Autor Tema: Post de España ---> CAMPEONES !!!  (Llegit 42463 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: Post de España ---> a SEMIS !!! Por fin!! Gracias San Iker!!!
« Respondre #200 el: 24 de Juny de 2008, 23:33:14 pm »
Exagerado lo que disfrute por tarragona viendo a la Roja, PODEMOS  :pilotasso
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #201 el: 25 de Juny de 2008, 00:01:43 am »
Exagerado lo que disfrute por tarragona viendo a la Roja, PODEMOS  :pilotasso

yo tmb y mas viendo llorar a los marrulleros de los italianos que dicho sea de paso no saben perder mira la que liaron en valencia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #202 el: 25 de Juny de 2008, 12:46:50 pm »
Ferni,
1º Sobre si alguien daba como favorita a España antes de la Euro: como te ha dicho Pipo, desde antes de que empezase la Euro, España y Alemania eran las favoritas en las casas de apuestas. También tienes encuestas en el foro.
2º Sobre las rajadas por la irregular fase de clasificación... ¿Cuántas selecciones grandes han pasado sobrados la fase de clasificación?
3º Sobre lo que es muy fácil subirse ahora en semifinales al carro ganador, que estamos ciegos... te diré que he pasado unas de mis mejores vacaciones en Innsbruck y tenía compradas las entradas desde enero para ver los dos primeros partidos.
4º Italia ganó el ultimo mundial gracias a un arbitro español en el partido contra Australia, sino para casita a las primeras de cambio, ni máximo nivel en los mundiales ni nada, aparece la suerte o el árbitro en los momentos claves, porque para mí es un tostón de selección.
5º Acepta la derrota y dejanos disfrutar un poco, como mínimo hasta el jueves. Para una vez que podemos...

Es pot dir més alt, però no més clar. Totalment d'acord  :clap

:beer2

narsni19

• Visitant
« Respondre #203 el: 25 de Juny de 2008, 13:11:56 pm »
Yo creo que ara España tiene una mascara puesta, y dijo porque ara están diciendo:
'Rusia, no es la misma.'
'Rusia, habra que jugar como si jugasemos contra una de las grandes.'

Es verdad, pero creo que esto no lo piensan ellos, lo qe estaran pensando segura es:
'Rusia, si paramos a Arshavin, ya es como si ubiesemos ganado.'
'Rusia sin Arshavin es la misma que contra la que jugemos y les metimos 4.'

Yo creo lo mismo, que si bloquea España a Arshavin, Rusia dice adiós al partido. Siendo la misma que la del 4-1 en el primer partido del grupo D.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #204 el: 25 de Juny de 2008, 14:17:14 pm »
Lo que está claro es que España es superior a  la selección rusa...
Pero Rusia ya eliminó a la gran Holanda, por lo que creo que será un partido muy díficil...

Espero que pase a la final España!

y despues CAMPEONES!!

:balla
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #205 el: 25 de Juny de 2008, 14:48:35 pm »
mi pronóstico:

RUSSIA vs ESPAÑA:  rusia
ALEMANIA vs TURQUIA:    alemania

ALEMANIA vs RUSSIA:   alemania
« Darrera modificació: 25 de Juny de 2008, 15:44:52 pm per kitanovsky »

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #206 el: 25 de Juny de 2008, 14:50:34 pm »

mi pronóstico:

RUSSIA vs ESPAÑA:  rusia
ALEMANIA vs TURQUIA:    alemania

ALEMANIA vs TURQUIA:   alemania
as repetido dos veces alemania turkia supongo que te referirias a alemania rusia con victoria alemana! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #207 el: 25 de Juny de 2008, 14:56:13 pm »
mi pronóstico es:

RUSSIA - ESPAÑA

ESPAÑA - ALEMANIA    y .....

ALEMANIA - TURQUIA

PD. no pongo quien ganara la final po dos motivos:

1º: para evitar discusiones

2º: porque tampoco tengo claro quien ganara.

narsni19

• Visitant
« Respondre #208 el: 25 de Juny de 2008, 17:33:47 pm »
A priori Alemania, pero cuando ha empezado a convencer fue contra Portugal. España, hasta ahora es la que mejor juego esta dando y esta demostrando que puede ser una justa campeona, pero lo de Turquía también tiene su merito la de partidos que ha remontado, hasta llegar a semifinales.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #209 el: 26 de Juny de 2008, 11:01:20 am »
a ver k hacemos hoy, en principio diria k no hay ninguna baja por parte de España no?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #210 el: 26 de Juny de 2008, 11:09:25 am »
avui no hi ha d'haver cap problema per guanyar ... l'únic problema és q Russia arribi a la mitja part amb el 0-0 i es creixi i su cregui, llavors q marki l'1-0 i s limiti a defensar. però no crec q passi.

