de Benidorm. I saps que hi ha allà? Terra Mítica. Paguen la majoria d'impostos a La Nucia, ja que ocupen terres d'aquell municipi.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #89 el: 17 de Juny de 2008, 21:22:58 pm »
La Nucia és una petita població Alacantina, vora de Benidorm. I saps que hi ha allà? Terra Mítica. Paguen la majoria d'impostos a La Nucia, ja que ocupen terres d'aquell municipi.

doncs diria que vaig llegir fa poc que terra mitica havia venut parts dels seus terrenys.per paliar unes perdues economiques grandissimes

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #90 el: 17 de Juny de 2008, 22:34:55 pm »
Doncs jo a priori preferiria jugar amb equips de navarra, la rioja, vascos...... MOLT abans que valencians o murcians.

Però això sempre A PRIORI, perque pel nostre joc que en principi és més de "peloteros" i preferim tocar-la segurament anar a Lemona, Barakaldo........ on el joc directe i la força física impera per damunt de tot, no sé jo si seria el millor.

I sinó recordem la temporada que vam jugar al grup II la temporada 2001/2002 que vam salvar-nos in-extremis guanyant al R. Unión de Irún per 2 a 0 a la penúltima jornada i el famós 1 a 3 a la Romareda davant el Zaragoza B a l'últim partit.

De totes formes prefereixo jugar a Lemona que no pas al camp del Sangonera o Denia.......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #91 el: 17 de Juny de 2008, 23:17:50 pm »
Senyors... La Federació Murciana presentarà a la reunió dels grups aquesta proposta, consensuada amb els seus equips:

GI: Galícia, Astúries, Castella-Lleó i Canàries.   6+2+5+7=20.
GII:Balears, Catalunya, Nafarroa, Euskadi, Rioja i Cantàbria.   3+8+1+6+1+1=20.
GIII: Múrcia, País Valencià, Madrid i Melilla. 6+8+5+1=20.
GIV: Andalusia, Extremadura, Castella-La Manxa, Ceuta. 15+1+3+1=20.

Aquesta proposta, no em desagrada gens. Encara que tinguem que viatjar 3 cops a Ses Illes i tinguem 9 viatges al nord, prefereixo aquests equips que no anar amb els equips de la regió de Múrcia.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #92 el: 17 de Juny de 2008, 23:22:06 pm »
ya firmo yo esta propuesta de mis "compadres"  murcianos.....   Viajariamos al norte (  :borratxo ), volariamos hacia baleares (  :balla ), sin hablar de las comilonas...   (   :pilotasso ), y, dejaos de historias, rivales mas flojos que valencianos, y que murcianos, séstos últimos, sobretodo por el ambiente de sus campos..
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #93 el: 17 de Juny de 2008, 23:40:34 pm »
ya firmo yo esta propuesta de mis "compadres"  murcianos.....   Viajariamos al norte (  :borratxo ), volariamos hacia baleares (  :balla ), sin hablar de las comilonas...   (   :pilotasso ), y, dejaos de historias, rivales mas flojos que valencianos, y que murcianos, séstos últimos, sobretodo por el ambiente de sus campos..

Jo estic amb el murciano..... el problema en cas de classificar-se vindria als play-offs...... on tocarien gairebé segur equips duríssims.

De totes formes jo ara ja firmaria entrar a la jornada 38 entre els 4 primers i enfrontar-me contra els rivals més complicats.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #94 el: 17 de Juny de 2008, 23:45:31 pm »
Jo veig complicat el tema desplaçaments de canaris i balears si es fessin akests grups així que no crec que surtin...tot i q a mi m'agradat tb aksta proposta ;)

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #95 el: 18 de Juny de 2008, 07:21:00 am »

DONC JO AQUEST ANY VULL ANAR A VALÈNCIA !!

primer per que seran partidets més fàcils. segon, per passar comptes amb alguns.
a més, són desplaçaments més propers i 90% evitariem murcians i les seves encerrones.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #96 el: 18 de Juny de 2008, 12:59:02 pm »
Porto RUMORE RUMORE....

Sembla que ens quedarem al grup III, amb catalans, valencians, balears i Logroñés.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #97 el: 18 de Juny de 2008, 13:49:28 pm »
Porto RUMORE RUMORE....

Sembla que ens quedarem al grup III, amb catalans, valencians, balears i Logroñés.

d'on els has tret aquests rumors? són fidedignes ?

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #98 el: 18 de Juny de 2008, 13:56:37 pm »
Porto RUMORE RUMORE....

d'on els has tret aquests rumors? són fidedignes ?

Les fonts son fidedignes, pero no hi haurà resolució fins el dia 25.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #99 el: 18 de Juny de 2008, 14:02:32 pm »
Totalment amb Tu Fum  :yes:

Sembla ser k es kedem amb el grup 3 i estariem format per els ekips seguents:

Sabadell
Gramanet
Gavá
Badalona