Autor Tema: SERGIO MONTERO (2006-08)  (Llegit 53014 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: SERGIO MONTERO (2006-08)
« Respondre #60 el: 22 de Octubre de 2008, 18:54:45 pm »
Igual no soy imparcial en el tema, porque conozco a Montero y es un gran jugador y persona, pero desde mi punto de vista y de mucha mas gente que entiende bastante mas que yo de fútbol Montero era valido para este equipo, sino para ser titular (que quien sabe porque los puestos hay que lucharlos) si para ser un suplente de lujo. Y si Montero no esta este año es por culpa de algun tema, que veo que mas de algun forero sabe.
Y por ultimo y con todos mis respetos a Miralles, no creeis que Montero podria haberlo hecho mejor que el en esta plantilla?
« Darrera modificació: 23 de Octubre de 2008, 15:04:25 pm per Victor »
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #61 el: 22 de Octubre de 2008, 19:11:23 pm »
Jo penso el mateix que tu, Victor. Potser no és un jugador que mereixi la titularitat, però crec que sortint de la banqueta a oxigenar e imprimir el seu caràcter a l'equip en els moments dolents, ens podia haver sigut molt útil aquest any.

I de Miralles, encara no hem vist tot el que pot donar el noi. Igualment, a mi, per ara, no m'ha desagradat gens.

yo creo que es un buen jugador, pero no para conseguir el objetivo fijado
Així m'agrade. Defensant la faena dels companys de junta.
Montero tenia lloc en esta plantilla, i ho està demostrant. A més sabeu que sentia i sent els colors. No era tant difícil negociar algo amb ell.

Va, Al, que veus directius fins i tot en els teus somnis. Pensa que aquesta directiva, amb els seus errors (que en té), és molt millor que les tres últimes que la precedeixen... i de carrer. Deixa'ls respirar tranquils i si volen opinar de manera personal, que ho facin lliurement.

P.D.: Amb això no dic que Sbdll o que qualsevol altre sigui directiu o amic de l'ànima meva... que et conec.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #62 el: 23 de Octubre de 2008, 11:13:26 am »
yo respeto las opiniones, de los que opinan que en esta plantilla no tendria sitio, aunque yo opino que seria un suplente de lujo junto, con olles, y pirri, me los habria quedado a los 3, y eso de suplentes en principio como bien han dicho por aqui, luego nunca se sabe, yo ya lo e dicho muchas veces me lo habria quedao a el, a olles, y a pirri  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #63 el: 23 de Octubre de 2008, 12:17:36 pm »
Sergio Montero es una clase de jugador que en el campo siempre da más de lo que tiene, siempre y cuando está en forma y en condiciones, es un jugador que siempre será nuestro "Sergio Montero" esté donde esté, es un jugador que siempre a los entrenadores le gustan tener en su plantilla porque saben que siempre hará lo que se le pide en el campo.

Por otro lado ahora ya no está con nosotros y por las circunstancias y motivos que fuera ahora pertenece a otro Club y por tanto no es necesario estar echándole en falta a diario, ya no está y no se puede hacer nada más, que tenga toda la suerte que se merece y nosotros seguir animando y apoyando a los jugadores que componen nuestra plantilla.

:beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #64 el: 23 de Octubre de 2008, 12:57:43 pm »
Doncs, si Montero era gran!!
Pero perque trobar-lo en falta ara k ja no hi és present a l'actual plantilla del club? Perquè no donem suport a aquesta gent jove que al igual que Montero, donen la pell i part del osos durant els partits per guanyar-se una simple titularitat a 2aB?
Jo crec que Miralles va demostrar contra Oriola i Lleida que es pot confiar amb ell, i si el senyor Moya ha vist un titular en el equip durant aquests dos ultims partits....perque ens estem girant cap al passat?
Jo crec que hauriem de mirar més al present del club.

Amb això no dic que Montero ja és història perquè és un jugador que ens ha donat molt més a l'afició durant aquests dos anys, que altres... durant més anys!!
Com a persona seguirà sent una persona més de la familia arlekinada, pero com a jugador ara té un altre club per el que tornarà a donra-ho tot.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #65 el: 26 de Octubre de 2008, 23:21:57 pm »
quants golets diuen que ha marcat avui en Montero...?

despres diuen que "ningún tiempo pasado fue mejor"...per nosaltres de vegades si.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #66 el: 26 de Octubre de 2008, 23:32:46 pm »
quants golets diuen que ha marcat avui en Montero...?

despres diuen que "ningún tiempo pasado fue mejor"...per nosaltres de vegades si.

hoy su equipo a ganado 4-0 al cassa, y montero marco el 2º otro exarlekinado marco el 1º olles :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #67 el: 27 de Octubre de 2008, 16:14:26 pm »
ahir es va arriba corejar el seu nom
VISCA EL SABADELL

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #68 el: 27 de Octubre de 2008, 16:18:04 pm »

A la NCA?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #69 el: 27 de Octubre de 2008, 16:45:04 pm »

A la NCA?

si i el dia del Ontinyent també.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #70 el: 27 de Octubre de 2008, 17:32:36 pm »

A la NCA?

si i el dia del Ontinyent també.

