Bé, el que diu el Del Piero no té cap llògica ni cap ni peus. La veritat és que m'ha fet gràcia i tot. Jo recordo un Del Piero escrivint en un altre foro -akell de melodysoft crec-, però vaja dubto molt que sigui el mateix. Imagino, com diu el Pansobao, que deu ser un aficionat del Terrassa que sse li ha vist MOLT el llautó. I si realment és del Sabadell, es pot opinar però sense intentar intentar dir tontades i criticar sense aportar res.
I jo la pregunta que faig Del Piero.... és i perque Chuci Cos entrena a 1a? i perque Del Bosque entrenaba al Madrid? I perque entrena a 1a Juande Ramos, qu enfonsa ekip que agafa. Això no pots dir-ho Del Piero. L'entrenador pot tenir més o menys culpa que es perdins o es guanyin partits, però qui marca els gols, son els jugadors, qui es tira a terra a recuperar una pilota son els jugadors, qui li fot una entrada i l'expulsen son els jugadors. Jo em quedo amb la frase que va dir Javier Clemente a Cruyff quan entrenaba al Barça -al dream team, k tothom deia que el Cruyff era tan bon entrenador-. Doncs li va dir que d'espectacle un entrenador si que en pot fer si, si surt de l'area tecnica, si l'expulsen, si es posa a fer tumbarelles a la banqueta.....etc... aixo seria fer espectacle. L'ESPECTACLE O ELS GOLS DINTRE EL CAMP, LES AUTOEXPULSIONS O EL QUE SIGUIN LES FAN ELS JUGADORS. Cosa que sembla que pocs entenguin. Alineació d'avui del Sabadell: Ramón, Medina, Nandi, Genís, Crivillé, Neftalí, Marcos, Cañadas, Madrigal, Ivan Diaz i Gallo. Bé, jo diria que la meitat de l'equip era ofensiva..... o preferiu jugar amb 3 dfenses.... a l'estil Rubi....
Vaja... que no se n'apren
Vinga, que el proper partit començarem a guanyar