ains ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #211 el: 26 de Juny de 2008, 12:36:10 pm »
El pitjor de Russia es la defensa, aixi que España marcarà algun gol segur. El que també es molt probable que Russia aconsegueixi algun gol...pero vaja España hauria de guanyar el partit.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #212 el: 26 de Juny de 2008, 12:39:57 pm »
A veure què passa aquesta nit... En un principi, jo crec que Rússia és Arshavin (quin JUGADORÀS) i 10 més... Però els russos no són els del primer partit. Jo ja ho vaig comentar, al primer partit Rússia em va decebre moltíssim, no era la Rússia que jo esperava veure. La que jo esperava veure és la que es va carregar a Suècia, Grècia i els Païssos Baixos. De totes maneres, jo crec que si la defensa espanyola bloqueja Arshavin de la manera que van fer amb Luca Toni, Espanya té el 50% de la final assegurada...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #213 el: 26 de Juny de 2008, 12:49:23 pm »
A veure què passa aquesta nit... En un principi, jo crec que Rússia és Arshavin (quin JUGADORÀS) i 10 més... Però els russos no són els del primer partit. Jo ja ho vaig comentar, al primer partit Rússia em va decebre moltíssim, no era la Rússia que jo esperava veure. La que jo esperava veure és la que es va carregar a Suècia, Grècia i els Païssos Baixos. De totes maneres, jo crec que si la defensa espanyola bloqueja Arshavin de la manera que van fer amb Luca Toni, Espanya té el 50% de la final assegurada...

Ara sembla que descubreixin a Arshavin... mig Europa el vol fitxar. Alguns no saben que Rijkaard el va demanar pel Barça fa dues temporades i el Txiki li va denegar el desig.
No estic gens d'acord en que Russia sigui Arshavin i 10 més. D'acord que la seva defensa es fluixeta, pero el seu porter no es gens dolent. Akinfeev es un molt bon porter.
No te mal mig del camp, per mi estan a un bon nivell tan Saenko com Zyryanov com Semshov... i què dir de Pavlyuchenko?? Gran davanter Pavlyuchenko... sort en va tenir Espanya que el sustituissin a la primera meitat, perquè ell sol sense Arshavin va portar de cap a tota la defensa espanyola.

• President
« Respondre #214 el: 26 de Juny de 2008, 12:57:31 pm »

Ara sembla que descubreixin a Arshavin... mig Europa el vol fitxar. Alguns no saben que Rijkaard el va demanar pel Barça fa dues temporades i el Txiki li va denegar el desig.
No estic gens d'acord en que Russia sigui Arshavin i 10 més. D'acord que la seva defensa es fluixeta, pero el seu porter no es gens dolent. Akinfeev es un molt bon porter.
No te mal mig del camp, per mi estan a un bon nivell tan Saenko com Zyryanov com Semshov... i què dir de Pavlyuchenko?? Gran davanter Pavlyuchenko... sort en va tenir Espanya que el sustituissin a la primera meitat, perquè ell sol sense Arshavin va portar de cap a tota la defensa espanyola.

Y Zhirkov, el lateral izquierdo, tambiés es muy buen jugador. Ya digo, si España se toma el primer partido como referencia, lo pasará mal. El resultado de aquel partido fue totalmente engañoso. Con 1-0, Rusia envió un balón al palo, que en caso de marcar nos que hubiera pasado. Además el juego de España aquel dia tampoco fue para maravillarse. Y no estava Arshavin, claro está. Será un partido totalmente diferente y más complicado e igualado de lo que la gente pueda pensar.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #215 el: 26 de Juny de 2008, 12:58:42 pm »
Sense oblidar que es una semifinal... amb lo que suposa de plus de motivacio, per un equip que no entrava en les quinieles (mireu Turquia...)

• President
« Respondre #216 el: 26 de Juny de 2008, 13:02:53 pm »
Sense oblidar que es una semifinal... amb lo que suposa de plus de motivacio, per un equip que no entrava en les quinieles (mireu Turquia...)

También factor importante la motivación. Posiblemente sea la única oportunidad que tenga en su carrera de jugar una final de la Eurocopa.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #217 el: 26 de Juny de 2008, 13:18:39 pm »
Me han dado fiesta para poder ver el partido de esta noche  :visca :visca hay que salir sin confianzas y a morder desde el principio, nos pintan a Arshavin como si fuera Maradona y resulta que tiene 27 años, yo creia que era una joven promesa, aun me da menos miedo  ;D en fin .. sin confianzas y a Ganar !! PODEMOS !!!!!  :anims
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #218 el: 26 de Juny de 2008, 13:28:41 pm »
a ver yo creo que  Arshavin si, se salio contra holanda, realizo un partidazo, pero creo que todo lo que dicen que lo quiere media europa son rumores de la prensa.
Si sale hoy contra España y hace un partido pesimo sin ver ni tocar bola que, ahora ya no lo quiere nadie.

Lo mismo dicen de Senna, por lo visto la Juve y algun otro equipo de Italia ya se interesaron por el solo porque se salio en el España-Italia.

Creo que para fichar a un jugador, y mas un equipo grande hace falta hacerle un segumiento mas largo y mas detallado.
« Darrera modificació: 26 de Juny de 2008, 13:36:34 pm per CAI »

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #219 el: 26 de Juny de 2008, 13:30:59 pm »

España guanyara estic amb zapatero 3-0 i crec que contra els alemanys PODEMOS!

Arshavin es un home que es bo pero que a la vegada al vestuari crea conflictes i es un " picha freda"
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!