Doncs si el poble parla, els "mandamassos" han de callar i escoltar. I deien que ell, Ollés, Fran no servien per fer un bon equip... Potser valen més Àxel o Joel, que encara no han mullat :ostres

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #71 el: 27 de Octubre de 2008, 17:42:16 pm »
jo em pregunto tns algun interes en contra de la directiva perque quan algu els defensa els dius que son directius, per treure'ns credibilitat, jo no soc directiu, pero crec que s'estan fent les coses ben fetes, i nomes exposo la meva opinio, no tothom ha de tenir la mateixa opinio logicament. jo crec que tothom te dret a expressa el seu desacord amb la directiva pero tambe dret a expressar el seu acord amb la directiva.

Amb esta frase m'ho dius tot, senyor directiu.
Contra la directiva no tinc res. Simplement sou uns mandats de la Fundació i no vos podeu passar ni un cèntim del pressupost que vos manen a la casa gran. Per açò mos foteu menys jugadors en plantilla i desprès patim, per exemple.
I un apunt. Un altri gol de Montero, si, contra el Cassà va per baix de tercera, però te recorde que estos mateixos cracks que tenim ara, no van ser capaços de doblar al Martinenc en 90 minuts en pretemporada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #72 el: 27 de Octubre de 2008, 18:49:27 pm »
ens tenim que oblidar una mica de Montero, que si es bo pero no un crak ( que jugava al Rubi fa 3 anys hi ningu el coneixia), pero ja no hi es amb nosaltres. Tenim que estar agraits a la seva feina feta.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #73 el: 27 de Octubre de 2008, 19:35:14 pm »
ens tenim que oblidar una mica de Montero, que si es bo pero no un crak ( que jugava al Rubi fa 3 anys hi ningu el coneixia), pero ja no hi es amb nosaltres. Tenim que estar agraits a la seva feina feta.

Perdona, però jo si el coneixia. Ni érem amics ni res, però vaig anar a veure algun partit del Rubí, ja que normalment trago bastant futbol de Tercera, i volia veure al tal Montero en viu i en directe, per la seva capacitat golejadora.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #74 el: 27 de Octubre de 2008, 19:36:25 pm »
Sincerament encara no entenc perquè no ens vem quedar a en Montero( i ja ni parlar d'en Fran Arévalo), ja que amb una plantilla de 19 jugadors i situacions com les d'ahir ens haguessin anat molt bé
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #75 el: 22 de Febrer de 2009, 12:06:44 pm »
Avui, gol de Montero al minut 5. Porta 9 aquesta temporada.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #76 el: 22 de Febrer de 2009, 13:27:24 pm »
El segon de Montero aquest matí. I segons han dit a la ràdio es el seu 3r gol de la temporada, no el 9, Birrero!  :****
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #77 el: 22 de Febrer de 2009, 13:29:34 pm »
El segon de Montero aquest matí. I segons han dit a la ràdio es el seu 3r gol de la temporada, no el 9, Birrero!  :****

Va, treu-te la cera de les orelles, que ha dit desè.  ;D I son 10, ja que feia setmanes que no marcava, però en porta 10, segur.

Gols segurs:

1 al Prat.
2 al Manlleu.
1 al Reus.
1 al Premià.
1 a la Pobla.
2 que no sé a quins equips els va inflingir.
I els 2 d'avui.      :ok
« Darrera modificació: 22 de Febrer de 2009, 13:33:29 pm per birrero »

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #78 el: 22 de Febrer de 2009, 13:32:04 pm »

Va, treu-te la cera de les orelles, que ha dit desè.  ;D I son 10, ja que feia setmanes que no marcava, però en porta 10, segur.

Ara ho anava a rectificar. Cert, porta 10. Qui te boca s'equivoca. I qui té teclat als dits també...jajaja
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #79 el: 22 de Febrer de 2009, 20:19:23 pm »
Dioooos este MONTERO es un crack  :oooooo: :oooooo: :oooooo:
Millor Avatar + Post Més Absurd